உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaysia Masters Badminton:پی وی سندھو اور ایچ ایس پرانئے ملیشیا ماسٹرس کے دوسرے راؤنڈ میں، سائنا نہوال باہر

    PV سندھو نے اپنی جیت کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔

    PV سندھو نے اپنی جیت کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔

    سندھو نے گزشتہ ماہ انڈونیشیا اوپن سپر 1000 ٹورنامنٹ کے پہلے راؤنڈ میں بینگ جیاؤ کے خلاف پہلے دور میں سیدھے مقابلوں میں ملی ہار کا بدلہ لے لیا ہے۔

    • Share this:
      کوالالمپور: دو بار کی اولمپک میڈل جیتنے والی پی وی سندھو نے بدھ کو ملائیشیا ماسٹرز بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کے دوسرے راؤنڈ میں جگہ بنا لی ہے لیکن لندن اولمپک میڈل جیتنے والی سائنا نہوال اپنے دوسرے مسلسل ٹورنامنٹ میں پہلے راؤنڈ میں ہی باہر ہو گئیں۔ ساتویں نمبر کی سندھو نے خواتین کے قریب ایک گھنٹہ چلے سنگلز مقابلے میں چین کی ہی بِنگ جیاؤکو ہرایا۔

      اس جیت کے ساتھ، دنیا کی 7ویں نمبر کی کھلاڑی سندھو نے گزشتہ ماہ انڈونیشیا اوپن سپر 1000 ٹورنامنٹ کے پہلے راؤنڈ میں بینگ جیاؤ کے خلاف پہلے دور میں سیدھے مقابلوں میں ملی ہار کا بدلہ لے لیا ہے۔ سندھو نے جیاو کو 21-13، 17-21، 21-15 سے شکست دی۔ تاہم، چینی کھلاڑی کا سندھو کے خلاف اب بھی 10-9 کا جیت ہار کا ریکارڈ ہے۔

      دوسری طرف لندن اولمپکس کی کانسہ کا تمغہ جیتنے والی سائنا کو پہلا گیم جیتنے کے باوجود جنوبی کوریا کی کم گا یون کے خلاف 21-16، 17-21، 14-21 سے شکست ہوئی۔ دنیا کی 24ویں نمبر کی کھلاڑی سائنا پہلے راؤنڈ میں ہارنے کے بعد گزشتہ ہفتے ملائیشیا اوپن سوپر 750 ٹورنامنٹ سے بھی باہر ہو گئی تھیں۔

      مردوں کے سنگلز میں ایچ ایس پرانائے بھی دوسرے راؤنڈ میں پہنچ گئے جبکہ بی سائی پرنیت اور پاروپلی کیشپ نے بھی مخالف انداز میں جیت درج کر کے دوسرے راؤنڈ میں جگہ بنانے میں کامیابی حاصل کی۔ پرانائے نے فرانس کے برائس لیورڈیز کو 21-19، 21-14 سے شکست دی۔ دوسری طرف پرنیت نے گوئٹے مالا کے کیون کارڈن کو آدھے گھنٹے سے بھی کم وقت میں 21-8، 21-9 سے شکست دی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      IND vs ENG: جوروٹ ایجبسٹن ٹیسٹ کے سپر اسٹار، وراٹ کو پیچھے چھوڑ کر بنے فیب 4 کے ٹاپر

      یہ بھی پڑھیں:


      پاروپلی کیشپ نے کھیل سے واپسی کرتے ہوئے مقامی حریف کھلاڑی ٹومی سوگیارٹو کو 16-21، 21-16، 21-16 سے شکست دی۔ پرنیت اب لی شی فینگ کا مقابلہ کریں گے۔ تاہم سمیر ورما کو سخت مقابلے میں 21-10، 12-21، 14-21 سے چائنیز تائپے کے چوتھی سیڈ چو ٹیئن چن سے شکست ہوئی۔ خواتین کے ڈبلز میں این سکی ریڈی اور اشونی پونپّا کو انڈونیشیا کی فیبریانا کسوما اور امالیہ پرتیوی نے 21-19، 18-21، 21-16 سے شکست دی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: