உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پاکستان دورے پر آئی ویسٹ انڈیز ٹیم کی سیکورٹی میں لگائے جائیں گے 800 سیکورٹی اہلکار

    پاکستان دورے پر آئی ویسٹ انڈیز ٹیم کی سیکورٹی میں لگیں گے 800 سیکورٹی اہلکار

    پاکستان دورے پر آئی ویسٹ انڈیز ٹیم کی سیکورٹی میں لگیں گے 800 سیکورٹی اہلکار

    ویسٹ انڈیز (West Indies) کی خاتون ٹیم پاکستان (Pakistan) پہنچ گئی ہے۔ گزشتہ دنوں انگلینڈ (ECB) اور نیوزی لینڈ (New Zealand) نے سیکورٹی وجوہات سے پاکستان کا دورہ منسوخ کردیا تھا۔ نیوزی لینڈ کی ٹیم تو پاکستان پہنچ گئی تھی۔ اس نے میچ کھیلنے سے نصف گھنٹے پہلے دورہ چھوڑنے کا فیصلہ کیا تھا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ویسٹ انڈیز کی خاتون کرکٹ ٹیم تین میچوں کی ونڈے سیریز کے لئے پاکستان کا دورہ کرنے کے لئے پوری طرح تیار ہے۔ حالانکہ اس سیریز سے پہلے سیکورٹی اور ایمرجنسی  سروسیز ڈویژن کے ڈی آئی جی نے کہا ہے کہ کراچی پولیس کے سیکورٹی اور ایمرجنسی سروسیز ڈویژن نے آئندہ میچوں کے لئے ایک سیکورٹی سسٹم تیار کیا ہے۔ اس سیریز کے سبھی میچ کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جانے ہیں۔ سیکورٹی امورکی ایک میٹنگ میں حتمی شکل دی گئی، جس میں پولیس، فوج، رینجرس، پی سی بی اور سبھی شیئر ہولڈروں کے سینئر افسران نے حصہ لیا۔ ایس ایس یو ہیڈ کوارٹر میں ہوئی میٹنگ کے انچارج ڈی آئی جی سیکورٹی اور ایمرجنسی سروسیز ڈویژن، مقصود احمد تھے۔

      میٹنگ کے پلان کے مطابق، ویسٹ انڈیز خاتون کرکٹ ٹیم کے دورے کی سیکورٹی کی دیکھ بھال کے لئے 500 پولیس اور قانون نافذ کرنے والی ایجنسیوں کے اہلکاروں کی سیکورٹی کے پیش نظر کے ساتھ کم از کم 368 پولیس خصوصی سیکورٹی یونٹ (ایس ایس یو) کمانڈو کو تعینات کیا جائے گا۔

      سیکورٹی فورس نیشنل اسٹیڈیم کراچی، ایئر پورٹ، روٹ، ہوٹل اور دیگر مقامات پر اپنی خدمات انجام دیں گے۔ لا اینڈ آرڈر کی صورتحال کو دیکھنے کے لئے اسٹیڈیم کے چاروں طرف ایک خصوصی کمانڈ اور کنٹرول بس بھی دستیاب کرائی جائے گی۔ کسی بھی ایمرجنسی صورتحال سے نمٹنے کے لئے ایس ایس یو ہیڈ کوارٹر میں مہیلا کمانڈو سمیت ایک خصوصی ہتھیار اور حکمت عملی (ایس ڈبلیو اے ٹی) ٹیم تیار رہے گی۔

      ونڈے سیریز کے لئے پاکستان کا دورہ کرے گا ویسٹ انڈیز

      تین ونڈے میچوں کے لئے ٹیموں کا آمنا سامنا ہوگا۔ میچ 8 سے 14 نومبر تک ہوں گے۔ کرکٹ ویسٹ انڈیز کے سی ای او نے پہلے ہی کہا تھا کہ یہ دورہ 21 نومبر سے شروع ہونے والے عالمی کپ کوالیفائر سے پہلے ٹیم کے لئے بڑی تیاری کے طور پر کام کرے گا۔ کرکٹ ویسٹ انڈیز کے سی ای او جانی گریو نے کہا، ’پاکستان کا یہ باہمی دورہ نومبر کے وسط میں زمبابوے میں ہونے والے عالمی کپ کوالیفائنگ ٹورنا منٹ سے پہلے ہماری تیاری منصوبوں کا ایک انتہائی اہم حصہ ہے۔ پاکستان کا یہ دورہ ٹیم کو کیربین کے مقابلہ میں الگ الگ صورتحال میں کھیلنے کا موقع دے گا۔ آئندہ سال خاتون کرکٹ عالمی کپ کے لئے تین کوالیفائنگ مقامات میں سے ایک کو محفوظ کرنے کے ہدف سے پہلے زیادہ اعلیٰ سطحی تین کوالیفائنگ مقامات میں سے ایک کو محفوظ کرنے کے ہدف سے پہلے زیادہ اعلیٰ سطحی کرکٹ کا مقابلہ ہوگا۔

       
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: