உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sania Mirza: ثانیہ مرزا اپنی آخری ومبلڈن پر ہوئی جذباتی، کہا آنسو، لڑائی اور جدوجہد!

    35 سالہ ہندوستانی اسٹار ثانیہ مرزا نے اب ومبلڈن کو الوداع کہہ دیا ہے۔

    35 سالہ ہندوستانی اسٹار ثانیہ مرزا نے اب ومبلڈن کو الوداع کہہ دیا ہے۔

    35 سالہ ثانیہ مرزا ہندوستان کی سب سے کامیاب خاتون ٹینس کھلاڑی ہیں، جنہوں نے تین مکسڈ ڈبلز ٹرافی سمیت چھ گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتے ہیں۔ وہ مکسڈ ڈبلز میں کیریئر سلیم مکمل کرنا چاہتی تھیں۔

    • Share this:
      ومبلڈن میں ثانیہ مرزا (Sania Mirza) کی سوانسنگ کی موجودگی سیمی فائنل میں شکست پر ختم ہوئی اور ہندوستانی ٹینس لیجنڈ ثانیہ مرزا نے جمعرات کو سوشل میڈیا پر ایک جذباتی پیغام پوسٹ کیا۔

      مرزا نے جمعرات کو ٹویٹ کیا کہ آنسو، لڑائی اور جدوجہد .. ہم نے جو کارکردگی دکھائی ہے، اس کے قابل ہے۔ اس بار ومبلڈن میں اس کا مقصد نہیں تھا لیکن آپ کے پاس شاندار کھیل کے علاوہ کچھ نہیں رہا۔ یہاں کھیلنا اعزاز کی بات ہے اور گزشتہ 20 سال میں یہاں جیت حاصل ہوئی۔ جب تک ہم دوبارہ نہیں ملیں گے، میں آپ کو یاد کرتی رہوں گی۔

      ومبلڈن نے بھی کیپشن کے ساتھ مرزا کا پیغام شیئر کیا اور لکھا کہ یہ عزت ہماری ہے۔ ثانیہ مرزا اور ان کے کروشین پارٹنر میٹ پاویک، جو چھٹے نمبر پر ہیں، مکسڈ ڈبلز مقابلوں میں برطانیہ اور امریکی جوڑی نیل اسکوپسکی اور ڈیسیرا کراؤزیک کے ہاتھوں 6-4 5-7 4-6 سے شکست کھا گئے۔ جو دفاعی چیمپئن بھی ہیں۔ یہ بدھ کی رات گھنٹے 16 منٹ تک چلا۔

      35 سالہ ثانیہ مرزا ہندوستان کی سب سے کامیاب خاتون ٹینس کھلاڑی ہیں، جنہوں نے تین مکسڈ ڈبلز ٹرافی سمیت چھ گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتے ہیں۔ وہ مکسڈ ڈبلز میں کیریئر سلیم مکمل کرنا چاہتی تھیں۔

      انھوں نے 2009 آسٹریلین اوپن اور 2012 کا فرنچ اوپن مہیش بھوپتی کے ساتھ اور 2014 یو ایس اوپن میں برازیلین برونو سورس کے ساتھ مکسڈ ڈبلز ٹائٹل جیتا تھا۔ مرزا اور پاویک دونوں ایک سے زیادہ مرتبہ گرینڈ سلیم جیتنے والے، مضبوط سرو کی پشت پر پہلے سیٹ پر حاوی رہے۔

      یہ بھی پڑھیں: Mukhtar Abbas Naqvi Resigns:نقوی کے استعفے کے بعد مودی کیبنٹ میں ایک مسلم وزیر نہیں

      ثانیہ اپنے آخری سال کے دورے پر ہیں اور پاویک نے دوسرے سیٹ میں 4-2 کی برتری حاصل کرتے ہوئے میچ پر قبضہ جمانے کی کوشش کی لیکن اس جوڑی نے اگلے چھ گیمز میں سے پانچ میں شکست کھائی کیونکہ اسکوپسکی اور کراؤزیک نے مجبور کیا، جو دوسری سیڈ ہیں۔

      مزید پڑھیں: Kuwaitمیں یرغمال بنایا گیا جوڑا گھر لوٹا، مقامی پولیس اور ہندوستانی سفارتخانے کو مدد کے لئے ادا کیا شکریہ

      آل انگلینڈ کلب میں یہ ثانیہ مرزا کی بہترین مکسڈ ڈبلز کارکردگی ہے۔ وہ اس سے قبل 2011، 2013 اور 2015 میں کوارٹر فائنل تک پہنچی تھیں۔ ثانیہ مرزا نے اعلان کیا کہ وہ 2022 کے سیزن کے اختتام پر اپنا ریکٹ ختم کر دے گی۔

      35 سالہ ہندوستانی اسٹار نے اب ومبلڈن کو الوداع کہہ دیا ہے جس نے 2015 میں مارٹینا ہنگس کے ساتھ ویمنز ڈبلز ٹائٹل جیتا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: