ہوم » نیوز » اسپورٹس

T20 World Cup:ٹی20ورلڈ کپ کی میزبانی کولیکر 28 جون تک BCCI کریں فیصلہ، آئی سی سی

کورونا کی تیسری لہر کے خطرہ کے درمیان ہندوستان میں ہونے والے ٹورنامنٹ کو لیکر شک وشہبات پائے جاتے ہیں ۔ ایسی صورتحال میں ، متحدہ عرب امارات میں اس کا اہتمام کیا جاسکتا ہے۔ اس کے بعد بھی ، بی سی سی آئی کو میزبانی کا حق حاصل ہوگا۔ 2016 میں ٹی 20 ورلڈ کپ بھی ہندوستان میں ہی ہوا تھا۔ ملک میں ابھی بھی 1.50 لاکھ سے زیادہ کورونا کے کیسز آرہے ہیں۔

  • Share this:
T20 World Cup:ٹی20ورلڈ کپ کی میزبانی کولیکر 28 جون تک BCCI کریں فیصلہ، آئی سی سی
آئی سی سی نے ٹی20 ورلڈ کپ

ئی دہلی: آئی سی سی (ICC)نے ٹی20 ورلڈ کپ(T20 world Cup) کی میزبانی سے متعلق فیصلہ کرنے کے لئے بی سی سی آئی کو 28 جون تک کا وقت دیا ہے۔ بی سی سی آئی نے 29 مئی کو میٹنگ کی تھی اور آئی سی سی سے وقت مانگنے کو کہا تھا۔ آئی سی سی نے اسے قبول کر لیا ہے۔ اس سے پہلے ، وبا کی وجہ سے ، آئی پی ایل (IPL 2021) کا 14 واں سیزن 29 میچوں کے بعد ملتوی کردیا گیا تھا۔ اب بی سی سی آئی ستمبر۔اکتوبر میں متحدہ عرب امارات آئی پی ایل میچوں کے انعقاد کا فیصلہ کیاہے۔ بی سی سی آئی نے پہلے ہی باضابطہ طور پر کہا ہے کہ ورلڈ کپ کے انعقاد کے لئے متحدہ عرب امارات کا دوسرا آپشن ہے۔ ترجیح ملک میں(ہندوستان میں) تقاریب کا اہتمام کرنا ہے۔


آئی سی سی بورڈ کے ذرائع نے کہا ، "ہاں ، بی سی سی آئی کے درخواست کو قبول کرلیا گیا ہے۔ انہیں 28 جون تک کا وقت دیا گیا ہے۔ انہیں اگلے مہینے مکمل منصوبے کے ساتھ بورڈ میٹنگ میں آنا ہوگا۔ کورونا کی تیسری لہر کے خطرہ کے درمیان ہندوستان میں ہونے والے ٹورنامنٹ کو لیکر شک وشہبات پائے جاتے ہیں ۔ ایسی صورتحال میں ، متحدہ عرب امارات میں اس کا اہتمام کیا جاسکتا ہے۔ اس کے بعد بھی ، بی سی سی آئی کو میزبانی کا حق حاصل ہوگا۔ 2016 میں ٹی 20 ورلڈ کپ بھی ہندوستان میں ہی ہوا تھا۔ ملک میں ابھی بھی 1.50 لاکھ سے زیادہ کورونا کے کیسز آرہے ہیں۔


بی سی سی آئی
بی سی سی آئی


اگلے سال ٹورنامنٹ کی تیاریاں