உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Women IPL: وومنس آئی پی ایل کو BCCI نے دی ہر جھنڈی، 2023 سے 6 ٹیموں کے درمیان کھیلا جائے گا ٹورنامنٹ

    خواتین کے آئی پی ایل کی سال 2023 سے ہوگی شروعات۔

    خواتین کے آئی پی ایل کی سال 2023 سے ہوگی شروعات۔

    Women IPL: آئی پی ایل کے چیئرمین برجیش پٹیل نے یہ بھی واضح کیا کہ اس سیزن میں تین خواتین ٹیموں کے مردوں کے آئی پی ایل پلے آف کے ساتھ چار میچ بھی ہوں گے۔ پٹیل نے میٹنگ کے بعد کہا کہ پلے آف ٹائم کے دوران تین ٹیموں کے چار میچ ہوں گے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: خواتین کے آئی پی ایل کو لے کر بڑی خبر سامنے آگئی۔ دراصل، بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (BCCI) اگلے سال سے چھ ٹیموں کی خواتین کے آئی پی ایل کے انعقاد کی تیاری کر رہا ہے۔ جمعہ کو ممبئی میں آئی پی ایل گورننگ کونسل کی میٹنگ میں 2023 سے 6 ٹیموں پر مشتمل خواتین کے آئی پی ایل کے انعقاد کے لیے کوششیں کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔

      بی سی سی آئی کے صدر سورو گنگولی نے کہا، ’اے جی ایم نے اپنی منظوری دے دی ہے۔ ہم اسے اگلے سال سے شروع کرنے کے منتظر ہیں۔‘ اہم بات یہ ہے کہ بی سی سی آئی پر خواتین کے آئی پی ایل کو شروع کرنے کے لیے کافی عرصے سے دباؤ تھا۔ ویسٹ انڈیز اور پاکستان پہلے ہی خواتین کی ڈومیسٹک ٹی ٹوئنٹی لیگ کے انعقاد کے بارے میں بات کر چکے ہیں۔ اس کے بعد سے بی سی سی آئی پر خواتین کی آئی پی ایل شروع کرنے کا دباؤ بڑھ گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      CSK vs KKR Live Streaming:آج چنئی اور کولکاتہ میں ہوگی ٹکر،جانیے کب،کہاں اورکیسے دیکھیں

      بورڈ ابتدائی مرحلے میں پانچ یا چھ ٹیموں کی منصوبہ بندی کر رہا ہے۔ مردوں کے آئی پی ایل کی 10 موجودہ فرنچائزز کو خواتین کی آئی پی ایل ٹیموں کو خریدنے کا پہلا موقع دیا جائے گا۔ معلومات کے مطابق، کم از کم چار مردوں کی آئی پی ایل فرنچائزز بی سی سی آئی سے یہ جاننے میں دلچسپی رکھتی ہیں کہ اگر وہ خواتین کے آئی پی ایل میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں تو انہیں کتنا فائدہ ہوگا۔

      بی سی سی آئی کے صدر سورو گنگولی نے جمعہ کو یہاں آئی پی ایل گورننگ کونسل کی میٹنگ کے بعد نامہ نگاروں کو بتایا کہ اس (مکمل خواتین کے آئی پی ایل) کو اے جی ایم کی منظوری کی ضرورت ہوگی۔ ہم اسے اگلے سال شروع کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ فروری میں پی ٹی آئی کو دیئے گئے ایک انٹرویو میں، گنگولی نے کہا تھا کہ خواتین کا آئی پی ایل 2023 میں شروع کیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      جنوبی افریقی کرکٹر زبیر حمزہ کو ICC نے کردیا معطل، ڈوپ ٹسٹ میں ہوئے تھے ناکام

      آئی پی ایل کے چیئرمین برجیش پٹیل نے یہ بھی واضح کیا کہ اس سیزن میں تین خواتین ٹیموں کے مردوں کے آئی پی ایل پلے آف کے ساتھ چار میچ بھی ہوں گے۔ پٹیل نے میٹنگ کے بعد کہا کہ پلے آف ٹائم کے دوران تین ٹیموں کے چار میچ ہوں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: