உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Tasnim Mir: تسنیم میر نے وہ کارنامہ انجام دیا جو پی وی سندھو اور سائنا نہوال بھی نہ کر سکے

    تسنیم میر ابھی 16 سال کی ہی ہیں۔

    تسنیم میر ابھی 16 سال کی ہی ہیں۔

    نوجوان شٹلر تسنیم میر (Tasnim Mir) 12 جنوری 2022 کو تازہ ترین بی ڈبلیو ایف (BWF) جونیئر رینکنگ میں انڈر 19 لڑکیوں کے سنگلز میں عالمی نمبر 1 رینکنگ حاصل کرنے والی پہلی ہندوستانی بن گئیں۔

    • Share this:
      نوجوان شٹلر تسنیم میر (Tasnim Mir) 12 جنوری 2022 کو تازہ ترین بی ڈبلیو ایف (BWF) جونیئر رینکنگ میں انڈر 19 لڑکیوں کے سنگلز میں عالمی نمبر 1 رینکنگ حاصل کرنے والی پہلی ہندوستانی بن گئیں۔ تسنیم میر ابھی 16 سال کی ہی ہیں۔ میر تین درجے چھلانگ لگا کر خواتین کے سنگلز زمرے میں جونیئر عالمی درجہ بندی میں 10,810 پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ پوزیشن پر پہنچ گئیں۔


       اس کامیابی کے ساتھ تسنیم وہ کچھ کرنے میں کامیاب ہو گئی ہے جو کبھی کسی ہندوستانی لڑکی نے حاصل نہیں کیا، جس میں دو بار کی اولمپک میڈلسٹ پی وی سندھو اور لندن کی کانسی کی فاتح سائنا نہوال شامل ہیں۔

      بی ڈبلیو ایف جونیئر رینکنگ 2011 میں شروع ہوئی تھی اور اس وقت تک سائنا نے جونیئر ہونے کی وجہ سے کمی نہیں کی تھی جبکہ سندھو اپنے انڈر 19 دنوں کے دوران جونیئرز میں عالمی نمبر 2 تھی۔ بوائز سنگلز میں تین شٹلرز لکشیا سین، سریل ورما اور آدتیہ جوشی دنیا کے نمبر 1 بن گئے تھے۔ تسنیم کا تعلق گجرات سے ہے، انھوں نے 4 جونیئر بین الاقوامی ٹورنامنٹ جیتے ہیں، جن میں سے 3 بلغاریہ جونیئر چیمپئن شپ، الپس انٹرنیشنل اور بیلجیئم جونیئر 2021 میں آنے والے ہیں۔

      عرفان کا کہنا ہے کہ تسنیم اب تک مختلف کیٹگریز میں کل 22 ٹائٹل جیت چکی ہے۔ عرفان نے انڈیا ٹوڈے کو بتایا کہ اب ہم امید کرتے ہیں کہ وہ ایک سینئر چیمپئن بھی بنیں گی اور اولمپک میں ملک کے لیے جیتیں گی۔ تسنیم نے چار جونیئر انٹرنیشنل ٹورنامنٹ جیتے ہیں، جن میں سے تین - بلغاریہ جونیئر چیمپئن شپ، الپس انٹرنیشنل اور بیلجیئم جونیئر 2021 میں آئیں گی۔ اس نے ایشین جونیئر چیمپئن شپ میں انڈر 15 اور انڈر 17 ٹائٹل بھی جیتے ہیں۔ تسنیم آسام بیڈمنٹن اکیڈمی میں تربیت لے رہی ہیں۔ تسنیم 2020 سے گوہاٹی میں آسام بیڈمنٹن اکیڈمی میں تربیت لے رہی ہے۔

      تسنیم نے چھ سال کی عمر میں بیڈمنٹن کھیلنا شروع کیا تھا۔ ان کے والد عرفان نے بتایا کہ تسنیم نے چھ سال کی عمر میں بیڈمنٹن کھیلنا شروع کیا۔ ایک موقع ایسا تھا جب اس نے اسے کھیلنا بند کرنے پر غور کیا تھا لیکن وہ اسپانسر شپ حاصل کرنے کے بعد جاری رکھ سکتی تھی۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: