உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وراٹ اور انوشکا نے شیئر کی اپنی یہ خوبصورت تصویر، پیچھے نظر آیا بیٹی کا Play Garden

    وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما۔

    وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما۔

    چند ہی منٹوں میں ویراٹ اور انوشکا کی اس تصویر کو لاکھوں لائکس اور کمنٹس مل چکے ہیں۔ مداح مسلسل اس تصویر کو شیئر کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ انوشکا مختلف قسم کے تبصرے کرکے ویراٹ کے لیے کچھ باتیں بھی لکھ رہی ہیں۔

    • Share this:
      بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما کے شوہر ویراٹ کوہلی نے حال ہی میں سوشل میڈیا پر اپنی ایک خوبصورت تصویر شیئر کی ہے جس میں وہ ہوٹل کی چھت پر بیٹھے مسکراتے نظر آرہے ہیں۔ جب کہ انوشکا بھی پیاری مسکراہٹ کے ساتھ تصویر کے لیے پوز دیتی نظر آرہی ہیں۔ لیکن اس تصویر میں خاص بات ان کے پیچھے کا پس منظر تھا۔ اگر آپ تصویر کو دیکھیں تو آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ویراٹ کوہلی اور انوشکا شرما نے بھی اپنی پیاری گڑیا وامیکا کا خاص خیال رکھا ہے، اس ٹیرس پر وامیکا کے لیے ایک پلے گارڈن بھی نظر آرہا ہے۔

      ویراٹ کوہلی اور انوشکا شرما اپنی بیٹی کو خوشیوں سے بھرپور دنیا کی نظروں سے دور رکھنا چاہتے ہیں۔ ایسے میں وہ اپنی بیٹی کو فی الحال لائم لائٹ سے دور رکھنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ ویراٹ کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں پیچھے بچوں کی سائیکل اور پلے ایریا نظر آ رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Virat Kohli (@virat.kohli)





      یہ بھی پڑھیں:
      IPL 2022: وراٹ کوہلی نے کیوں چھوڑی RCB کی کپتانی؟ بتائی بڑی وجہ

      یہ بھی پڑھیں:
      IPL 2022 پردہشت کا سایہ، دہشت گردوں نے کی تھی وانکھیڑے اسٹیڈیم اور ٹرائیڈنٹ ہوٹل کی ریکی

      چند ہی منٹوں میں ویراٹ اور انوشکا کی اس تصویر کو لاکھوں لائکس اور کمنٹس مل چکے ہیں۔ مداح مسلسل اس تصویر کو شیئر کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ انوشکا مختلف قسم کے تبصرے کرکے ویراٹ کے لیے کچھ باتیں بھی لکھ رہی ہیں۔ کچھ اس پلے گارڈن کو ویراٹ کے گھر کی چھت بتا رہے ہیں اور کوئی انہیں ڈیڈی کول کا ٹیگ دے رہے ہیں۔ حالانکہ یہ تصویر ویراٹ کے گھر کی نہیں بلکہ ہوٹل کے ٹیرس کی بتائی جارہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      U19 Womens World Cup: خواتین کا بھی ٹی20 عالمی کپ ہوگا، آئی سی سی نے تاریخ کا اعلان کیا
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: