உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Asia Cup T20:پاکستان کے خلاف میچ سے پہلے ہندوستان کو بڑا جھٹکا، جسپریت بمراہ ایشیا کپ سے باہر

    جسپریت بمراہ ایشیا کپ سے ہوئے باہر۔

    جسپریت بمراہ ایشیا کپ سے ہوئے باہر۔

    Asia Cup T20: ارشدیپ سنگھ، اویس خان، محمد سراج، دیپک چاہر اور پرسدھ کرشنا شامل ہیں۔ دیپک چاہر فٹ ہیں اور زمبابوے کے خلاف آئندہ سیریز سے ٹیم انڈیا میں واپسی کریں گے۔ چاہر گزشتہ سات ماہ سے ہندوستانی ٹیم سے باہر ہیں۔

    • Share this:
      Asia Cup T20: ایشیا کپ ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ رواں ماہ شروع ہو رہا ہے۔ ہندوستان اپنا پہلا میچ 28 اگست کو پاکستان کے خلاف کھیلے گا۔ اس سے قبل ہندوستانی ٹیم کو بڑا جھٹکا لگا ہے۔ تیز گیند باز جسپریت بمراہ پورے ایشیا کپ سے باہر ہو گئے ہیں۔

      کمر کی چوٹ سے نبردآزما ہیں بمراہ
      بمراہ فی الحال کمر کی چوٹ سے لڑ رہے ہیں۔ اگر وہ نہ کھیلے تو ہندوستانی ٹیم ایشیا کپ میں نقصان اٹھا سکتی ہے۔ ہندوستان کو گروپ اے میں رکھا گیا ہے۔ اس میں دوسری ٹیم پاکستان اور تیسری کوالیفائر ٹیم ہے۔ گروپ بی میں سری لنکا، افغانستان اور بنگلہ دیش کو رکھا گیا ہے۔ 27 اگست سے 11 ستمبر تک ہونے والے اس ٹورنامنٹ میں 13 میچ کھیلے جائیں گے۔

      بمراہ دوسرے تیز گیند باز ہیں جن پر چوٹ کی وجہ سے ایشیا کپ اسکواڈ سے باہر ہونے کا خطرہ ہے۔ بمراہ سے پہلے تیز گیند باز ہرشل پٹیل بھی زخمی ہو گئے تھے۔ وہ بھی ایشیا کپ سے تقریباً باہر ہو چکے ہیں۔ ہرشل کو ٹی 20 ورلڈ کپ سے بھی باہر ہونے کا خطرہ ہے۔ ایسے میں بمراہ کا زخمی ہونا ہندوستان کے لیے مایوس کن خبر ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Asia Cup 2022: کے ایل راہل اور وراٹ کوہلی کی ٹیم میں واپسی، روہت شرما ہی سنبھالیں گے کمان

      یہ بھی پڑھیں:

      Cricket News: بین اسٹوکس کے بعد اب معین علی بھی لیں گے ونڈے سے ریٹائرمنٹ؟ کہی یہ بڑی بات

      بھارت کو ایشیا کپ کے لیے 15 کھلاڑیوں کا انتخاب کرنا ہے۔ ان میں تیز گیند باز بھونیشور کمار کی جگہ تقریباً یقینی ہو گئی ہے۔ ان کے علاوہ ہندوستانی ٹیم کم از کم چار اور تیز گیند بازوں کو یو اے ای لے جانا چاہے گی۔ ہاردک پانڈیا پانچ تیز گیند بازوں میں سے ایک ہوں گے۔ بمراہ اور ہرشل کی غیر موجودگی میں، ہندوستان کے پاس باقی تین مقامات کے لیے بہت سے آپشنز ہیں۔

      ان میں ارشدیپ سنگھ، اویس خان، محمد سراج، دیپک چاہر اور پرسدھ کرشنا شامل ہیں۔ دیپک چاہر فٹ ہیں اور زمبابوے کے خلاف آئندہ سیریز سے ٹیم انڈیا میں واپسی کریں گے۔ چاہر گزشتہ سات ماہ سے ہندوستانی ٹیم سے باہر ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: