உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ranji Trophy 2022: سرفراز خان کے 275رن نے ممبئی کو سوراشٹرا کے خلاف 544/7dتک پہنچایا

    سرفراز خان (Sarfaraz Khan)

    سرفراز خان (Sarfaraz Khan)

    سرفراز اور رہانے نے چوتھی وکٹ کے لیے 252 رنز بنائے اور ایک مرحلے پر 44/3 پر ہونے کے بعد گھریلو ہیوی وائٹس کو مشکلات سے نکالا۔ یہ دن واضح طور پر سرفراز کا تھا، جو کافی عرصے سے فرسٹ کلاس کرکٹ میں رنز کا انبار لگا رہے ہیں۔

    • Share this:
      سرفراز خان (Sarfaraz Khan) نے اسٹروک سے بھرے 275 رن مارکر ممبئی کو 544/7 تک پہنچادیا اور 41 بار کے چیمپئن کو جمعہ کو یہاں دفاعی چیمپئن سوراشٹرا کے خلاف گروپ ڈی رنجی ٹرافی مقابلہ کے دوسرے دن کمانڈنگ پوزیشن پر رکھا۔ سرفراز نے اپنے گذشتہ دن کے اسکور 121کو جاری رکھتے ہوئے، سوراشٹرا کے بولرس کو دھو ڈالا اور اپنی 401 گیندوں کی اننگز میں 30 چوکے اور سات چھکے لگائے۔

      24 سالہ نوجوان نریندر مودی اسٹیڈیم (Narendra Modi stadium) میں اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس نے کسی گیند باز کو نہیں چھوڑا۔ ان کے سینئر ساتھی اجنکیا رہانے 290 گیندوں پر 129 رنز بنایا ، لیکن اس سے بھی اہم بات یہ ہے کہ سرفراز نے قومی ٹیم میں جگہ کے لیے خود کو دعویدار بنایاہے

      سرفراز اور رہانے نے چوتھی وکٹ کے لیے 252 رنز بنائے اور ایک مرحلے پر 44/3 پر ہونے کے بعد گھریلو حریف کو مشکلات سے نکالا۔ یہ دن واضح طور پر سرفراز کا تھا، جو کافی عرصے سے فرسٹ کلاس کرکٹ میں رنز کا انبار لگا رہے ہیں۔

      تجربہ کار وکٹ کیپر آدتیہ تارے (22) اور آل راؤنڈر شمس ملانی (12) سستے میں گرنے کے بعد سرفراز کو آٹھویں نمبر پر تنوش کوٹیان (50 ناٹ آؤٹ؛ 5×4؛ 1×6) میں ایک قابل اتحادی ملا کیونکہ دونوں نے 118رن کا اضافہ کیا۔ ساتویں وکٹ کے لیے رنز۔ ان کی شراکت کی بدولت، ممبئی نے 500 رنز کا نشانہ عبور کیا۔

      تاہم پنٹ سائز کا بلے باز ایک مستحق ٹرپل سنچری سے محروم اور منکڈ کے ہاتھوں وکٹ کے سامنے پھنس گیا، لیکن اس وقت تک نقصان ہو چکا تھا۔ جواب میں سوراشٹرا کا سکور 18/0 تھا اور دونوں اوپنرز ہاروک ڈیسائی (6) اور اسنیل پٹیل (11) نےمیچ کے دوسرے دن کے اختتام تک بلے بازی کررہے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: