உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shane Warne Demise: وہ پہلی گیند جس نے دی سب سے بڑی پہچان، شین وارن کی ’بال آف دی سنچوری‘ کی کہانی

    شین وارن کی بال آف دی سنچوری کی یہ تھی کہانی۔

    شین وارن کی بال آف دی سنچوری کی یہ تھی کہانی۔

    Shane Warne Demise: یہ 4 جون 1993 کو انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان ایشز کے پہلے ٹیسٹ کا دوسرا دن تھا۔ انگلینڈ نے اپنی پہلی اننگز میں بیٹنگ کرتے ہوئے آسٹریلیا کو 289 رنز پر آؤٹ کر دیا۔ ٹیم نے اچھی شروعات کی اور 71 کے اسکور پر پہلی وکٹ گنوا دی۔

    • Share this:
      مانچسٹر اور اولڈ ٹریفرڈ… جب یہ الفاظ آتے ہیں تو اکثر انگلینڈ کے مشہور فٹ بال کلب مانچسٹر یونائیٹڈ اور اس کے ہوم گراؤنڈ اولڈ ٹریفرڈ کا دھیان آتا ہے۔ لیکن اس مانچسٹر شہر کا تعلق بھی کرکٹ سے ہے، کیونکہ یہاں اولڈ ٹریفرڈ کے نام سے ایک کرکٹ اسٹیڈیم بھی ہے۔ وہ بھی بہت مشہور ہے۔ اس میں کرکٹ کے کئی عظیم اور تاریخی میچ دیکھے گئے ہیں۔ اس گراؤنڈ پر کھلاڑیوں کی جانب سے کئی یادگار پرفارمنس سامنے آئی ہیں۔ ان میں اگر کوئی سب سے یادگار اور سب سے زیادہ مقبول ہے تو وہ ہے ’بال آف دی سنچری‘ (Ball Of The Century)۔ اسی بال آف دی سنچری کی عبارت لکھنے والے شین وارن(Shane Warne No More)اب اس دنیا میں نہیں رہے۔

      آسٹریلیائی لیگ اسپنر شین وارن جمعہ 4 مارچ کو تھائی لینڈ میں انتقال کر گئے۔ 52 سالہ شین وارن نے اپنے طویل کرکٹ کیریئر میں کئی کامیابیاں حاصل کیں۔ کئی ریکارڈ بنائے۔ کئی بلے بازوں کو اپنی اسپن گیندبازی میں الجھا کر پویلین لوٹایا۔ بال سوئنگ کرنے کے آرٹ کے سب سے بڑے ماہر شین وارن کو سب سے پہلے مانچسٹر کے اولڈ ٹریفرڈ میں پہچان اس وقت ملی جب انہوں نے اپنے کیریئر کے پہلے ہی ایشز ٹیسٹ میں انگلینڈ کو تہس نہس کیا اور پھر کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔



      یہ بھی پڑھیں:

      پہلے ہی گیند پر بن گئی تاریخ
      یہ 4 جون 1993 کو انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان ایشز کے پہلے ٹیسٹ کا دوسرا دن تھا۔ انگلینڈ نے اپنی پہلی اننگز میں بیٹنگ کرتے ہوئے آسٹریلیا کو 289 رنز پر آؤٹ کر دیا۔ ٹیم نے اچھی شروعات کی اور 71 کے اسکور پر پہلی وکٹ گنوا دی۔ مائیک گیٹنگ کریز پر آئے جو اسپن کے اچھے کھلاڑی تھے۔ ان کے سامنے شین وارن کو بولنگ کے لیے لایا گیا، جنہوں نے ایک سال قبل ڈیبیو کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      BCCI contracts: رَہانے-پجارا، ہاردک پانڈیا کی گریڈ اے سے چھٹی، ساہا کو بھی نقصان

      شین وارن، جو 5-6 قدموں کے اپنے رن ​​اپ پر آئے، انگلینڈ میں اپنی پہلی ہی گیند دائیں ہاتھ کے بلے باز مائیک گیٹنگ کو ڈالی جو لیگ اسٹمپ کی لائن سے باہر پچ ہوئی۔ بلے بازی کے اصولوں کے مطابق گیٹنگ نے اپنے فرنٹ فٹ کو گیند کی پچ تک پہنچ کر بلے سے روکنے کی کوشش کی لیکن وہ اس کے آس پاس بھی نہیں تھے۔ گیند تیزی سے گھومی اور آگے جو ہوا وہ حیران کن تھا۔ گیٹنگ کا آف اسٹمپ ہل چکا تھا اور بیلز زمین پر بکھر گئے۔ گیٹنگ تو کیا، جس نے بھی یہ دیکھا حیران رہ گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: