ہوم » نیوز » اسپورٹس

عرفان پٹھان نے کہا- ورلڈ کپ 2019 کے لئے منصوبہ بندی ناقص تھی

عرفان پٹھان نے بتایا کہ اگر آپ 2019 کے ورلڈ کپ کو دیکھیں تو اس کے لئے میں کہوں گا کہ منصوبہ بندی خراب تھی۔ میرے خیال میں ٹیم ورلڈ کپ کے لئے بہتر منصوبہ بنا سکتی تھی۔

  • Share this:
عرفان پٹھان نے کہا- ورلڈ کپ 2019 کے لئے منصوبہ بندی ناقص تھی
آسٹریلیا میں ٹی ۔20 عالمی کپ کا انعقاد مشکل: عرفان پٹھان

نئی دہلی: سابق ہندوستانی آل راؤنڈر عرفان پٹھان کا خیال ہے کہ انگلینڈ میں ہونے والے 2019 ون ڈے ورلڈ کپ کے لئے ٹیم انڈیا کی منصوبہ بندی خراب تھی جس کی وجہ سے وہ سیمی فائنل میں ہی باہر ہوگئی۔ عرفان پٹھان نے اسٹار اسپورٹس شو کرکٹ کنکٹڈ کو بتایا کہ اگر آپ 2019 کے ورلڈ کپ کو دیکھیں تو اس کے لئے میں کہوں گا کہ منصوبہ بندی خراب تھی۔ میرے خیال میں ٹیم ورلڈ کپ کے لئے بہتر منصوبہ بنا سکتی تھی۔ سابق آل راؤنڈر نے کہا کہ دیکھو ہمارے پاس وسائل ہیں، ہمارے پاس کھلاڑی ہیں، ہمارے پاس فٹنس ہے، ہمارے پاس ورلڈ چمپئن بننے کے لئے سب کچھ ہے، لیکن ہمارے پاس ایک چیز کی کمی تھی اور ہمارے پاس عالمی کپ سے قبل نمبر -4 پر بلے بازی کرنے والا بیٹسمین نہیں تھا۔

عرفان پٹھان نے کہا کہ ہم ایک بہترین الیون کی تلاش کے لئے جدوجہد کر رہے تھے۔ مجھے یقین ہے کہ ہمیں یہ یقینی بنانا ہوگا کہ جب بھی ہم ورلڈ کپ سمیت آئی سی سی ٹورنامنٹ میں داخل ہوں تو ہم ایک بہتر منصوبہ بندی کے ساتھ جائیں ۔ اگر ہمارے پاس بہتر منصوبہ بندی ہے تو چمپئن بننے کے لئے ہمارے پاس تمام وسائل موجود ہیں۔ سابق ہندوستانی آل راؤنڈر پٹھان نے نشاندہی کی کہ میگا ایونٹ کے دوران ہندستان کی جدوجہد کی سب سے بڑی وجہ نمبر 4 رہی ہے۔اگر آپ حالیہ 2019 کے ٹورنامنٹ کو دیکھیں تو یہ بری منصوبہ بندی تھی ، میرے خیال میں ٹیم بہتر منصوبہ بندی کرسکتی ہے۔


عرفان پٹھان نے کہا کہ نیوزی لینڈ کے خلاف بیٹنگ میں ناکامی کے بعد ہندوستان نیوزی لینڈ سے ہار گیا۔
عرفان پٹھان نے کہا کہ نیوزی لینڈ کے خلاف بیٹنگ میں ناکامی کے بعد ہندوستان نیوزی لینڈ سے ہار گیا۔


عرفان پٹھان نے کہا کہ یہی وجہ ہے کہ نیوزی لینڈ کے خلاف بیٹنگ میں ناکامی کے بعد ہندوستان نیوزی لینڈ سے ہار گیا۔ ٹیم مینجمنٹ نے کے ایل راہل کو نمبر 4 بلے باز کی حیثیت سے آزمایا لیکن جب شکھر دھون زخمی ہوئے تو اوپنر کی حیثیت سے ان کی ترقی ہوئی۔ نمبر چار بیٹسمین کی حیثیت سے کوئی دوسرا بلے باز اپنی پوزیشن مضبوط نہیں کرسکا۔ ہم ایک مناسب الیون بنانے کے لئے جدوجہد کر رہے تھے۔ میرے خیال میں ہمیں یہ یقینی بنانا ہوگا کہ ورلڈ کپ اور آئی سی سی ٹرافیوں میں جانے والی ٹیم کی ہمارے پاس بہتر منصوبہ بندی ہو۔ اگر ہمارے پاس بہتر منصوبہ بندی ہے تو ہمارے پاس چمپیئن بننے کے لئے تمام وسائل موجود ہیں۔
دھونی کی بائیوپک 'ایم ایس دھونی: دی انٹولڈ اسٹوری' میں دھونی (ایم ایس دھونی) کا کردار ادا کرنے والے اداکار سشانت سنگھ راجپوت کی گھر میں پھانسی دے کر خودکشی کی خبر پرعرفان پٹھان نے ٹویٹ کرکے غم کا اظہار کیا ہے۔ عرفان نے لکھا کہ میں یہ خبر سن کر حیران اور پریشان ہوں۔ مجھے سشانت کے کنبہ کے افراد سے ہمدردی ہے۔ عرفان نے اپنے ٹویٹ میں لکھا کہ پچھلی بار میں نے ان سے تاج ہوٹل کے جم میں بات کی تھی۔
First published: Jun 15, 2020 05:05 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading