ہوم » نیوز » اسپورٹس

وی وی ایس لکشمن نے اظہر الدین کے بعد محمد کیف کوہندوستان کا بہترین فیلڈر قرار دیا

ہندوستانی کرکٹ میں نمایاں مقام کے حامل وی وی ایس لکشمن نے محمد کیف کو اظہر الدین کے بعد بہترین ہندستانی فیلڈر قرار دیتے ہوئے کہا کہ محمد کیف نے ہندوستانی کرکٹ میں یو پی کی نمائندگی میں اہم کردار ادا کیا۔

  • UNI
  • Last Updated: Jun 14, 2020 03:07 PM IST
  • Share this:
وی وی ایس لکشمن نے اظہر الدین کے بعد محمد کیف کوہندوستان کا بہترین فیلڈر قرار دیا
وی وی ایس لکشمن نے سابق کرکٹر محمد کیف کے بارے میں کہی یہ بڑی بات

نئی دہلی: ہندوستانی کرکٹ میں نمایاں مقام کے حامل وی وی ایس لکشمن نے محمد کیف کو اظہر الدین کے بعد بہترین ہندستانی فیلڈر قرار دیتے ہوئے کہا کہ محمد کیف نے ہندوستانی کرکٹ میں یو پی کی نمائندگی میں اہم کردار ادا کیا۔ ان دنوں عظیم کھلاڑی وی وی ایس لکشمن اپنے یا سابقہ ​​کھلاڑیوں کے ساتھ کھیلی جانے والی خصوصیات کے بارے میں مستقل طور پر لکھ رہے ہیں۔ حال ہی میں وی وی ایس لکشمن نے یوراج سنگھ اور ظہیر خان کی خصوصیات کے بارے میں لکھا تھا، اب اسٹائلش حیدرآبادی نے محمد کیف کے بارے میں بھی ایک بڑی بات کی ہے۔

وی وی ایس لکشمن نے تجربہ کار کرکٹر محمد کیف کے بارے میں انسٹاگرام پر لکھی گئی ایک مختصر پوسٹ میں لکھا کہ محمد کیف انڈیا کے مضبوط بنیادی ڈھانچے کی پیداوار ہے۔ اس معاملے پرلکشمن نے کہا کہ کیف اترپردیش کے ایک غیر معروف مقام سے اپنے شوق، اپنے جوش اور ملنے والے مواقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم میں ایک مستقل مقام بنانے میں کامیاب رہے، یہ ایک بہت بڑی بات تھی۔


لکشمن نے محمد کیف کو اظہر الدین کے بعد بہترین ہندستانی فیلڈر قرار دیا۔
لکشمن نے محمد کیف کو اظہر الدین کے بعد بہترین ہندستانی فیلڈر قرار دیا۔


وی وی ایس لکشمن نے لکھا ہے کہ محمد کیف نے اتر پردیش کی پوری نسل کو ان کا عدم تحفظ دور کرکے اعلی سطح پر کھیلنے کی ترغیب دی۔ اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ کیف کی ہندوستانی ٹیم میں آنے سے پہلے اترپردیش کا کرکٹر بالکل 'ندارد' تھا۔ نوجوانوں کے لئے کوئی محرک نہیں تھا۔ رہنماؤں کی کمی تھی اور نوجوانوں کے ذہنوں میں بہت سارے شکوک و شبہات تھے۔ لیکن یہ کیف تھا جس نے سریش رینا، پیوش چاولہ، آر پی سنگھ اور بھوونیشور کی نسل کے تمام کھلاڑیوں کو عدم تحفظ دور کرکے ملک کے لئے کھیلنا اور بہتر کرنے کا اعتماد دلایا۔
اس کے بعد وی وی ایس نے مزید کہا کہ کیف کی بجلی کی طرح فیلڈنگ جلد ہی اپنے آپ میں ایک معیار بن گئی ۔جس کی ہزاروں کھلاڑیوں کو تقلید کرتے دیکھا گیا۔ یہ کہا جاسکتا ہے کہ تاریخ میں سابق کپتان اظہرالدین کے بعد اگر ہندوستانی کرکٹ میں کوئی بہترین فیلڈر ہوا تو وہ محمد کیف ہی ہیں اور اپنے انداز اور عمدہ کیچ کی وجہ سے میڈیا نے انہیں "ربڑ بوائے" قرار دیا تھا۔
First published: Jun 14, 2020 12:40 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading