உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shane Warne: شین وارن کے کمرے کے فرش اور غسل کے تولیہ پر خون کے دھبے! تفتیش کے دوران انکشاف

    Youtube Video

    رپورٹ میں کہا گیا کہ منیجر جیمز ایرکسائن (James Erksine) نے کہا کہ وارن تھائی لینڈ میں دل کا دورہ پڑنے سے کچھ دیر پہلے 14 دن تک صرف سیال کھا رہے تھے۔ میں اس کے بارے میں نہیں جانتا تھا ۔ مجھے ان کی سیکرٹری ہیلن سے معلوم تھا کہ انھیں سینے میں تھوڑا سا درد تھا اور پچھلے ہفتے پسینہ بھی آ رہا تھا۔

    • Share this:
      تھائی لینڈ کے تفتیش کاروں کو مبینہ طور پر آسٹریلیائی کرکٹ لیجنڈ شین وارن (Shane Warne) کے کمرے کے فرش پر اور نہانے کے تولیہ پر خون کے دھبے نظر آئے ہیں جب وہ ولا کی تلاشی لے رہے تھے جہاں لیجنڈری آسٹریلوی کرکٹر جزیرے کوہ ساموئی (Koh Samui) میں مقیم تھے۔ باون سالہ وارن کی جمعہ کے روز دل کا دورہ پڑنے سے موت ہو گئی جب کہ اس کے منیجر نے کرکٹر کو ایمبولینس آنے سے 20 منٹ قبل سی پی آر دیا تھا۔

      اتوا کے روز skynews.com.au نے رپورٹ کیا کہ تفتیش کاروں کو فرش پر خون اور غسل کے تولیے اس کمرے میں ملے ہیں، جہاں وارن ٹھہرے ہوئے تھے۔ رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ آسٹریلوی حکام تھائی لینڈ پہنچ چکے ہیں اور اس کی لاش کو وطن واپس لانے کے لیے کام کر رہے ہیں۔

      ہر فارمیٹ میں رہا شین وارن کا جلوہ: ٹسٹ میں 700 وکٹ ینے والے پہلے گیندباز، IPLکے پہلے چمپئن کپتان



      اس رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ وارن کے بارے میں سمجھا جاتا ہے کہ آسٹریلیا چھوڑنے سے پہلے انہیں سینے میں درد ہوا تھا اور وہ دل کی بیماری اور دمہ میں مبتلا تھے۔ مقامی میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ تفتیش کاروں کو ولا کی تلاشی کے دوران وارن کے کمرے کے فرش اور نہانے کے تولیوں پر خون کے دھبے ملے۔

      دریں اثنا وارن کی لاش کو پوسٹ مارٹم کے لیے تھائی مین لینڈ لے جایا گیا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا کہ ان کے خاندان کی جانب سے آسٹریلیا واپسی کو تیز کرنے کی درخواست کی گئی ہے۔ اتوار کو fox.com.au کی ایک رپورٹ میں ویک اینڈ ٹوڈے کا حوالہ دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ اسپن جادوگر نے دل کا دورہ پڑنے سے پہلے صرف دو ہفتے کی ہیلتھ کِک ختم کی تھی۔ شین وارن نے اپنی موت سے قبل ایک مضحکہ خیز غذا ختم کی تھی۔

      RIP Shane Warne: شین وارن نے 12 گھنٹے پہلے لیجنڈ کی موت پر ظاہرکیا تھا افسوس، مداحوں نے کہا- نہیں ہو رہا ہے یقین




      رپورٹ میں کہا گیا کہ منیجر جیمز ایرکسائن (James Erksine) نے کہا کہ وارن تھائی لینڈ میں دل کا دورہ پڑنے سے کچھ دیر پہلے 14 دن تک صرف سیال کھا رہے تھے۔ میں اس کے بارے میں نہیں جانتا تھا ۔ مجھے ان کی سیکرٹری ہیلن سے معلوم تھا کہ انھیں سینے میں تھوڑا سا درد تھا اور پچھلے ہفتے پسینہ بھی آ رہا تھا لیکن مجھے صرف بعد میں اس کی موت کے بعد پتہ چلا۔ میں اس وقت نہیں جانتا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: