உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Chess: نوجوان بھرتھ سبرامنیم بنے ہندوستان کے 73ویں شطرنج گرانڈ ماسٹر، کیا نئے عزائم کا اظہار

    بھرتھ سبرامنیم ہندوستان کے شطرنج کے 73ویں گرینڈ ماسٹر ہیں۔

    بھرتھ سبرامنیم ہندوستان کے شطرنج کے 73ویں گرینڈ ماسٹر ہیں۔

    سبرامنیم نے چار دیگر کھلاڑیوں کے ساتھ نو راؤنڈز میں 6.5 پوائنٹس اسکور کیے اور ایونٹ میں مجموعی طور پر ساتویں نمبر پر رہے۔ انھوں نے یہاں اپنا تیسرا جی ایم معیار حاصل کیا اور مطلوبہ 2,500 (Elo) نشان کو بھی چھو لیا۔

    • Share this:
      چودہ سالہ بھرتھ سبرامنیم (Bharath Subramaniyam) اتوار کو اٹلی میں ورگانی کپ اوپن میں اپنا تیسرا اور آخری جی ایم معیار مکمل کرنے کے بعد ہندوستان کے 73 ویں شطرنج کے گرینڈ ماسٹر بن گئے ہیں۔

      سبرامنیم نے چار دیگر کھلاڑیوں کے ساتھ نو راؤنڈز میں 6.5 پوائنٹس اسکور کیے اور ایونٹ میں مجموعی طور پر ساتویں نمبر پر رہے۔ انھوں نے یہاں اپنا تیسرا جی ایم معیار حاصل کیا اور مطلوبہ 2,500 (Elo) نشان کو بھی چھو لیا۔ خاص طور پر ایک جی ایم بننے کے لیے ایک کھلاڑی کو تین جی ایم اصولوں کو حاصل کرنا ہوگا اور 2,500 Elo پوائنٹس کی لائیو ریٹنگ کو عبور کرنا ہوتا ہے۔

      آل انڈیا چیس فاونڈیشن (All India Chess Federation) نے اپنی ویب سائٹ پر لکھا کہ چودہ سالہ بھرتھ سبرامنیم اپنے آخری جی ایم نارم کو مکمل کرنے اور اٹلی میں ورگانی کپ اوپن میں 2500 کی درجہ بندی کو عبور کرنے کے بعد ملک کے 73 ویں گرینڈ ماسٹر بن گیا ہے۔ دریں اثنا ایک اور ہندوستانی گرینڈ ماسٹر ایم آر للیتھ بابو نے بھی ورگانی کپ اوپن میں حصہ لیا اور اتوار کو اٹلی میں یہ اعزاز حاصل کیا۔

      للیتھ نے ٹورنامنٹ میں 9 ویں سیڈ حاصل کی، ممکنہ 9 میں سے ساتویں پوائنٹس حاصل کیے، اور دوسری سیڈ امریکہ کے GM Niemann Hans Moke، یوکرین کے Vitaliy Bernadskiy اور بلغاریہ کے Nurgyul Salimova کے ساتھ پول پوزیشن کے لیے برابر رہے۔ لیکن ایک بہتر ٹائی بریک اسکور نے للیت کو چیمپئن کے طور پر ختم کرنے میں مدد کی جب کہ موک فرسٹ رنر اپ کے طور پر ختم ہوا۔ ٹاپ سیڈ یوکرین کے اینٹون کوروبوف پانچویں پوزیشن پر رہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: