ہوم » نیوز » اسپورٹس

آسٹریلیا سے آئی بڑی خبر: ٹیم انڈیا سخت پابندیوں کے ساتھ برسبین جانے کے لئے تیار نہیں

میڈیا رپورٹس کے مطابق، ٹیم انڈیا برسبین کے بجائے سڈنی میں ہی تیسرا ٹسٹ میچ کھیلنا چاہتی ہے، کیونکہ اگر ٹیم برسبین گئی تو وہ ہوٹل میں قید ہوجائے گی۔

  • Share this:
آسٹریلیا سے آئی بڑی خبر: ٹیم انڈیا سخت پابندیوں کے ساتھ برسبین جانے کے لئے تیار نہیں
آسٹریلیا سے آئی بڑی خبر: ٹیم انڈیا سخت پابندیوں کے ساتھ برسبین جانے کے لئے تیار نہیں

میلبورن: ہندوستانی ٹیم برسبین میں آسٹریلیا کے خلاف چوتھے اور آخری ٹیسٹ میچ کے لئے سخت پابندیوں کے ساتھ وہاں جانے کو تیار نہیں ہے وئنز لینڈ میں کوونا وائرس کے بڑھتے ہوئے واقعات کے پیش نظر ، یہ خیال کیا جارہا ہے کہ ٹیم کو ایک مشکل لاک ڈاؤن میں رہنا پڑسکتا ہے جس میں ان کا سفر ہوٹل سے اسٹیڈیم تک کی سرگرمیاں محدود کی جاسکتی ہیں۔ دورے کے آغاز سے ہی ٹیم انڈیا نے یہ واضح کردیا تھا کہ ٹیم 14 دن کے ضروری کوارنٹین مدت کو مکمل کرنے کے بعد دیگر کسی پابندی میں نہیں رہے گی لیکن برسبین میں ان کی سرگرمیاں محدود کئے جانے کے امکان کے بیچ ٹیم سڈنی میں ہی رہنا پسند کرے گی۔


ٹیم انڈیا کے ایک ذرائع نے کرک بز کو بتایا ، "اگر آپ دیکھیں تو ، ٹیم آسٹریلیائی آنے سے قبل دبئی میں 14 دن کے لئے قرنطین میں رہی تھی اور یہاں تک پہنچنے کے بعد بھی انہوں نے 14 دن کا کوارنٹائن مکمل کیا ہے لیکن اب ٹیم دورے کے اختتام میں کوارنٹین میں نہیں رہنا چاہتی۔ " افسر نے بتایا کہ ٹیم نے کرکٹ آسٹریلیا اور مختلف ریاستی حکومتوں کے پروٹوکول پر مکمل طور پر عمل کیا ہے اور ان کے ساتھ ہر ممکن تعاون کیا۔ لیکن اب ٹیم کسی بھی قسم کی پابندی میں نہیں رہنا چاہتی ہے اور ایسا ہونے کی صورت میں وہ آخر کے دو ٹسٹ ایک ہی مقام پر کھیلنے کے لئے تیار ہے۔


باضابطہ طور پر رابطہ نہیں کیا

کرکٹ آسٹریلیا نے اتوار کی صبح کہا کہ اس معاملے پر ان سے باضابطہ طور پر رابطہ نہیں کیا گیا ہے، لیکن دونوں بورڈ منصوبے کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ ویڈ نے کہا کہ سچ پوچھیں تو میں نے اس کے بارے میں نہیں سنا، لیکن ہم یقینی طور پر سڈنی میں دو مسلسل میچ کھیلنا پسند نہیں کریں گے۔ شیڈول طے ہوچکا ہے اور ہم اسی کے مطابق جاری رکھنا چاہیں گے۔ یہاں تک کہ اگر یہ کوارنٹائن سے منسلک ہوٹل ہے تو پھر گراؤنڈ میں جاکر کھیلو اور واپس آجاؤ۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jan 03, 2021 08:05 PM IST