اپنا ضلع منتخب کریں۔

    سعودی عرب کے سبھی کھلاڑیوں کو رولس رائس کار کے تحفہ سے متعلق خبربےبنیاد! کوچ نے کی وضاحت

    سعودی عرب کے سبھی کھلاڑیوں کو ملے گی رولس رائس کی کار، ارجنٹینا پرفتح کا تحفہ

    سعودی عرب کے سبھی کھلاڑیوں کو ملے گی رولس رائس کی کار، ارجنٹینا پرفتح کا تحفہ

    سعودی عرب فیفا کے ذریعہ دنیا میں 51 ویں نمبر پر ہے اور اس طرح ورلڈ کپ کی سب سے نچلی رینک والی ٹیم نے لیونل میسی کی ارجنٹائن کو ہرا کر 36 کھیلوں کے ناقابل شکست دے کر کامیابی حاصل کی تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Saudi Arabia
    • Share this:
      سعودی عرب کے کھلاڑیوں کو ارجنٹائن کے خلاف جیتنے پر رولس رائس (Rolls Royce) کار تحفے میں دیے جانے کی خبر کو ان کے کوچ ہیرو رینارڈ اور اسٹرائیکر صالح الشہری نے مسترد کر دیا ہے۔ اس سے قبل یہ اطلاع دی گئی تھی کہ سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان آل سعود (crown prince Mohammed bin Salman Al Saud) قطر سے واپس آنے پر ہر کھلاڑی کو رولز رائس فینٹم پیش کریں گے۔ تاہم ان افواہوں کو رد کر دیا گیا ہے۔ اس میں کچھ بھی سچ نہیں ہے۔

      کوچ ہیرو رینارڈ نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ ہمارے پاس ایک بہت سنجیدہ فیڈریشن اور وزارت کھیل ہے اور اس وقت کچھ حاصل کرنے کا وقت نہیں ہے۔ ہم نے صرف ایک کھیل کھیلا ہے۔ ابھی کھیل باقی ہے اور ہم بڑی کامیابی کی امید کر رہے ہیں۔ سعودی اسٹرائیکر صالح الشہری نے بھی افواہوں کو رد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہم یہاں اپنے ملک کی خدمت کرنے اور بہترین کارکردگی دکھانے کے لیے آئے ہیں، یہی ہماری سب سے بڑی کامیابی ہے۔ ٹھیک ہے، یہ مناسب ہو گا کہ سعودی کھلاڑیوں کو آخرکار رولز رائس مل جائے۔ یہ ایک تاریخی اپ سیٹ رہا جب انہوں نے ٹورنامنٹ کے فیورٹ ارجنٹائن کو 2-1 سے شکست دی۔

      سعودی عرب نے قطر کے لوسیل اسٹیڈیم میں اپنے افتتاحی کھیل میں ارجنٹائن کو 2-1 سے شکست دینے کے بعد ورلڈ کپ کی تاریخ کا سب سے بڑا اپ سیٹ کیا۔ سعودی عرب کے فٹ بال کھلاڑیوں کو ارجنٹائن کو شکست دینے پر رولس رائس تحفہ میں پیش کیے جانے کی خبریں گردش کررہی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      میچ کے دس منٹ بعد لیونل میسی نے پنالٹی اسپاٹ سے ارجنٹائن کو برتری دلا دی۔ لیکن سعودی عرب دوسرے ہاف میں گرجتا ہوا واپس آیا، دس منٹ میں دو بار گول کرکے سعودی ٹیم نے کامیابی حاصل کی۔

      سعودی عرب فیفا کے ذریعہ دنیا میں 51 ویں نمبر پر ہے اور اس طرح ورلڈ کپ کی سب سے نچلی رینک والی ٹیم نے لیونل میسی کی ارجنٹائن کو ہرا کر 36 کھیلوں کے ناقابل شکست دے کر کامیابی حاصل کی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: