உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سابق پاکستانی کپتان نے کہا، پتہ نہیں ہاردک پانڈیا کو کپتان کے طور پر کون دیکھ رہا ہے

    حالانکہ پاکستان کے سابق کرکٹر سلمان بٹ کا نظریہ مختلف ہے۔ جب ان سے پوچھا گیا کہ ان دنوں ہندوستان میں ہاردک پانڈیا کو نیا کپتان بنانے کی باتیں ہو رہی ہیں تو انہوں نے جواب دیا کہ پتہ نہیں کون دیکھتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi Cantonment, India
    • Share this:
      ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے سیمی فائنل میچ میں انگلینڈ کے خلاف شکست کے بعد لوگ کپتان روہت شرما سے ناراض ہیں۔ لیکن وہ فی الحال کرکٹ کے تینوں فارمیٹس میں ہندوستانی ٹیم کے کپتان ہیں۔ کرکٹ ماہرین کا خیال ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ روہت شرما کی جگہ ہاردک پانڈیا کو ہندوستانی ٹیم کا اگلا کپتان بنایا جائے۔ اس وقت وہ نیوزی لینڈ کے دورے پر کرکٹ کے بیشتر فارمیٹس میں ٹیم کی قیادت بھی کر رہے ہیں۔

      حالانکہ پاکستان کے سابق کرکٹر سلمان بٹ کا نظریہ مختلف ہے۔ جب ان سے پوچھا گیا کہ ان دنوں ہندوستان میں ہاردک پانڈیا کو نیا کپتان بنانے کی باتیں ہو رہی ہیں تو انہوں نے جواب دیا کہ پتہ نہیں کس کو نظر آتا ہے،کون خواب دیکھتا رہا ہے۔ مطلب ٹیلنٹ ہے۔ آئی پی ایل میں صحیح کر رہے ہیں۔ کامیاب بھی ہوئے ہیں لیکن وہاں روہت شرما بھی پانچ چھ بار کامیاب ہو چکے ہیں۔

      ایم ایس دھونی آئی پی ایل کو بھی کہنے جارہے ہیں الوداع! BCCI دے سکتا ہے بڑی ذمہ داری

      ثانیہ مرزا کو طلاق کی خبروں کے بیچ شعیب ملک نے دی یوم پیدائش کی مبارکباد

      انہوں نے مزید بات کرتے ہوئے کہا، اگر وہ یہاں (ٹی 20 ورلڈ کپ میں) دو سے تین اننگز اچھی کھیلتے تو کوئی اس پر بات نہ کرتا۔ ایشیا میں لوگ بہت تیزی سے تبدیلیوں کے بارے میں بات کرنا شروع کر دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ صرف ایک کپتان نے ٹورنامنٹ جیتا ہے باقی 11 کپتانوں کے ہاتھوں مایوسی ہی لگی ہے۔ تو کیا تمام 11 ٹیموں کے کپتان کو تبدیل کر دیا جائے؟

      انہوں نے کہا کہ پہلے یہ سوچنے کی ضرورت ہے کہ انہوں نے کوہلی کو کیوں بدلا۔ کوہلی کے بعد آپ شرما پر آگئے۔ اب اگر وہ کسی ٹورنامنٹ میں نہیں چلا تو آپ آگے بڑھنے کا سوچ رہے ہیں۔ یہ کوئی پرانا نہیں ہوا ہے۔ وہ ایک بڑا اور اسٹار کھلاڑی ہے۔ ان کی کارکردگی پر کسی کو شک نہیں ہے۔ وہ ایک اچھے کپتان بھی ہیں۔ انہوں نے آئی پی ایل میں کئی سارے ٹائٹل جیتے ہیں۔ پانڈیا نے خود آئی پی ایل میں بھی خطاب جیتا ہے۔ کہیں ورلڈ کپ میں ٹائٹل تو نہیں جیتے؟ اس بارے میں یہاں کچھ زیادہ ہی بات ہونے لگی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: