உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    26 مارچ سے ہوگی IPL کی شروعات: لیگ اسٹیج کے 55 میچ ممبئی اور 15 پونے میں، آج میٹنگ میں ہوگا فیصلہ

    26 مارچ سے ہوسکتی ہے آئی پی ایل 15 کی دھماکہ دار شروعات۔

    26 مارچ سے ہوسکتی ہے آئی پی ایل 15 کی دھماکہ دار شروعات۔

    Indian Premier league 15:ایک ہی وقت میں، تین تین میچ برابورن اور ایم سی اے اسٹیڈیم میں ملیں گے۔ فائنل میچ 29 مئی کو کھیلا جائے گا۔

    • Share this:
      ممبئی: آئی پی ایل سیزن 15 کے میچ ممبئی، پونے اور احمد آباد میں کھیلے جا سکتے ہیں۔ آج جمعرات کو ہونے والی آئی پی ایل گورننگ کونسل کی میٹنگ میں اس فیصلے کی منظوری دی جا سکتی ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ ممبئی میں زیادہ سے زیادہ 55 میچ کھیلے جائیں گے۔ 15 میچ پونے میں اور 4 میچ احمد آباد میں ہوں گے۔ پلے آف اور فائنل کے لیے جگہ کا فیصلہ ہونا ابھی باقی ہے۔ احمد آباد ان میچوں کی میزبانی کی دوڑ میں سب سے آگے ہے۔

      میچ وانکھیڑے، ڈی وائی پاٹل اور ممبئی کے بریبورن اسٹیڈیم میں ہوں گے۔ یہ میچ مہاراشٹر کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم پونے میں کھیلے جائیں گے۔ تمام 10 ٹیموں کے چار چار میچ وانکھیڑے اور ڈی وائی پاٹل اسٹیڈیم میں ہوں گے۔ ایک ہی وقت میں، تین تین میچ برابورن اور ایم سی اے اسٹیڈیم میں ملیں گے۔ فائنل میچ 29 مئی کو کھیلا جائے گا۔


      دلی کے اسسٹنٹ کوچ بنے اجیت اگرکر
      آئی پی ایل 2022 کے لیے دہلی کیپٹلز نے سابق ہندوستانی تیز گیند باز اجیت اگرکر کو ایک بڑی ذمہ داری سونپی ہے۔ اگرکر کو ٹیم کا اسسٹنٹ کوچ بنایا گیا ہے۔ فرنچائز نے یہ اطلاع سوشل میڈیا کے ذریعے دی۔ اس سے قبل ٹیم کے اسسٹنٹ کوچ محمد کیف تھے تاہم اس بار فرنچائز نے ان کے معاہدے میں توسیع نہیں کی۔ کیف 2019 سے 2022 تک اس عہدے پر فائز رہے۔

      2013 میں بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائر ہونے والے ٹیم انڈیا کے تیز گیند باز اجیت اگرکر اس سے پہلے کسی ٹیم کے کوچنگ کے کردار میں نظر نہیں آئے۔ رکی پونٹنگ دہلی کیپٹلز کے ہیڈ کوچ ہیں اور کپتان رشبھ پنت ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: