உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India vs New Zealand: ہندستان نے ٹاس جیت کر پہلے کا بلے بازی کیا فیصلہ، شبھمن ۔مینگ کی شاندار شروعات

    اس میچ میں ہندوستان کی کپتانی وراٹ کوہلی سنبھال رہے ہیں۔ وراٹ  کوہلی نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی  کا فیصلہ کیا ہے۔ ٹاس جیتنے کے بعد وراٹ  کوہلی نے کہا کہ ہم پہلے بلے بازی کر رہے ہیں۔

    اس میچ میں ہندوستان کی کپتانی وراٹ کوہلی سنبھال رہے ہیں۔ وراٹ کوہلی نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کا فیصلہ کیا ہے۔ ٹاس جیتنے کے بعد وراٹ کوہلی نے کہا کہ ہم پہلے بلے بازی کر رہے ہیں۔

    اس میچ میں ہندوستان کی کپتانی وراٹ کوہلی سنبھال رہے ہیں۔ وراٹ کوہلی نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کا فیصلہ کیا ہے۔ ٹاس جیتنے کے بعد وراٹ کوہلی نے کہا کہ ہم پہلے بلے بازی کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      India vs New Zealand 1st Test Match at Mumbai Wankhede Stadium Cricket Score and Updates : ہندستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان سیریز کا دوسرا اور آخری ٹیسٹ میچ ممبئی کے وانکھیڑے اسٹیڈیم میں کھیلا جا رہا ہے۔ اس میچ میں ہندوستان کی کپتانی وراٹ کوہلی سنبھال رہے ہیں۔ شبھمن گل نے کائل جیمیسن کی پہلی گیند پر چوکا لگا کر اپنا اور ٹیم کا کھاتہ کھولا۔ گل نے جیمیسن کی دوسری گیند پر لگاتار دوسرا چوکا بھی لگایا۔ شبھمن گل نے میچ کے دوسرے اوور میں 3 چوکے لگائے۔ 2 اوور کے بعد ہندوستان کا اسکور بغیر کسی نقصان کے 12 رن ہے۔ شبھمن گل 3 چوکوں کی مدد سے 12 اور مینک اگروال 0 رنز بنا کر کھیل رہے ہیں۔ مینک اگروال نے بھی چوکا لگا کر اپنا کھاتہ کھولا ہے۔ مینک نے اس اوور کا آغاز ٹم ساؤتھی کی گیند پر چوکا لگا کر کیا۔ شبھمن گل اور مینک اگروال نے اچھی شروعات کی ہے۔ دونوں کے درمیان 50 رنز کی شراکت ہے۔ بھارت کا اسکور 50 رنز سے تجاوز کر گیا ہے۔

      وراٹ کوہلی نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کا فیصلہ کیا ہے۔ ٹاس جیتنے کے بعد وراٹ کوہلی نے کہا کہ ہم پہلے بلے بازی کر رہے ہیں۔ کھیل شروع ہو چکا ہے۔ ہندستان کی جانب سے شبھمن گل اور مینک اگروال اننگز کا آغاز کر رہے ہیں۔ نیوزی لینڈ کے لیے ٹم ساؤتھی گیندبازی اٹیک کا آغاز کر رہے ہیں۔ یہ ایک سخت وکٹ کی طرح لگتا ہے اور وہاں بہت زیادہ گھاس نہیں ہے۔ سورج نکلنے کے ساتھ، یہ بلے بازی کا بہترین وقت ہونا چاہیے۔ اجنکیا رہانے کو کانپور ٹیسٹ کے پانچویں دن چوٹ لگی تھی، جڈیجہ کے دائیں ہاتھ میں سوجن ہے اور ایشانت بھی زخمی ہیں۔ ہمیں صرف بنیادی باتیں کرنی ہیں جیسے ہم نے کانپور میں کی تھی۔ پانچویں دن اوورز میں بیٹنگ کا کریڈٹ نیوزی لینڈ کو دیا جانا چاہیے۔ اگر ہم اچھا کھیلے تو سیریز جیتیں گے۔ اس میچ میں جینت یادو اور محمد سراج کو شامل کیا گیا ہے۔

      اس کے ساتھ ہی نیوزی لینڈ کے کپتان ٹام لاتھم نے کہا کہ ہم نے بھی یقینی طور پر بلے بازی کرتے لیکن یہ کچھ دنوں سے کور مں ہے اس لیے شاید ہوسکتا ہے کہ ہمیں اس سے کچھ مل جائے۔ کانپور میں جس طرح سے ہم نے گیند کو سوئنگ کرایا، اوہ اچھا تھا، امید ہے کہ یہاں بھی گیند سوئنگ ہوگی۔ ٹاس ہارنے اور آخری منٹ میں ڈرا کے ساتھ آنے کے بعد ہمارے لیے واقعی پرجوش تھا۔ ہم جانتے ہیں کہ یہ ایک مختلف سطح ہے، اس لیے ہم جلد سے جلد اپنانے کی کوشش کریں گے۔ کین ولیمسن کی جگہ ڈیرل مچل لے رہے ہیں۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: