உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ons Jabeur: تیونس کی جبیر بنی ومبلڈن کے فائنل میں پہلی عرب! ماریہ کو دی شکست

    تیونس کی اونس جبیر (تصویر: Reuters)

    تیونس کی اونس جبیر (تصویر: Reuters)

    34 سالہ ماریہ کو ابتدائی گیم میں تین بریک پوائنٹس بچانے پر مجبور کیا گیا لیکن وہ اس مزاحمت کو طول دینے میں ناکام رہی کیونکہ اس نے تیسرے اور ساتویں گیم میں سروس چھوڑ دی جب کہ جرمن نے بیک ہینڈ لانگ مارا تو جبیر نے ابتدائی سیٹ پر مہر لگائی۔

    • Share this:
      تیونس کی اونس جبیر (Ons Jabeur) نے جمعرات کو تاتجانا ماریہ (Tatjana Maria) کو 6-2 3-6 6-1 سے شکست دے کر ومبلڈن کے فائنل میں پہنچنے والی پہلی عرب اور پہلی افریقی خاتون بن کر پورے براعظم کے حوصلے بلند کر دیا ہے۔ کورٹ میں قدم رکھنے سے پہلے امریکی عظیم بلی جین کنگ (Jean King) نے کہا کہ جبیر ٹینس کو تیونس کی مدد، افریقہ کی مدد اور عربوں کی مدد کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر استعمال کر رہی ہیں اور 27 سالہ نوجوان نے ایسا ہی کیا جب انھوں نے بالآخر شاندار دوڑ کو ختم کیا اور ماریہ کو شکست دی۔

      34 سالہ ماریہ کو ابتدائی گیم میں تین بریک پوائنٹس بچانے پر مجبور کیا گیا لیکن وہ اس مزاحمت کو طول دینے میں ناکام رہی کیونکہ اس نے تیسرے اور ساتویں گیم میں سروس چھوڑ دی جب کہ جبیر نے ابتدائی سیٹ پر مہر لگائی جب جرمن نے بیک ہینڈ لانگ مارا۔

      یہ بھی پڑھیں: Mukhtar Abbas Naqvi Resigns:نقوی کے استعفے کے بعد مودی کیبنٹ میں ایک مسلم وزیر نہیں

      مزید پڑھیں: Kuwaitمیں یرغمال بنایا گیا جوڑا گھر لوٹا، مقامی پولیس اور ہندوستانی سفارتخانے کو مدد کے لئے ادا کیا شکریہ

      تاہم 103 ویں رینک کی ماریہ نے ایک مخالف کو تھالی پر فتح دینے سے انکار کر دیا جسے وہ فیملی کہتی ہیں کیونکہ اس نے 3-1 کی برتری حاصل کر لی اور اس برتری کو برقرار رکھا جب تیسری سیڈ نے نیٹ میں بیک ہینڈ کاٹ دیا لیکن جبیر نے آخر کار تیسرے سیٹ کے ساتھ بھاگنے کے لیے اپنی عالمی نمبر دو بلنگ پر پوری اتری اور رومانیہ کی 16 ویں سیڈ 2019 کی چیمپئن سیمونا ہالیپ یا روسی نژاد قازق کی 17 ویں سیڈ ایلینا رائباکینا کے ساتھ فائنل مقابلہ کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: