உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ستمبرسے،مودی حکومت کاطلباء کےلیے بورن ویٹاکوئزمقابلہ کافٹنس ورژن،KBCطرزپر'فون اے ٹیچر'کے ساتھ

    فٹ انڈیا موومنٹ Fit India Movement کا آغاز وزیراعظم نریندر مودی نے اگست 2019 میں کیا تھا

    فٹ انڈیا موومنٹ Fit India Movement کا آغاز وزیراعظم نریندر مودی نے اگست 2019 میں کیا تھا تاکہ بہت سے ہندوستانی شہریوں کو جسمانی طور پر فعال طرز زندگی اپنانے کی ترغیب دی جا سکے۔

    • Share this:
      امان شرما

      ملک میں عالمی معیار کے آن لائن اور براڈ کاسٹ پروگرام کا آغاز ستمبر میں ہوگا۔ جو ملک بھر کے اسکولوں کے طلبہ کے لیے ’’ فٹ انڈیا کوئز ‘‘ Fit India Quiz کی شکل میں شروع کیے جائیں گے۔جس کے لیے رجسٹریشن اگلے ماہ شروع ہوگا۔

      نیوز18 نے اس پروجیکٹ کی خصوصی تفصیلات تک رسائی حاصل کرلی ہے جس کے تحت ملک کے ہر اسکول سے کہا جائے گا کہ وہ دو سے زیادہ طلبہ کو نامزد کرے جو پہلے نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) کے زیر انتظام آن لائن پلیٹ فارم پر ہونے والے مقابلوں میں حصہ لیں گے۔اس کے بعد ہر ریاست یا مرکز کے زیر انتظام علاقے سے 32 اسکولوں کو 'ریاستی راؤنڈ' کے لیے منتخب کیا جائے گا جس میں پیشہ ورانہ کوئز ماسٹر ہر ریاست اور یو ٹی سے ایک چیمپئن کا انتخاب کریں گے۔

      اس کوئز مقابلے کو سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ویب کاسٹ کیا جائے گا۔ 36 منتخب اسکول چیمپئن بنائے جائیں گے۔ پھر ایک قومی راؤنڈ میں مقابلہ ہوگا۔اس پروگرام ٹیلی ویژن کے ایک معروف نجی اسپورٹس چینل سے بھی شراکت داری کی جائیگی۔

      • کوئز کا اسٹیٹ راؤنڈ:


      اس منصوبے کا خاکہ پیش کرنے والی ایک دستاویز میں بیان کیا گیا ہے کہ ’’کوئز کے اسٹیٹ راؤنڈ میں جدید تصورات ہوں گے جیسے امیدوار طلبہ کو اپنے اسکول کے استاد یا والدین وغیرہ کو فون کرنے کی سہولت فراہم کی جائیگی، تاکہ یہ تفریح ​​، انٹرایکٹو اور سامعین کے لیے دلچسپ ہو۔ کوئز میں ملٹی فارمیٹس بھی ہوں گے جن میں بزر راؤنڈز ، آڈیو یا ویڈیو ریکوگنیشن راؤنڈ ، ٹاپیکل راؤنڈز وغیرہ شامل ہیں۔ ہندوستانی روایتی فٹنس طریقوں وغیرہ اور کھیلو انڈیا ، اولمپکس ، کامن ویلتھ گیمز ، ایشین گیمز وغیرہ پر زور دیا گیا‘‘۔

      دستاویز میں کہا گیا ہے کہ "ماضی میں کوئز شوز نے ہندوستانی عوام میں بڑی کامیابی حاصل کی ہے جو اسے آزمایا ہوا اور آزمائشی ذریعہ بناتا ہے، بشرطیکہ اسے ایک پرکشش اور انٹرایکٹو فارمیٹ میں پیش کیا جائے جو سامعین کے ساتھ اچھی طرح پیش کیا جائے بھارت کا سب سے مشہور کوئز شو بورنویٹا کوئز مقابلہ تھا جس کی میزبانی ڈیرک او برائن Derek O’ Brien نے کی تھی۔

      کمپنی کی خدمات

      حکومت ’’ انڈیا کوئز ‘‘ کے ’’ اسٹیٹ راؤنڈ ‘‘ کو چلانے کے لیے ایک کمپنی کی خدمات حاصل کرے گی جس میں ہر ریاست کے لیے دو کوئز ماسٹرز کا انتخاب اسپورٹس اتھارٹی آف انڈیا Sports Authority of India کرے گا۔ 36 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے لیے ریاستی دوروں کا عمل 30 دن کے ساتھ مکمل ہو جائے گا اور ایک کمپنی 10 سیکنڈ کے 500 سے زائد ملٹی میڈیا سوالات (اینیمیشن یا ویڈیو پر مبنی) کا ذخیرہ فراہم کرے گی جنہیں کوئز راؤنڈ کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ 'اسٹیٹ راؤنڈ ' مخصوص ڈیجیٹل پلیٹ فارم پرنشرکیاجائیگا اور سوشل میڈیا پربراڈکاسٹ ہوگا۔

      کوئز اقساط کے تقریبا 180 راؤنڈ منعقد کیے جا سکتے ہیں اور آن لائن پلیٹ فارم جس کے لیے وضع کیا گیا ہے اس میں ٹائمر اور اسکور کارڈ جیسے ویجٹ ہوں گے تاکہ ناظرین اورشائقین کے تجربے کو کوئز میں بڑھایا جا سکے اور بزر راؤنڈ اور ریپڈ فائر جیسے انٹرایکٹو راؤنڈ کو شامل کرنے کی صلاحیت ہو۔

      ریاستی سطح پر جیتنے والی 36 اسکول ٹیمیں قومی راؤنڈ میں پہنچیں گی جو کوارٹر فائنل ، سیمی فائنل اور فائنل راؤنڈ پر مشتمل ہوں گی جو کہ ایک معروف نجی اسپورٹس چینل اور ایک قومی ٹیلی ویژن چینل پر نشر کیے جائیں گے اور ساتھ ہی ویب کاسٹ بھی ہوں گی۔ اسپورٹس اتھارٹی آف انڈیا ، وزارت یوتھ افیئرز اینڈ سپورٹس ، اسٹار اسپورٹس اور فٹ انڈیا کے سوشل میڈیا چینلز پر نشر کیا جائے گا۔

      ایک فائل فوٹو میں وزیراعظم نریندر مودی  ، معصو م بچوں کے ساتھ دیکھے جاسکتے ہیں
      ایک فائل فوٹو میں وزیراعظم نریندر مودی ، معصو م بچوں کے ساتھ دیکھے جاسکتے ہیں


      ’’ایونٹ اور اس کے بعد کی سرگرمیوں کو الیکٹرانک اور ڈیجیٹل میڈیا کے ذریعے بڑی تعداد میں لوگوں کو دیکھایا جائے گا۔ لہذا ، تقریب متاثر کن اور دل کش ہوگی اور اسے عالمی معیار کے آن لائن ایونٹ کے طور پر پلان کیاجارہاہے‘‘۔ وہیں فٹ انڈیا کوئز کے فائنل فاتحین کے لیے نقد انعامات کو مقرر کرنے کا منصوبہ بنایاجارہاہے

      فٹ انڈیا موومنٹ Fit India Movement کا آغاز وزیراعظم نریندر مودی نے اگست 2019 میں کیا تھا تاکہ بہت سے ہندوستانی شہریوں کو جسمانی طور پر فعال طرز زندگی اپنانے کی ترغیب دی جا سکے۔ دستاویز میں کہا گیا ہے کہ اسکول کے بچوں کے لیے فٹنس اور کھیلوں پر اپنی نوعیت کی پہلی ملک گیر کوئز منعقد کرنے کا خیال کھیلوں اور فٹنس کے بارے میں آگاہی پھیلانا اور اسکول کے بچوں کو شامل کرنے کے لیے فٹ انڈیا برانڈ کو ایک مؤثر ذریعہ کے طور پر بنانا ہے۔

      حکومت کا کہنا ہے کہ فٹ انڈیا کوئز ، طالب علموں کو فٹنس اور کھیلوں کے بارے میں اپنے علم کو ظاہر کرنے کے لیے ایک قومی پلیٹ فارم مہیا کرتے ہوئے طلبہ میں ہندوستان کی بھرپور کھیلوں کی تاریخ کے بارے میں آگاہی پیدا کرنے کی کوشش کرتا ہے ، بشمول صدیوں پرانے مقامی کھیل ، ماضی کے کھیلوں کے ہیرو اور کس طرح روایتی ہندوستانی طرز زندگی کی سرگرمیاں سب کے لیے ایک فٹ لائف کی کلید ہیں۔

      حکومت کا کہنا ہے کہ کوئز فارمیٹ کو ایک جامع انداز میں ڈیزائن کیا گیا ہے جس میں ملک بھر سے اسکول کے طلبہ کو اپنے ساتھیوں کے خلاف اپنی فٹنس اور کھیلوں کے علم کو جانچنے کا موقع ملے گا۔ کوئز ہر عمر کے طلبہ کے لیے کھلا ہوگا، لیکن سوالات کو اس طرح سے بنایا جائے گا جس کا جواب 8 ویں اور اس سے اوپر کے طلبہ آسانی سے دے سکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: