உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آل راؤنڈر کی رینکنگ پر Ravindra Jadeja ٹاپ پر برقرار، وراٹ کوہلی۔روہت شرما کو پہنچا نقصان

    ICC Test Rankings:  وراٹ کوہلی کے کھاتے میں 742 ریٹنگ پوائنٹس ہیں۔ آسٹریلیائی بلے باز مارنس لیبوشگن (Marnus Labuschagne)  اب بھی نمبر 1 بلے باز ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگر ہم ٹیسٹ کے بہترین آل راؤنڈر کی بات کریں تو ہندوستان کے رویندرا جڈیجہ  (Ravindra Jadeja) سرفہرست ہیں۔

    ICC Test Rankings: وراٹ کوہلی کے کھاتے میں 742 ریٹنگ پوائنٹس ہیں۔ آسٹریلیائی بلے باز مارنس لیبوشگن (Marnus Labuschagne) اب بھی نمبر 1 بلے باز ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگر ہم ٹیسٹ کے بہترین آل راؤنڈر کی بات کریں تو ہندوستان کے رویندرا جڈیجہ (Ravindra Jadeja) سرفہرست ہیں۔

    ICC Test Rankings: وراٹ کوہلی کے کھاتے میں 742 ریٹنگ پوائنٹس ہیں۔ آسٹریلیائی بلے باز مارنس لیبوشگن (Marnus Labuschagne) اب بھی نمبر 1 بلے باز ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگر ہم ٹیسٹ کے بہترین آل راؤنڈر کی بات کریں تو ہندوستان کے رویندرا جڈیجہ (Ravindra Jadeja) سرفہرست ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی. آئی سی سی کی تازہ ترین ٹیسٹ رینکنگ (ICC Test Rankings) میں سابق ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی   (Virat Kohli)  کو نقصان  کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ وہ دسویں نمبر پر آ گئے ہیں۔ ان کے علاوہ ہندوستانی کپتان روہت شرما (Rohit Sharma)  بھی 8ویں نمبر پر ہیں۔ ویرات کوہلی کے کھاتے میں 742 ریٹنگ پوائنٹس ہیں۔ آسٹریلیائی بلے باز مارنس لیبوشگن (Marnus Labuschagne)  اب بھی نمبر 1 بلے باز ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگر ہم ٹیسٹ کے بہترین آل راؤنڈر کی بات کریں تو ہندوستان کے رویندرا جڈیجہ  (Ravindra Jadeja) سرفہرست ہیں۔ وہ گزشتہ ہفتے بھی ٹیسٹ میں دنیا کے بہترین آل راؤنڈر تھے۔ ہندوستانی آل راؤنڈر آر اشون (R Ashwin)  کو ایک مقام کا فائدہ ہوا ہے اور وہ آل راؤنڈر کی فہرست میں دوسرے نمبر پر آگئے ہیں۔

      آسٹریلیائی بلے باز عثمان خواجہ  (Usman Khawaja)   نے بلے بازوں کی ٹیسٹ رینکنگ میں سب سے بڑی چھلانگ لگا دی ہے۔ خواجہ کو پاکستان کے خلاف 3 ٹیسٹ میچوں کی سیریز میں شاندار کارکردگی کا فائدہ ہوا ہے۔ انہوں نے حال ہی میں ختم ہونے والی سیریز میں 165 سے زیادہ کی اوسط سے 496 رنز بنائے تھے۔ انہوں نے سیریز میں 97، 160، 44*، 91 اور 104* کی اننگز کھیلیں۔ ان کی آخری دو اننگز کی بنیاد پر آسٹریلیا نے لاہور میں کھیلے گئے تیسرے ٹیسٹ میں پاکستان کو 115 رنز سے شکست دی تھی۔
      ICC ODI Ranking: بنگلہ دیش نے ICC ون ڈے رینکنگ میں پاکستان کو پچھاڑا، تازہ فہرست میں جانیں کون کہاں
      Pakistan Blasphemy: توہین رسالت کے الزام میں مدرسے میں خواتین نے ساتھی ٹیچر کا کاٹ دیا گلا، جانئے پورا معاملہ

      اس سے قبل انہوں نے رواں سال کے شروع میں انگلینڈ کے خلاف ایشز سیریز کے سڈنی ٹیسٹ کی دونوں اننگز میں سنچریاں اسکور کی تھیں۔ اس وجہ سے وہ اب تازہ ترین ٹیسٹ رینکنگ میں ڈیوڈ وارنر، رشبھ پنت، وراٹ کوہلی، ٹریوس ہیڈ اور روہت شرما (Rohit Sharma) کو پیچھے چھوڑ کر 7ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں۔ انہوں نے سیدھے 6 مقام کی چھلانگ لگائی ہے۔

      ٹاپ 10 بلے بازوں میں 4 آسٹریلیائی
      آسٹریلیا کے 4 کھلاڑی ٹیسٹ کے ٹاپ 10 بلے بازوں میں شامل ہیں۔ مارنس لیبوشگن پہلے اور سٹیو سمتھ دوسرے نمبر پر ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ خواجہ 7ویں اور ہیڈ 9ویں نمبر پر ہیں۔ نیوزی لینڈ کے کین ولیمسن تیسرے اور انگلینڈ کے جو روٹ چوتھے نمبر پر ہیں۔ بابر اعظم پانچویں اور دیموتھ کرونارتنے چھٹے نمبر پر ہیں۔ گیند بازوں کی رینکنگ میں زیادہ تبدیلی نہیں آئی ہے۔ آسٹریلیا کے پیٹ کمنز اب بھی دنیا کے نمبر 1 گیند باز ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اشون دوسرے اور کاگیسو رباڑا تیسرے نمبر پر ہیں۔ جسپریت بمراہ بھی چوتھے نمبر پر برقرار ہیں۔

      OMG: بار کے ٹوائلیٹ میں گھسی خاتون کو نظر آئی ایسی چونکا دینے والی چیز، ویڈیو بناکر سوشل میڈیا پر ڈال دی


      Published by:Sana Naeem
      First published: