ہوم » نیوز » اسپورٹس

ممبئی پولیس کی مدد کے لئے آگے آئے وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما، جانیں کتنے کا دیا عطیہ

اس سے پہلے، وراٹ کوہلی اورانوشکا شرما نے كووڈ -19 کے خلاف جنگ میں پی ایم کیئر فنڈ اور مہاراشٹر کے وزیر اعلی راحت فنڈ میں اہم کردار ادا کیا تھا۔ اگرچہ اس رقم کو دونوں نے ظاہر نہیں کیا تھا۔

  • Share this:
ممبئی پولیس کی مدد کے لئے آگے آئے وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما، جانیں کتنے کا دیا عطیہ
وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما ۔

ممبئی: ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی اور ان کی بیوی اداکارہ انوشکا شرما نے ممبئی پولیس کی فلاح و بہبود کے لیے پانچ پانچ لاکھ روپے کا اہم کردار ادا کیا ہے۔ممبئی کے پولیس کمشنر پرم بیر سنگھ نے ہفتہ کو یہ جانکاری دی۔ سنگھ نے سوشل میڈیا پر دونوں کا اظہار تشکر کیا۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ ممبئی پولیس اہلکاروں کی فلاح و بہبود کے لیے پانچ پانچ لاکھ روپے کی شراکت دینے کے لئے وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کا شکریہ۔یہ شراکت کورونا وائرس کے خلاف جنگ میں ان لوگوں کی مدد کرے گی۔


اس سے پہلے، وراٹ اور انوشکا نے كووڈ -19 کے خلاف جنگ میں پی ایم کیئر فنڈ اور مہاراشٹر کے وزیر اعلی راحت فنڈ میں اہم کردار ادا کیا تھا۔ اگرچہ اس رقم کو دونوں نے ظاہر نہیں کیا تھا۔ ممبئی پولیس کمشنر پرم بیر سنگھ نے ہفتہ کو بتایا کہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی اور ان کی اہلیہ اداکارہ انوشکا شرما نے کورونا وائرس عالمی وبا کے درمیان پولیس کی فلاح کے لئے پانچ - پانچ لاکھ روپئے کا تعاون دیا ہے۔


وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کے تعاون کی اطلاع خود ممبئی پولیس نے ٹوئٹ کرکے دی ہے۔
وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کے تعاون کی اطلاع خود ممبئی پولیس نے ٹوئٹ کرکے دی ہے۔


پولیس کمشنر پرم بیر سنگھ نے اپنے آفیشیل ہینڈل پر ٹوئٹ کیا کہ وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کے ممبئی پولیس اہلکاروں کی فلاح کےلئے پانچ - پانچ لاکھ روپئے تعاون دینے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تعاون کورونا وائرس کے خلاف لڑائی میں ممبئی پولیس کی مدد کرے گا۔ اس سے قبل وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما نےکووڈ -19 کے خلاف لڑائی میں مدد کے لئے  پی ایم کیئرس فنڈ اور مہاراشٹر وزیراعلیٰ راحت فنڈ میں عطیہ دیا تھا، لیکن اس رقم کا انکشاف نہیں کیا تھا۔ ملک میں تقریباً 60 ہزار معاملے سامنے آچکے ہیں، جس میں 1981 لوگوں کی موت ہوچکی ہے۔ اگر ممبئی پولیس کی بات کریں تو 700 سے زیادہ معاملے سامنے آچکے ہیں۔ کرکٹ اور بالی ووڈ کا یہ جوڑا مسلسل لوگوں کو بیدار کررہا ہے۔ گزشتہ دنوں کوہلی نے دیگر ہندوستانی کرکٹروں کے ساتھ ماسک فورس میں حصہ لیا تھا۔

 

 
First published: May 10, 2020 02:04 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading