உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اس عظیم اسپنر کی موت سے کرکٹ کی دنیا کو لگا صدمہ، ایک میچ میں 774 گیند پھینک کر بنایا تھا عالمی ریکارڈ

    Sonny Ramadhin passes away:  سونی کے نام اب بھی ایک ایسا عالمی ریکارڈ موجود ہے جسے کوئی 65 سال میں بھی نہیں توڑ سکا۔ رامدین نے 1957 میں ٹیسٹ اننگز میں سب سے زیادہ گیندیں کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا۔

    Sonny Ramadhin passes away: سونی کے نام اب بھی ایک ایسا عالمی ریکارڈ موجود ہے جسے کوئی 65 سال میں بھی نہیں توڑ سکا۔ رامدین نے 1957 میں ٹیسٹ اننگز میں سب سے زیادہ گیندیں کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا۔

    Sonny Ramadhin passes away: سونی کے نام اب بھی ایک ایسا عالمی ریکارڈ موجود ہے جسے کوئی 65 سال میں بھی نہیں توڑ سکا۔ رامدین نے 1957 میں ٹیسٹ اننگز میں سب سے زیادہ گیندیں کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا۔

    • Share this:
      ویسٹ انڈیز کے قدآور اسپنر سونی رامدین (Sonny Ramadhin passes away) انتقال کر گئے ہیں۔ ان کی عمر 92 برس تھی۔ سونی ویسٹ انڈیز کی اس ٹیم کے بھی رکن تھے جس نے پہلی بار 1950 میں انگلینڈ کی سرزمین پر سیریز جیتی تھی۔ کرکٹ ویسٹ انڈیز نے ان کے انتقال کی اطلاع دی۔ سونی کے نام اب بھی ایک ایسا عالمی ریکارڈ موجود ہے جسے کوئی 65 سال میں بھی نہیں توڑ سکا۔ رامدین نے 1957 میں ٹیسٹ اننگز میں سب سے زیادہ گیندیں کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا۔

      1950 میں اولڈ ٹریفورڈ میں انگلینڈ کے خلاف ڈیبیو کرنے والے رامدین نے اپنے کیریئر میں 43 ٹیسٹ میچ کھیلے اور 28.98 کی اوسط سے 158 وکٹیں حاصل کیں۔ سی ڈبلیو آئی ((CWI)) کے صدر رکی اسکیرٹ نے اتوار کو کہا، "کرکٹ ویسٹ انڈیز کی جانب سے، میں ویسٹ انڈیز کے سینئر کھلاڑی سونی رامدین کے خاندان اور دوستوں سے ہمدردی کا اظہار کرتا ہوں۔

      انہوں نے کہا، 'رامدین نے عالمی کرکٹ میں قدم رکھتے ہی اپنا اثر چھوڑا۔ 1950 کے دورے کے دوران ان کی شاندار کامیابیوں کے بارے میں بہت سی کہانیاں بیان کی جاتی ہیں، جب انہوں نے ایلف ویلنٹائن کے ساتھ مل کر کرکٹ کی 'اسپن ٹوئن' جوڑی بنائی جس سے پہلی بار ویسٹ انڈیز کو انگلینڈ کو اس کی سرزمین پر شکست دینے میں مدد ملی۔

      سونی رامدین نے انگلینڈ میں ویسٹ انڈیز کی پہلی ٹیسٹ جیت کے دوران لارڈز میں کھیلے گئے میچ میں 152 رنز دیکر 11 وکٹیں لیں۔ ویسٹ انڈیز نے 1950 کی وہ سیریز 3-1 سے جیتی تھی۔ سونی رامدین نے 1957 میں برمنگھم میں انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ میچ کی ایک اننگز میں کل 98 یعنی 588 گیندیں پھینکی تھیں اور عالمی ریکارڈ قائم کیا تھا۔ اس میچ میں انہوں نے مجموعی طور پر 774 گیندیں پھینکیں اور یہ دونوں عالمی ریکارڈ آج تک برقرار ہیں۔ حالانکہ وہ میچ ڈرا رہا تھا۔ رامدین اس اننگز میں کل 2 وکٹیں لینے میں کامیاب رہے۔ ان کے 98 اوورز میں سے 35 میڈنز تھے۔ اس میچ کی پہلی اننگز میں رام دین نے 31 اوورز کرائے اور 7 بلے بازوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: