ہوم » نیوز » اسپورٹس

Tokyo Olympics 2021: پی وی سندھو نے کانسے کا تمغہ جیتنے پر نیوز 18 سے بیان کے تاثرات

پی وی سندھو کی اس کامیابی پر چہار جانب مبارک با دیوں کا سلسلہ جاری ہے۔ خود پی وی سندھو نے نیوز ایٹین سے بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ ان کے لئے سب سے خوبصورت دن ہے۔

  • Share this:

ٹوکیو اولمپک میں بیڈمنٹن کھلاڑی پی وی سندھو نے کانسہ کا تمغہ جیتا ۔ سندھو نے چین کی بنگ جیاؤ کو ہراکر ملک کا سر فخر سے کیا بلند۔صدر جمہوریہ اور وزیراعظم نے پی وی سندھو کو جیت کی مبارکباد دی۔ پی وی سندھو کو برانزمیڈل ملا ہے۔ پی وی سندھو کی اس کامیابی پر چہار جانب مبارک با دیوں کا سلسلہ جاری ہے۔ خود پی وی سندھو نے نیوز ایٹین سے بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ ان کے لئے سب سے خوبصورت دن ہے۔


ہندوستان کی اسٹار شٹلر پی وی سندھو نے ٹوکیو اولمپکس میں کانسہ کا تمغہ جیت کر تاریخ رقم کی۔ انہوں نے اتوار کو چین کے ہی بنگ ژاؤ کو کانسے کے تمغے کے مقابلے میں 21-13 ، 21-15 سے شکست دی۔ اس فتح کے ساتھ ، وہ اولمپک کھیلوں میں دو تمغے جیتنے والی پہلی ہندوستانی خاتون بھی بن گئیں۔ سندھو نے 2016 کے ریو اولمپک کھیلوں میں چاندی کا تمغہ جیتا۔ ان کے علاوہ بیڈمنٹن لیجنڈ سائنا نہوال نے لندن اولمپکس میں کانسہ کا تمغہ جیتا ہے۔


بنگ ژاؤ کے خلاف میچ میں سندھو نے شروع سے ہی جارحانہ کھیل دکھایا اور پہلے راؤنڈ میں 11-8 کی برتری حاصل کی۔ اس کے بعد 16-10 ، 19-12 کی لیڈ حاصل کی اور پہلاراؤنڈ کو 21-13 سے جیتا۔ دوسرے راؤنڈ میں بھی ہندوستانی شٹلر نے بہترین شروعات کی اور 5-2 کی برتری حاصل کی۔ پہلا راؤنڈہارنے کے بعد ، بنگ ژاؤ کچھ دباؤ میں دکھائی د یئے ۔



حیدرآباد سے تعلق رکھنے والی 26 سالہ شٹلر سندھو کے خلاف دوسرے راؤنڈمیں بنگ ژاؤ نے بھی واپسی کی کوشش کی اور اسکور 6-8 کردیا۔ سندھو نے بہترین مقابلہ کرتے ہوئے کم غلطیاں کی برتری برقرار رکھی اور اسکور کو 11-8 تک پہنچادیا۔ بنگ ژاؤ نے دوبارہ 11-11 سے برابری کی لیکن عالمی چیمپئن سندھو نے 16-13 کی برتری حاصل کی اور پھر کھیل کو 21-15 سے جیت کرکانسے کا تمغہ حاصل کرلیا۔ ٹوکیو اولمپکس میں یہ ہندوستان کا دوسرا تمغہ ہے۔ اس سے قبل ویٹ لفٹر میرابائی چانو نے چاندی کا تمغہ جیت کر ہندوستان کا کھاتہ کھولا۔

2019 میں عالمی چیمپئن شپ میں طلائی تمغہ جیتنے والی سندھو کو اس سے پہلےسیمی فائنل میں چینی شٹلر تائی پے کی تائی زو ینگ سے شکست ہوئی تھی۔ اس شکست کے ساتھ ، وہ فائنل میں جگہ سے محروم ہوگئی اور گولڈ میڈل سے محروم ہوگئی۔ سندھو کو اس سے پہلے عالمی نمبر ایک شٹلر تائی زو ینگ نے سیدھے گیمز میں شکست دی تھی۔ تب ہندوستانی شائقین کو امید تھی کہ کانسہ جیت کر وہ مسلسل دو اولمپکس میں تمغے جیتنے والی ہندوستانی شٹلر بن سکتی ہیں ۔


سیمی فائنل میں سندھو اور تائی زو کے درمیان سخت مقابلے کی توقع تھی لیکن ہندوستانی شٹلر کو شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ پہلے راؤنڈ میں دونوں کے درمیان دلچسپ میچ ہوا جس میں دونوں کھلاڑی 18 پوائنٹس تک برابر رہے۔ اس کے بعد تائی زو نے مسلسل 3 پوائنٹس جیت کر پہلا سیٹ جیت لیا۔ دوسرے راؤنڈ میں سندھو نے توقعات کے مطابق کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کیا۔ اس کی ایک وجہ یہ تھی کہ جب تائی زو نے ابتدائی برتری حاصل کی تو سندھو نے پوائنٹ جیتنے کے لیے اضافی کوششیں شروع کر دیں۔ اس کوشش میں انہوں نے کئی غلطیاں بھی کیں جس کا تائی زو نے بھرپور فائدہ اٹھایا اور اس نے راؤنڈ کو 21-12 سے جیت لی۔
Published by: Sana Naeem
First published: Aug 02, 2021 04:55 PM IST