ہوم » نیوز » اسپورٹس

بنگلہ دیش کے خلاف میچ سے پہلے بولے سرفراز، اللہ چاہیں گے تو کرشمہ ہو گا

پاکستان نیوزی لینڈ کو چوتھے پائیدان سے تبھی ہٹا سکتا ہے جب وہ بنگلہ دیش کو اپنے آخری گروپ میچ میں 350 رن بنا کر 311 رن سے ہرا دے۔

  • Share this:
بنگلہ دیش کے خلاف میچ سے پہلے بولے سرفراز، اللہ چاہیں گے تو کرشمہ ہو گا
سرفراز احمد: فائل فوٹو

عالمی کپ کے سیمی فائنل کا ٹکٹ حاصل کرنے کے لئے پاکستانی ٹیم کو اب بس کسی کرشمہ کی ضرورت ہے۔ لیکن پاکستانی کپتان سرفراز احمد نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کی ٹیم پوری طرح سے تیار ہے اور بنگلہ دیش کے خلاف وہ 500 سے زیادہ رن بنائیں گے۔


دراصل، نیوزی لینڈ کے انگلینڈ سے ہارنے کے بعد ناک راؤنڈ میں جانے والی چوتھی ٹیم کی شکل میں کیوی اور پاکستان آمنے سامنے ہیں۔ نیوزی لینڈ کا نیٹ رن ریٹ پاکستان کے مقابلہ میں کافی بہتر ہے۔ پاکستان کو اگر آخری چار میں جگہ بنانی ہے تو اسے بنگلہ دیش کو بڑے فرق سے ہرانا ہو گا۔


پاکستان نیوزی لینڈ کو چوتھے پائیدان سے تبھی ہٹا سکتا ہے جب وہ بنگلہ دیش کو اپنے آخری گروپ میچ میں 350 رن بنا کر 311 رن سے ہرا دے۔ یا پھر 400 رن بنا کر 316 رن یا پھر 450 رن بنا کر 311 رنوں سے مات دے دے۔ اگر بنگلہ دیش پہلے بازی کرتا ہے تو پاکستان کو پہلے گیند سے پہلے ہی میچ ختم کرنا ہو گا۔


سرفراز نے کہا کہ ظاہر طور پر ہم یہاں میچ جیتنے کے لئے آئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آخری میچ میں ہم بہتر مظاہرہ کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ اگر اللہ مدد کرے گا تو کرشمہ بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ 600 یا 500 یا 400 رن میدان پر بناتے ہیں تب آپ سوچ سکتے ہیں کہ آپ سامنے والی ٹیم کو 50 رن پر آؤٹ کرتے ہیں اور تب 316 رن کے فرق سے جیت سکتے ہیں۔ اگر آج حقیقت میں سوچیں تب ہم صرف کوشش کر سکتے ہیں۔
First published: Jul 05, 2019 12:22 PM IST