உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ٹی20 عالمی کپ: پی سی بی کے رمیز راجہ نے بتایا، ہندوستان بمقابلہ پاکستان میچ دیکھنے کیوں نہں جائیں گے

    ہندوستان اور پاکستان کے درمیان 23 اکتوبر کو میچ کھیلا جائے گا۔ (فائل فوٹو)

    ہندوستان اور پاکستان کے درمیان 23 اکتوبر کو میچ کھیلا جائے گا۔ (فائل فوٹو)

    T20 World Cup IND vs PAK: ہندوستان بنام پاکستان کا مقابلہ 23 اکتوبر کو میلبورن کرکٹ گراونڈ میں کھیلا جائے گا۔ یہ دونوں ہی ٹیموں کے لئے ٹی20 عالمی کپ کا پہلا میچ ہوگا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      کراچی: پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ نے کہا کہ وہ آئندہ ٹی20 عالمی کپ میں ہندوستان کے خلاف پاکستان کے شروعاتی مقابلہ دیکھنے نہیں جائیں گے۔ سابق پاکستانی کرکٹر نے کہا کہ انہیں سخت حریف کو ایک دوسرے کے خلاف کھیلتے ہوئے دیکھنے سے غصہ نہیں آتا ہے کیونکہ وہ اکثر دیگر ناظرین کے ساتھ لڑائی میں پڑ جاتے ہیں۔ مین ان گرین 23 اکتوبر (اتوار) کو میلبورن کرکٹ گراونڈ میں کھیلے جانے والے ٹی20 عالمی کپ کے اپنے پہلے میچ میں ہندوستان سے مد مقابل ہونے کے لئے تیار ہے۔

      رمیز راجہ نے سما ٹی وی پر ایک سرخیوں میں رہا، ‘میں پاکستان کا پہلا میچ دیکھنے نہیں جاوں گا کیونکہ مجھ میں میچ دیکھنے کی تڑپ نہیں ہے۔ میں جذباتی طور پر بہت جڑا ہوا ہوں اور اس لئے میں میچوں میں نہیں جاتا کیونکہ وہاں لوگوں کے ساتھ میری لڑائی ہوجاتی ہے۔ کئی لوگوں نے مجھ سے عالمی کپ کا پہلا میچ دیکھنے کو کہا، لیکن میں نے منع کردیا۔ میں گھر بیٹھے میچ دیکھوں گا‘۔

      پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ نے کہا کہ وہ آئندہ ٹی20 عالمی کپ میں ہندوستان کے خلاف پاکستان کے شروعاتی مقابلہ دیکھنے نہیں جائیں گے۔
      پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ نے کہا کہ وہ آئندہ ٹی20 عالمی کپ میں ہندوستان کے خلاف پاکستان کے شروعاتی مقابلہ دیکھنے نہیں جائیں گے۔


      پی سی بی سربراہ نے اس حقیقت کا بھی اعتراف کیا کہ پاکستان  کے پاس مڈل آرڈر میں کچھ پریشانیاں ہیں اور کئی مواقع پر ٹیم بحران میں پھنس جاتی ہے۔ انہوں نے کہا، ’مجھے معلوم ہے کہ مڈل آرڈر میں بہت ساری پریشانیاں ہیں اور ٹیم بڑی مشکل میں پھنس جاتی ہے، لیکن یہ کوئی ایسی پریشانی نہیں ہے، جسے حل نہیں کیا جاسکتا ہے۔ دیگر ٹیموں کی طرح، پاکستان کے پاس بھی عالمی کپ جیتنے کا موقع ہے۔ وہ ٹرافی جیتنے کے لئے آسٹریلیا جا رہے ہیں نہ کہ رنر اپ‘۔

      رمیز راجہ نے ہندوستانی مداحوں کو پاکستانی مداحوں سے بہتر بتایا اور کہا کہ ہمارے لوگ اکثر اپنے ملک کے کھلاڑیوں کی تنقید کرتا ہے، بھلے ہی وہ اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہوں۔ انہوں نے کہا، ’میں آپ کو بتاوں کہ جب وراٹ کوہلی نے افغانستان کے خلاف سنچری لگائی، تو ہندوستانی مداح اپنا پورا ایشیا کپ بھول گئے۔ کیا ہم کبھی ایسا کریں گے؟ ہم کیا کہتے ہیں کہ بابر اعظم نے ایک سنچری تو لگائی، لیکن ان کا اسٹرائیک ریٹ 135 تھا، جبکہ ڈیوڈ وارنر کا 147.3 تھا۔ تو اس لئے یہ سنچری رائیگاں ہے‘۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: