உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ٹی-20 عالمی کپ: آندرے رسیل نے ویسٹ انڈیز کو دلائی جیت، بنگلہ دیش کی مسلسل تیسری شکست

    ٹی-20 عالمی کپ: آندرے رسیل نے ویسٹ انڈیز کو دلائی جیت، بنگلہ دیش کی مسلسل تیسری شکست

    ٹی-20 عالمی کپ: آندرے رسیل نے ویسٹ انڈیز کو دلائی جیت، بنگلہ دیش کی مسلسل تیسری شکست

    وکٹ کیپر بلے باز نکولس پورن (40) اور آل راؤنڈر جیسن ہولڈر (15) کی طوفانی اننگز کے بعد آندرے رسل کے شاندار آخری اوور نے بنگلہ دیش کے خلاف آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے میچ میں ویسٹ انڈیز کی مدد کی۔ ویسٹ انڈیز نے تین رن سے جیت کر سیمی فائنل میں پہنچنے کی اپنی امیدوں کو زندہ رکھا۔

    • Share this:
      شارجہ: وکٹ کیپر بلے باز نکولس پورن (40) اور آل راؤنڈر جیسن ہولڈر (15) کی طوفانی اننگز کے بعد آندرے رسل کے شاندار آخری اوور نے بنگلہ دیش کے خلاف آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے میچ میں ویسٹ انڈیز کی مدد کی۔ ویسٹ انڈیز نے تین رن سے جیت کر سیمی فائنل میں پہنچنے کی اپنی امیدوں کو زندہ رکھا۔ دفاعی چیمپئن ویسٹ انڈیز نے 20 اوورز میں سات وکٹوں کے نقصان پر 142 رنز بنائے اور پھر بنگلہ دیش کو پانچ وکٹوں پر 139 رنز تک محدود کردیا۔ بنگلہ دیش کو اننگز کے آخری اوور کی آخری گیند پر جیت کے لیے ایک چوکا درکار تھا لیکن رسل نے بہترین بال ڈال کر جیت ونڈیز کے جھولی میں ڈال دی۔ نکولس پورن کو ان کی شاندار اننگز پر پلیئر آف دی میچ کا ایوارڈ دیا گیا۔

      ٹاس ہارنے کے بعد بیٹنگ کا فیصلہ کرنے والی ویسٹ انڈیز کی ٹیم کو پچھلے میچوں کی طرح اس بار بھی اچھا آغاز نہیں ملا۔ اوپنر کرس گیل اور ایون لیوس زیادہ کچھ نہ کر سکے اور بالترتیب 10 گیندوں پر چار اور نو گیندوں پر چھ رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔تیسر ے نمبر پر بیٹنگ کرنے آئے روسٹن نے 39 رنز بنائے لیکن وہ بہت سست تھے۔ انہوں نے 46 گیندوں میں دو چوکوں کی مدد سے 39 رنز بنائے۔ کپتان کیرون پولارڈ 18 گیندوں پر 14 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔ تاہم اننگز کے ہیرو نکولس پورن اور جیسن ہولڈر رہے، ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا پہلا میچ کھیل رہے تھے۔ دونوں نے آکر چوکوں اور چھکوں کی بارش کردی اور ٹیم کی سست اننگز میں جان ڈال دی، جس کے باعث 120، 130 رنز رن پر ختم ہونے والی اننگ 142 رنز تک پہنچ گئے۔
      پورن نے ایک چوکے اور چار چھکوں کی مدد سے 22 گیندوں پر 40 اور ہولڈر نے دو چھکوں کی مدد سے پانچ گیندوں پر 15 رنز بنائے۔ جہاں پورن نے اسپنرز مہدی حسن اور شکیب الحسن کو نشانہ بنایا، وہیں ہولڈر نے اننگز کے آخری اوور میں بنگلہ دیش کے معروف فاسٹ بولر مستفیض الرحمان کو نشانہ بنایا۔ ویسٹ انڈیز نے اس اوور میں ہولڈر کے دو چھکوں اور پولارڈ کے ایک چھکے کی بدولت 19 رنز بنائے۔ اس سے قبل پورن نے بالترتیب شکیب اور حسن کے ذریعے بالترتیب 16ویں اور 18ویں اوور میں دو چھکے لگائے۔ ان تین بڑے اوورز کی بدولت ویسٹ انڈیز نے 142 رنز کا مشکل رن بنایا۔
      بنگلہ دیش کی جانب سے مہدی حسن، شرف الاسلام اور مستفیض الرحمان نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔ فاسٹ بولر تسکین احمد کو کوئی وکٹ نہیں ملی لیکن وہ چار اوورز میں صرف 17 رنز دے کر سب سے زیادہ کفایتی بولر رہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: