உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IND vs NZ, 2nd Test: ہندستان نے جیتی گھر میں مسلسل  14ویں ٹیسٹ سیزیرز، نیوزی لینڈ کو 372 رن سے دی شکست

    ھارت نے پیر کو یہاں دوسرے اور آخری ٹیسٹ کرکٹ میچ کے چوتھے دن نیوزی لینڈ کو 372 رنز سے شکست دے کر دو میچوں کی سیریز (India vs New Zealand) 1-0 سے جیت لی۔

    ھارت نے پیر کو یہاں دوسرے اور آخری ٹیسٹ کرکٹ میچ کے چوتھے دن نیوزی لینڈ کو 372 رنز سے شکست دے کر دو میچوں کی سیریز (India vs New Zealand) 1-0 سے جیت لی۔

    India vs New Zealand, 2nd Test: دونوں ٹیموں کے درمیان کانپور میں کھیلا گیا پہلا ٹیسٹ میچ ڈرا پر ختم ہوا۔ گھر پر ہندوستانی کرکٹ ٹیم کی یہ مسلسل 14ویں ٹیسٹ سیریز میں جیت ہے۔ میچ کا چوتھا دن جینت یادو (Jayant Yadav) کے نام رہا۔ انہوں نے میچ کے چوتھے دن ہندوستان کو چار کامیابیاں دلائیں۔ ایک کامیابی روی چندرن اشون (Ravichandran Ashwin) نے دی تھی۔

    • Share this:
      نئی دہلی. بھارت نے پیر کو یہاں دوسرے اور آخری ٹیسٹ کرکٹ میچ کے چوتھے دن نیوزی لینڈ کو 372 رنز سے شکست دے کر دو میچوں کی سیریز (India vs New Zealand) 1-0 سے جیت لی۔ 540 رنز کے مشکل ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی ٹیم اپنی دوسری اننگز میں 167 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی۔ ہندستان نے اپنی پہلی اننگز میں 325 رنز بنائے تھے جس کے جواب میں نیوزی لینڈ کی ٹیم 62 رنز پر ڈھیر ہو گئی۔ ٹیم انڈیا نے اپنی دوسری اننگز سات وکٹ پر 276 رنز پر ڈکلیئر کردی تھی۔ دونوں ٹیموں کے درمیان کانپور میں کھیلا گیا پہلا ٹیسٹ میچ ڈرا چھوٹا تھا ۔ یہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم کی گھر میں یہ مسلسل 14ویں ٹیسٹ سیریز جیت ہے۔ ساتھ ہی یہ ٹیسٹ کرکٹ میں ہندوستان کی سب سے بڑی جیت بھی ہے۔ اس سے قبل یہ 337 رنز تھے جو 2015 میں جنوبی افریقہ کے خلاف آئے تھے۔

      میچ کا چوتھا دن رہا جینت یادو کے نام ۔
      میچ کا چوتھا دن جینت یادو (Jayant Yadav) کے نام رہا۔ انہوں نے میچ کے چوتھے دن ہندوستان کو چار کامیابیاں دلائیں۔ ایک کامیابی روی چندرن اشون (Ravichandran Ashwin) نے دی تھی۔ چوتھے دن ہندستان کو جیت کے لیے 5 وکٹ کی ضرورت تھی۔ جینت یادیو نے ول سمرولے، کائل جیمسن، ٹم ساؤتھی اور راچن رویندرا کو پویلین کی راہ دکھائی۔ جینت کی اس شاندار گیند بازی کے بلدم پر ہندوستان نے چوتھے دن پہلے سیشن کے اختتام سے کافی پہلے نیوزی لینڈ پر فتح حاصل کی۔

      پہلی اننگز میں 325 اور دوسری اننگز میں ہندستان نے بنائے 276 رنز 
      نیوزی لینڈ (IND بمقابلہ NZ) کے سامنے 540 رنز کا بڑا ہدف رکھنے کے بعد ہندوستان نے تیسرے دن پانچ وکٹیں حاصل کیں اور اتوار کو یہاں دوسرے اور آخری ٹیسٹ کرکٹ میچ میں ایک بڑی جیت کی طرف قدم بڑھا دئے تھے۔ تیسرے دن کا کھیل ختم ہونے تک نیوزی لینڈ نے اپنی دوسری اننگز میں پانچ وکٹوں پر 140 رنز بنا لیے تھے۔ ہندوستان، جس نے اپنی پہلی اننگز میں 325 رنز بنائے تھے، اپنی دوسری اننگز سات وکٹ پر 276 رنز پر ختم ہونے کا اعلان کیا۔ نیوزی لینڈ کی ٹیم پہلی اننگز میں صرف 62 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی۔

       بھارتی گیند بازوں کے سامنے ٹھہر نہ سکی نیوزی لینڈ
      نیوزی لینڈ کے بلے باز آسانی سے بیٹنگ نہ کر پائے۔ ڈیرل مچل نے یقینی طور پر 92 گیندوں میں 60 رنز بنائے۔ اسٹمپ اکھڑنے کے وقت ہینری نکولس 36 اور راچن رویندرا دو رنز پر کھیل رہے تھے۔ ٹیم انڈیا کی جانب سے آف اسپنر روی چندرن اشون نے 27 رنز دیکر تین اور بائیں ہاتھ کے اسپنر اکشر پٹیل نے 42 رنز کے دیکر ایک وکٹ لیا ہے ۔ اشون نے نگراں کپتان اور اپنے پسندیدہ شکار ٹام لیتھم (06) کو چائے کے وقفے سے قبل ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا، جس میں بلے باز نے  'ریویو' بھی گنوایا۔ یہ آٹھویں بار ہے جب اشون نے لیتھم کو پویلین بھیجا ہے۔

      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: