ہوم » نیوز » اسپورٹس

محمد شمی کی ہیٹ ٹرک کی بدولت افغانستان کو شکست، ہندوستان کی 50 ویں جیت

گیند بازوں کی بہترین کارکردگی کی بدولت ہندوستان نے شاندار واپسی کرتے ہوئے افغانستان کو سانسیں روک دینے والے میچ میں 11 رنوں سے شکست دے دی۔

  • UNI
  • Last Updated: Jun 23, 2019 12:10 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
محمد شمی کی ہیٹ ٹرک کی بدولت افغانستان کو شکست، ہندوستان کی 50 ویں جیت
ہندوستانی کرکٹ ٹیم نے افغانستان کو شکست دے کر50 ویں جیت حاصل کی۔

ساؤتھمپٹن: محمد سمیع کی زبردست ہیٹ ٹرک اور جسپريت بمراه، يجویندر چہل اور ہاردک پانڈیا کی بہترین کارکردگی سے ہندوستان نے شاندار واپسی کرتے ہوئے افغانستان کو سانسیں روک دینے والے آئی سی سی ورلڈ کپ میچ میں ہفتہ کے روز 11 رنوں سے شکست دے دی۔ ہندوستان کی ورلڈ کپ کی تاریخ میں یہ 50 ویں جیت ہے۔


ورلڈ کپ میں اپنا پہلا میچ کھیلنے اترنے والے محمد سمیع نے ٹیم کی امیدوں پر کھرا اترتے ہوئے ہندوستان کو اپنے طور پر جیت دلائی جبکہ ایک وقت یہ جیت مشکل دکھائی دے رہی تھی۔ سمیع نے 50 ویں اوور میں تیسری، چوتھی اور پانچویں گیند پر وکٹ لے کر ہیٹ ٹرک مکمل کی۔ سمیع نے 40 رن دے کر چار وکٹ لئے جبکہ ایک اوور میں دو وکٹ نکال کر ہندوستان کی واپسی کرانے والے جسپريت بمراه پلیئر آف دی میچ بنے۔


ہندوستان نے 50 اوور میں آٹھ وکٹ پر 224 رن بنائے جبکہ افغانستان کی پوری ٹیم محمد سمیع کے قہر سے 49.5 اوور میں 213 رنوں پر ڈھیر ہو گئی۔ سمیع اس طرح ورلڈ کپ میں ہیٹ ٹرک کرنے والے دوسرے ہندوستانی بولر بن گئے۔ ہیٹ ٹرک لینے والے پہلے ہندوستانی بولر چیتن شرما تھے۔

First published: Jun 23, 2019 12:09 AM IST