உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مانچسٹر یونائیٹڈ کے اسٹار پال پوگبا نے Hijab پرکیا ردعمل، یہ ویڈیو کیا شیئر، کیا ہے خاص؟

    Youtube Video

    پال پوگبا 28 سال کے ہیں۔ انھوں نے اکتوبر کے وسط سے برنلے کے خلاف اپنی پہلی لیگ کا آغاز کیا اور سیزن کا اپنا پہلا گول اپنے گھر پر کیا۔ مانچسٹر یونائیٹڈ نے ٹرف مور پر برتری حاصل کر لی لیکن ہاف ٹائم کے وقفے کے دو منٹ بعد ہی جے روڈریگز کو برابری کا گول کر دیا۔

    • Share this:
      کرناٹک میں تعلیمی اداروں میں حجاب کے حق میں اور اس کے خلاف مظاہرے شدت اختیار کر گئے ہیں اور کچھ جگہوں پر مظاہرے پرتشدد بھی ہوئے تھے۔ حجاب کا احتجاج 4 فروری 2022 کو ریاست کے ضلع اڈوپی کے گورنمنٹ گرلز پی یو کالج میں شروع ہوا جب کچھ طالبات نے الزام لگایا کہ انہیں کلاس میں جانے سے روک دیا گیا ہے۔ مظاہروں کے دوران اس ماہ کے اوائل میں کچھ طالبات کو حجاب پہن کر کالج میں داخلے سے مبینہ طور پر انکار کر دیا تھا۔

      اس ایپی سوڈ پر اب تک کئی نامور لوگوں کی جانب سے ردعمل سامنے آیا ہے اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے اسٹار پال پوگبا (Paul Pogba) نے بھی اس صف پر روشنی ڈالی ہے۔ فرانسیسی فٹ بالر نے انسٹاگرام پر جاکر ہندوستان میں جاری صورتحال کو اجاگر کرتے ہوئے ایک کہانی شیئر کی۔ مظاہروں کے بعد محکمہ ہائر ایجوکیشن کے تحت تمام یونیورسٹیوں اور کالجیٹ اینڈ ٹیکنیکل ایجوکیشن (DCTE) کے تحت آنے والے کالجوں میں 9 فروری سے تین دن کی تعطیل کا اعلان کیا گیا ہے۔ کرناٹک ہائی کورٹ نے طلبا سے یہ بھی کہا ہے کہ وہ تعلیمی اداروں کے کیمپس میں کوئی ایسا کپڑا پہننے پر اصرار نہ کریں جو معاملہ حل ہونے تک لوگوں کو بھڑکا سکے۔

      پال پوگبا 28 سال کے ہیں۔ انھوں نے اکتوبر کے وسط سے برنلے کے خلاف اپنی پہلی لیگ کا آغاز کیا اور سیزن کا اپنا پہلا گول اپنے گھر پر کیا۔ مانچسٹر یونائیٹڈ نے ٹرف مور پر برتری حاصل کر لی لیکن ہاف ٹائم کے وقفے کے دو منٹ بعد ہی جے روڈریگز کو برابری کا گول کر دیا۔ ریڈ ڈیولز کو کافی دیر سے دباؤ کے باوجود کوئی فاتح نہیں مل سکا کیونکہ انہیں 1-1 سے ڈرا ہوا تھا۔ رالف رنگینک بھی 23 گیمز میں 39 پوائنٹس کے ساتھ پوائنٹس ٹیبل میں پانچویں نمبر پر آگئے ہیں، چوتھے نمبر پر ویسٹ ہیم یونائیٹڈ سے ایک پیچھے ہے۔


      اس سیزن میں محدود نمائش کے ساتھ پوگبا کو اکثر اولڈ ٹریفورڈ سے دور ہونے کے ساتھ جوڑا گیا ہے۔ مڈفیلڈر جو کہ ران کی پریشانی کے ساتھ تقریباً تین ماہ سے باہر تھا، سیزن کے اختتام پر یونائیٹڈ کو بطور فری ایجنٹ چھوڑ سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: