உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ویراٹ کوہلی کو ایک آزاد شخص کی حیثیت سے واپس جانے کی ضرورت ہے: Yuvraj Singh

    ان انٹرویوز کے دوران ہندوستان کے کچھ سرکردہ کھلاڑی اور خواتین ایلیٹ ایتھلیٹس کے طور پر اپنی زندگی اور کام پر غور کریں گے

    ان انٹرویوز کے دوران ہندوستان کے کچھ سرکردہ کھلاڑی اور خواتین ایلیٹ ایتھلیٹس کے طور پر اپنی زندگی اور کام پر غور کریں گے

    یوراج نے کہا کہ ویراٹ کو ایک بار پھر آزادانہ شخصیت بننے کی ضرورت ہے۔ اگر وہ اپنے آپ کو بدل سکتے ہیں اور جیسا وہ پہلے تھے ویسا بن سکتے ہیں تو یہ ان کے کھیل میں جھلکے گا۔ انھوں نے اپنے آپ کو اس دور کا بہترین کھلاڑی ثابت کیا ہے اور وہ ایک مضبوط کام کی اخلاقیات پر یقین رکھتے ہیں اور اس نے ان سال میں ان سے بہترین چیزیں کارکردگری ہوئی ہے۔

    • Share this:
      ہندوستان کے سابق کرکٹر یووراج سنگھ (Yuvraj Singh) نے رائے دی ہے کہ ویراٹ کوہلی (Virat Kohli) کو اپنے سابقہ دنوں پر نظر ڈالنے کی ضرورت ہے اور وہ ایک شخص کے طور پر کس طرح تھے جس کا وہ سامنا کر رہے ہیں۔ نئے شروع کیے گئے چینل اسپورٹس 18 کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں یوراج نے کہا کہ کوہلی کی کام کی اخلاقیات پچھلے 15 سال میں کسی بھی کھلاڑی کے مقابلے میں چار گنا بہتر ہے اور اس سے انہیں بحران سے باہر آنے میں مدد ملے گی۔

      سابق ہندوستانی مڈل آرڈر لنچپین نے اتفاق کیا کہ کوہلی کی فارم بہترین نہیں ہے، لیکن وہ اب بھی رنز بنا رہے ہیں۔ انھوں نے کہا کہ ظاہر ہے، وہ بھی خوش نہیں ہے اور لوگ بھی خوش نہیں ہیں، کیونکہ ہم نے اسے بڑے معیارات قائم کرتے ہوئے سینکڑوں اسکور کرتے ہوئے دیکھا ہے۔ لیکن یہ سب سے بہترین کھلاڑیوں کے ساتھ ہوتا ہے۔ اسپورٹس 18 کی تازہ ترین پیشکش ہوم آف ہیروز پر دو حصوں پر مشتمل انٹرویو سیریز کے پہلے حصے میں یوراج نے اپنے خیالات پیش کیے۔

      یوراج نے کہا کہ ویرات کو ایک بار پھر آزادانہ شخصیت بننے کی ضرورت ہے۔ اگر وہ اپنے آپ کو بدل سکتے ہیں اور جیسا وہ پہلے تھے ویسا بن سکتے ہیں تو یہ ان کے کھیل میں جھلکے گا۔ انھوں نے اپنے آپ کو اس دور کا بہترین کھلاڑی ثابت کیا ہے اور وہ ایک مضبوط کام کی اخلاقیات پر یقین رکھتے ہیں اور اس نے ان سال میں ان سے بہترین چیزیں کارکردگری ہوئی ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      ہوم آف ہیروز ہندوستانی کھیلوں کی سرکردہ شخصیات کے ساتھ بغیر کسی روک ٹوک والی بات چیت ہوگی۔ ان انٹرویوز کے دوران ہندوستان کے کچھ سرکردہ کھلاڑی اور خواتین ایلیٹ ایتھلیٹس کے طور پر اپنی زندگی اور کام پر غور کریں گے اور ان کے کھیل پر غلبہ پانے والے کلیدی مسائل پر اپنا نقطہ نظر پیش کریں گے۔ یہ ناظرین کو اپنے کھیلوں کے ہیروز کو ایک نئی روشنی میں تجربہ کرنے کی دعوت دے گا۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      ۔ 29 اپریل 2022 کو شام 7:00 بجے اسپورٹس 18 پر ہوم آف ہیروز پر یوراج سنگھ کے انٹرویو کا پہلا حصہ دیکھیں۔

      ڈس کلیمر: نیٹ ورک 18 اور TV18 - وہ کمپنیاں جو News18.com کو چلاتی ہیں۔ جو انڈیپنڈنٹ میڈیا ٹرسٹ کے زیر کنٹرول ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: