உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شعیب اختر بولے! اگر ٹی20  عالمی کپ کے فائنل میں بھڑے ہندستان و پاکستان تو اس سے کرکٹ کو ہی ہوگا بڑا فائدہ 

    شعیب اختر

    شعیب اختر

    ہندستان کے خلاف صرف ایک ہی میچ کیوں کھیلا جائے؟ فائنل کیوں نہیں کھیلا جائے؟ اور فائنل (بھارت اور پاکستان کے درمیان) India Vs Pakistan ممکن ہے۔ اگر ہندستان پاکستان کے خلاف فائنل کھیلتا ہے تو یہ کرکٹ کے لیے بھی اچھا ہوگا۔ اس سے ورلڈ کپ کو بڑا بنانے والا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 ( T20 World Cup 2021) اب اپنے آخری مرحلے کی طرف ہے۔ سیمی فائنل تک پہنچنے والی تین ٹیمیں طے ہو گئی ہیں جن میں پاکستان، انگلینڈ اور آسٹریلیا شامل ہیں۔ یہی نہیں، اتنا ہی نہیں ایک جگہ کے لیے 3 ٹیمیں لائن میں ہیں۔ ہندستان، نیوزی لینڈ اور افغانستان۔ ان میں سے نیوزی لینڈ کی ٹیم ناک آؤٹ مرحلے کے لیے کوالیفائی کرنے کی سب سے بڑی دعویدار مانی جا رہیہے۔ دریں اثنا، پاکستان کے سابق تیز گیند باز شعیب اختر (Shoaib Akhtar) چاہتے ہیں کہ ہندوستان آئی سی سی ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں جگہ بنائے اور ٹائٹل کے لیے پاکستان سے مقابلہ کرے۔

      سپر 12 مرحلے میں جب ہندوستان اور پاکستان (IND vs PAK) کا آمنا سامنا ہوا تو وراٹ کوہلی کی قیادت میں ٹیم کو 10 وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اس سے ورلڈ کپ میں پاکستان کے خلاف ہندوستان کی دیرینہ جیت کا سلسلہ بھی ٹوٹ گیا۔ شعیب اختر نے اپنے یوٹیوب چینل پر کہا، 'بہت سے لوگ کہہ رہے ہیں کہ نیوزی لینڈ (افغانستان کو ہرا کر) ہندوستان کو ٹورنامنٹ سے باہر کر دے۔ میں نیوزی لینڈ کے حق میں نہیں ہوں۔ میں صرف امید کر سکتا ہوں کہ پاکستان (گروپ 2) ٹیبل میں سرفہرست ہے۔ ہمیں باقی نتائج کی فکر نہیں کرنی چاہیے۔

      انہوں نےگے کہا کہ، 'اگر آپ اسکاٹ لینڈ کو ہراتے ہیں تو آپ ٹیبل پر سب سے اوپر پہنچ جائیں گے۔ آپ کو یہ فکر نہیں کرنی چاہیے کہ آپ کس ٹیم کے خلاف کھیل سکتے ہیں۔ جی ہاں، میری ایک خواہش ہے، جیسا کہ میں نے پہلے کہا، ہندستان کے خلاف صرف ایک ہی میچ کیوں کھیلا جائے؟ فائنل کیوں نہیں کھیلا جائے؟ اور فائنل (بھارت اور پاکستان کے درمیان) India Vs Pakistan ممکن ہے۔ اگر ہندستان پاکستان کے خلاف فائنل کھیلتا ہے تو یہ کرکٹ کے لیے بھی اچھا ہوگا۔ اس سے ورلڈ کپ کو بڑا بنانے والا ہے۔

      نیوزی لینڈ اور افغانستان کے درمیان ٹکراؤ ٹورنامنٹ میں ہندستان کی قسمت کا فیصلہ کرے گی۔ کیوی کی جیت سے ہندوستان کے امکانات ختم ہو جائیں گے جبکہ افغانستان کی جیت انہیں دوڑ میں برقرار رکھے گی۔ اس میچ میں افغانستان نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کا فیصلہ کیا۔ اگر افغانستان جیت جاتا ہے تو ہندوستان کو کوالیفائی کرنے کے لیے اپنے آخری لیگ مرحلے کے میچ میں نامیبیا کو ایک خاص مارجن سے شکست دینی ہوگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: