உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شعیب اختر نے وراٹ کوہلی کو ’مین آف اسٹیل‘ اور انوشکا شرما کو بتایا ‘آئرن لیڈی‘، جانیں کیوں؟

    وراٹ کوہلی نے افغانستان کے خلاف سنچری لگائی۔ اس کے بعد شیب اخترنے کوہلی اور انوشکا شرما کی تعریف کی۔

    وراٹ کوہلی نے افغانستان کے خلاف سنچری لگائی۔ اس کے بعد شیب اخترنے کوہلی اور انوشکا شرما کی تعریف کی۔

    Shoaib Akhtar On Virat Kohli: وراٹ کوہلی نے جمعرات کی شب ایشیا کپ سپر4 میچ میں افغانستان کے خلاف اپنی 71ویں بین الاقوامی سنچری لگائی۔ میل کا پتھر حاصل کرنے کے بعد پاکستان کے سابق گیند باز شعیب اختر نے ہندوستان کے اسٹار بلے باز اور ان کی بیوی کی تعریف کرتے ہوئے وراٹ کوہلی کو ’مین آف اسٹیل‘ کہا، جبکہ انوشکا شرما کو ’آئرن لیڈی‘ قرار دیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی: وراٹ کوہلی نے جمعرات کی رات ایشیا کپ کے سپر4 میچ میں افغانستان کے خلاف اپنی 71ویں بین الاقوامی سنچری لگائی۔ میل کا پتھر حاصل کرنے کے بعد پاکستان کے سابق گیند باز شعیب اختر نے ہندوستان کے اسٹار بلے باز اور ان کی بیوی کی تعریف کرتے ہوئے وراٹ کوہلی کو ’مین آف اسٹیل‘ کہا، جبکہ انوشکا شرما کو ‘آئرن لیڈی‘ بتاتے ہوئے ان کی اور ان کی بیوی تعریف کی۔

      وراٹ کوہلی نے افغانستان کے خلاف جاودئی اننگ کھیلی کیونکہ وہ صرف 53 گیندوں میں تین پوائنٹ کے اعدادوشمار تک پہنچے۔ اپنی میچ فاتح اننگ کے بعد انہوں نے اپنی بیوی انوشکا شرما کے بارے میں بات کی اور قابل ذکر کیا کہ کیسے انہوں نے باہر دباو کے باوجود انہیں ترغیب دی۔

      میچ کے بریک کے دوران وراٹ کوہلی نے کہا، ’میں نے ایک خصوصی شخص کا ذکر کیا- انوشکا- جو ان مشکل وقت میں میرے ساتھ کھڑی رہی اور میں نے اس کا ذکر کیا کیونکہ اس نے ان سبھی مہینوں میں میرا مکمل کچا موقف دیکھا ہے۔ وہ میرے لئے چیزوں کو پس منظر میں رکھنے والی تھی، مجھے صحیح طرح کی رہنمائی کر رہی ہیں۔ وژن آگے بڑھتا رہا اور میں آرام سے سسٹم میں واپس آگیا۔

      کوہلی کے اس بیان کی شعیب اختر نے کی تعریف

      اس بیان کے بعد شعیب اختر نے اپنی بیوی کو اپنی کامیابی کا سہرا دینے کے لئے اپنے یوٹیوب چینل پر کوہلی کی تعریف کی۔ شعیب اختر نے کہا، ’وراٹ کوہلی نے اپنے میچ کے بعد کے انٹرویو میں کہا کہ ’اس نے میرا سب سے برا دور دیکھا ہے‘۔ وہ اپنی بیوی کے بارے میں بات کر رہے تھے۔ انوشکا شرما کو سلام، بہت خوب! آپ آئرن لیڈی ہیں اور وہ اسٹیل سے بنے آدمی ہیں، مسٹر وراٹ کوہلی۔ پاکستان کے سابق تیز گیند باز نے تب وراٹ کوہلی کو مبارکباد دی اور کہا کہ انہیں کرکٹ کی تاریخ میں ہمیشہ سب سے عظیم بلے باز کے طور پر یاد کیا جائے گا۔

       
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: