உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IPL 2022: عمران ملک کی رفتار کو نظر انداز کرنا مشکل، آئی پی ایل کا ادا کرنا چاہئے شکریہ

    IPL 2022: عمران ملک کی رفتار کو نظر انداز کرنا مشکل

    IPL 2022: عمران ملک کی رفتار کو نظر انداز کرنا مشکل

    آسٹریلیا کے سابق کپتان ایان چیپل نے اَن کیپڈ تیز گیند باز عمران ملک کی گیند بازی کی جم کر تعریف کی ہے۔ ایان چیپل کے مطابق، آئی پی ایل کی وجہ سے ہی ہندوستان کو عمران ملک جیسے بہترین گیند باز مل رہے ہیں۔ عمران ملک نے آئی پی ایل 2022 میں اپنی رفتار سے سبھی کو متاثر کیا ہے۔ جموں وکشمیر کا یہ نوجوان تیز گیند باز آئی پی ایل میں سن رائزرس حیدرآباد کی طرف سے کھیل رہا ہے۔

    • Share this:
      سڈنی: آسٹریلیا کے سابق کپتان ایان چیپل کا ماننا ہے کہ ہندوستان کے کرکٹ ادارے نے سالوں سے عالمی سطح کے گیند بازوں کو تیار کرنے میں صبر دکھایا ہے، لیکن مستقبل قریب میں عمران ملک کی حقیقی رفتار کو نظر انداز کرنا مشکل ہوگا۔ عالمی کرکٹ میں سب سے اہم کرکٹروں میں سے ایک ایان چیپل نے کہا کہ آئی پی ایل کے آنے سے ہندوستان کی ’تیز گیند بازی میں زیادہ گہرائی‘ کے لئے نکھارنے کا کام کیا ہے اور اس میں کمی آنے کا کوئی اشارہ نہیں نظر آرہا ہے۔

      ایان چیپل نے ’ای ایس پی این کرک انفو‘ کے اپنے کالم میں لکھا، ’ہندوستان میں تیز گیند بازی میں آئے انقلاب میں کمی کا کوئی اشارہ نہیں نظر آرہا ہے۔ آئی پی ایل دیکھنے والوں کے دل اور دماغ میں عمران ملک کا نام ہے۔ ماضی میں ہندوستان نے اپنے تیز گیند بازی گروپ کو توسیع کرنے میں صبر دکھایا ہے، لیکن عمران ملک کی حقیقی رفتار کو دیکھتے ہوئے نظر انداز کرنا مشکل ہے‘۔


      بقول ایان چیپل ’ایسی دنیا میں جہاں تیز گیند بازی کی قدر کی جاتی ہے، وہاں، ہندوستان سے اب کئی ستارے نکل کر آرہے ہیں‘۔ آئی پی ایل نے حقیقت میں ہندوستان کو عالمی کرکٹ میں ایک اہم طاقت میں بدلنے میں بہت بڑا کردار نبھایا ہے۔ ایان چیپل نے کہا، ‘ہندوستان موجودہ وقت میں ایک مضبوط بین الاقوامی ٹیم ہے اور اگر وہ اس کے لئے ضروری جذبہ دکھانا جاری رکھیں گے تو یہ ایک ٹاپ ٹیم بنی رہے گی۔ ہندوستان کو اس کامیابی کے لئے زیادہ کامیاب آئی پی ایل کا شکریہ ادا کرنا چاہئے‘۔

      ایان چیپل کو لگتا ہے کہ ہندوستان کی تیز گیند بازی حریف ممالک کے لئے ’ایشیریا‘ کا موضوع ہے۔ انہوں نے کہا، ’جسپریت بمراہ، محمد شمی اور محمد سراج جیسے اسٹار تیز گیند بازوں کی ترقی نے بیرون ممالک میں ہندوستان کی شبیہ بڑھانے میں اہم کردار نبھایا ہے۔ اس گروپ میں گہرائی ہے۔ ٹیم کے پاس ایشانت شرما، امیش یادو اور شاردل ٹھاکر جیسے متبادل بھی ہیں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: