ہوم » نیوز » اسپورٹس

بڑی خبر: ہند کے دورہ آسٹریلیا کو حکومت کی منظوری، آسٹریلیا جائے گی 35 رکنی ٹیم

India tour of Australia: ہندوستان کے اگلے ماہ آسٹریلیا کے دورے کو منظوری دے دی گئی ہے۔ اس دورے میں ہندوستان کو تین ون ڈے، تین ٹی-20 اور چار ٹیسٹ کھیلنے ہیں۔ اس دورے میں ہندوستان کو دو پریکٹس میچ بھی کھیلنا ہوں گے۔

  • UNI
  • Last Updated: Oct 22, 2020 09:16 PM IST
  • Share this:
بڑی خبر: ہند کے دورہ آسٹریلیا کو حکومت کی منظوری، آسٹریلیا جائے گی 35 رکنی ٹیم
بڑی خبر: ہند کے دورہ آسٹریلیا کو حکومت کی منظوری، آسٹریلیا جائے گی 35 رکنی ٹیم

سڈنی: ہندوستان کے اگلے ماہ آسٹریلیا کے دورے کو منظوری دے دی گئی ہے۔ اس دورے میں ہندوستان کو تین ون ڈے، تین ٹی-20 اور چار ٹیسٹ کھیلنے ہیں۔ اس دورے میں ہندوستان کو دو پریکٹس میچ بھی کھیلنا ہوں گے۔ سڈنی اور کینبرا ہندوستان کے اس دورے میں محدود اوورز کی میزبانی کریں گے۔ متحدہ عرب امارات (یو اے ای ) میں آئی پی ایل کھیلنے والے ہندوستانی اور آسٹریلیائی کھلاڑی آسٹریلیا پہنچیں گے اور سڈنی کے قرنطین مرکز میں قیام کریں گے اور آس پاس کی تربیتی سہولیات میں پریکٹس کرنے کا موقع ملے گا۔ 35 رکنی ہندوستانی ٹیم کووڈ-19 کے باعث اس دورے پر پہنچے گی۔

حکومت کرکٹ آسٹریلیا اور نیو ساؤتھ ویلز نے اس دورے پر اتفاق کیا ہے اور اس نے قرنطین پروٹوکول کی تصدیق کردی ہے، لیکن ابھی تک ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) کی طرف سے حتمی تصدیق موصول نہیں ہوئی ہے۔


27 نومبر سے ونڈے سیریز

پہلے دو ون ڈے میچ 27 اور 29 نومبر کو سڈنی میں کھیلے جائیں گے جبکہ تیسرا ون ڈے یکم دسمبر کو اور پہلا ٹی ٹوئنٹی 4 دسمبر کو کینبرا میں کھیلا جائے گا۔ ٹیمیں 6 اور 8 دسمبر کو دوسرا اور تیسرا ٹی ٹوئنٹی کھیلنے سڈنی واپس آئیں گی۔ ڈے نائٹ ٹیسٹ گلابی گیند کے ساتھ ایڈیلیڈ میں 17-21 دسمبر تک ہوگا۔ ایڈیلیڈ میں باکسنگ ڈے ٹیسٹ کرانے کا آپشن بھی ہوگا اگر یہ کورونا کی وجہ سے میلبورن میں نہیں ہوتا ہے۔ میلبورن (26-30 دسمبر) دوسرا ٹیسٹ ، سڈنی (7۔11 جنوری) تیسرا ٹیسٹ اور برسبین (15–19 جنوری) چوتھا ٹیسٹ ہوگا۔

جب ہندوستانی ٹیم میزبان ٹیم کے خلاف محدود اوورز کا میچ کھیل رہی ہوگی اس وقت ٹیسٹ ٹیم کے باقاعدہ کھلاڑی ٹیم کے ریزرو کھلاڑیوں کے ساتھ پریکٹس میچ کھیل رہے ہوں گے۔ تاہم ابھی تک پریکٹس میچ کے مقام کا فیصلہ نہیں کیا گیا ہے۔ہندوستان کو ایڈیلیڈ میں ایک اور پریکٹس میچ کھیلنا پڑسکتا ہے جہاں پہلا ٹیسٹ 17 دسمبر سے ہوگا۔ ہندوستانی ٹیم کا معاون عملہ اور ٹیسٹ کے ماہر چتیشور پجارا اور ہنوما وہاری اگلے ہفتے پیر یا منگل کو دبئی کے لئے پرواز کریں گے۔ آئی پی ایل کا فائنل 10 نومبر کو ہونا ہے۔ اس کے بعد تمام ہندوستانی کھلاڑی اور آسٹریلیائی کھلاڑی ایک ساتھ سڈنی کے دورے پر روانہ ہوں گے۔ سڈنی پہنچنے کے بعد کھلاڑیوں کو قرنطین کے لئے ایک ہوٹل میں رکھا جائے گا۔


تاریخ رقم کرنے کا موقع

ہندوستان نے گزشتہ بار 2018 میں آسٹریلیا کا دورہ کیا تھا۔ وراٹ کوہلی کی کپتانی میں ٹیم انڈیا کو پہلی بار ٹسٹ سیریز میں یہاں جیت ملی تھی۔ بارڈر گواسکر ٹرافی میں ہندوستان نے آسٹریلیا 1-2 سے شکست دی تھی۔ ہندوستان کو میلبورن اور ایڈیلیڈ میں جیت ملی تھی۔ اس سے پہلے ہندوستان کو پہلے کبھی بھی ٹسٹ سیریز میں آسٹریلیا کی سرزمین پر جیت نہیں ملی تھی۔

 

 
Published by: Nisar Ahmad
First published: Oct 22, 2020 08:51 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading