உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آئی پی ایل: Umran Malikکی تیز رفتار گیند اس کرکٹر کی پسلی میں جا لگی، باؤنسر سے چاروں کھانے چت ہوا بلے باز: ویڈیو

    مینک کے آؤٹ ہونے کا بھی  پنجاب کنگز پر کوئی اثر نہیں ہوا اور پانچویں نمبر پر بیٹنگ کے لیے آنے والے لیام لیونگ اسٹون نے طوفانی انداز میں بلے بازی کی اور کنگز کو جیت دلائی۔

    مینک کے آؤٹ ہونے کا بھی پنجاب کنگز پر کوئی اثر نہیں ہوا اور پانچویں نمبر پر بیٹنگ کے لیے آنے والے لیام لیونگ اسٹون نے طوفانی انداز میں بلے بازی کی اور کنگز کو جیت دلائی۔

    PBKS vs SRH: پنجاب نے شاید جیت کے ساتھ اپنا آئی پی ایل 2022 کا سفر ختم کیا لیکن ٹیم کے کپتان مینک اگروال Mayank Agarwal کے لیے آخری میچ اچھا نہیں رہا۔ انہیں بلے بازی کے دوران عمران ملک Umran Malik کی ایک باؤنسر پسلی پر جا لگی ۔ کسی طرح انہوں نے ایک رن تو لے لیا لیکن اس کے بعد وہ زمین پر لیٹ گئے اور اگلے ہی اوور میں آؤٹ ہوگئے۔ انہوں نے 4 گیندوں میں صرف 1 رن بنایا۔

    • Share this:
      نئی دہلی. آئی پی ایل 2022 (IPL 2022) کا لیگ مرحلہ اتوار کی شام پنجاب کنگز اور سن رائزرز حیدرآباد کے درمیان میچ کے ساتھ ختم ہوا۔ اس میچ میں پنجاب کنگز نے حیدرآباد کو 29 گیندوں میں 5 وکٹوں (PBKS vs SRH) سے شکست دی۔ حیدرآباد نے پنجاب کنگز کو 158 رنز کا ہدف دیا تھا جسے پنجاب کی ٹیم نے لیام لیونگسٹون کے ناقابل شکست 49 رنز کی بدولت 15.1 اوور میں حاصل کر لیا۔ پنجاب نے شاید جیت کے ساتھ اپنا آئی پی ایل 2022 کا سفر ختم کیا لیکن ٹیم کے کپتان مینک اگروال  Mayank Agarwal کے لیے آخری میچ اچھا نہیں رہا۔ انہیں بلے بازی کے دوران عمران ملک Umran Malik کی ایک باؤنسر پسلی پر جا لگی ۔ کسی طرح انہوں نے ایک رن تو لے لیا لیکن اس کے بعد وہ زمین پر لیٹ گئے اور اگلے ہی اوور میں آؤٹ ہوگئے۔ انہوں نے 4 گیندوں میں صرف 1 رن بنایا۔

      میچ میں شاہ رخ خان کے آؤٹ ہونے کے بعد پنجاب کے کپتان مینک اگروال 7ویں اوور میں بیٹنگ کے لیے اترے تھے۔ عمران ملک نے شارٹ گیند سے ان کا استقبال کیا۔ مینک گیند کی رفتار کو محسوس نہیں کر سکے اور گیند سیدھی ان کی پسلی میں جا لگی۔ درد سے کراہتے ہوئے مینک نے کسی طرح 1 رن لیا لیکن اس کے بعد وہ زمین پر لیٹ گئے۔ کپتان کو زخمی دیکھ کر ٹیم کے فزیو فوراً گراؤنڈ پر آئے اور ان کی انجری کو دیکھا۔ کچھ دیر بعد جب مینک کو بہتر لگا تو وہ واپس کھیلنے لگے لیکن،چوٹ کا اثر کہیں یا کچھ اور مینک زیادہ دیر تک کریز پر نہیں ٹھہر سکے اور اگلے ہی اوور میں بڑا شاٹ کھیلنے کی وجہ سے کیچ آؤٹ ہو گئے۔

      یہ بھی پڑھئے: دوسری بار والد بنا یہ کرکٹر، بیوی Sarah Raheemنے دیا بیٹے کو جنم، سوشل میڈیا پر دی خوشخبری

       



      مزید پڑھیں: وائرل ہو رہاہے پاکستانی کرکٹر kainat کا ویڈنگ فوٹوشوٹ، شادی کےجوڑے میں بلہ تھامے آئیں نظر

      لیام  لیونگ اسٹون نے 22 گیندوں میں 49 رنز بنائے
      مینک کے آؤٹ ہونے کا بھی  پنجاب کنگز پر کوئی اثر نہیں ہوا اور پانچویں نمبر پر بیٹنگ کے لیے آنے والے لیام لیونگ اسٹون نے طوفانی انداز میں بلے بازی کی اور کنگز کو جیت دلائی۔ لیونگ اسٹون نے 223 کے اسٹرائیک ریٹ سے صرف 22 گیندوں میں 49 رنز بنا ڈالے۔ اس انگلش بلے باز نے اپنی اننگز میں 5 چھکے اور 2 چوکے لگائے۔ وکٹ کیپر بلے باز جیتیش شرما نے بھی 7 گیندوں میں 19 رنز حاصل کئے۔ اس طرح پنجاب نے 158 رنز کا ہدف 5 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: