உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    World Boxing Championships: نکہت زرین، پروین اور منیشا کی شاندار جیت، جانیے مکمل تفصیلات

    ٹورنامنٹ میں دنیا بھر کے 73 ممالک کے 310 باکسرز حصہ لے رہے ہیں۔

    ٹورنامنٹ میں دنیا بھر کے 73 ممالک کے 310 باکسرز حصہ لے رہے ہیں۔

    زرین نے میکسیکو کی ہیریرا الواریز کو 5-0 سے مات دی، جبکہ پروین نے یوکرین کی ماریا بووا کو اتنے ہی فرق سے شکست دی۔ منیشا نے ابتدائی راؤنڈ میں بائی حاصل کی تھی، انھوں نے بھی نیپال کی کالا تھاپا کے خلاف متفقہ فیصلے کے ذریعے تیسرے راؤنڈ میں جگہ بنائی۔

    • Share this:
      ہندوستانی باکسر نکھت زرین (52kg)، پروین (63kg) اور منیشا (57kg) نے بدھ کے روز اپنے اپنے باؤٹس میں شاندار جیت حاصل کرنے کے بعد استنبول میں آئی بی اے خواتین کی عالمی باکسنگ چیمپئن شپ (IBA Women’s World Boxing Championships) کے دوسرے اور تیسرے راؤنڈ میں جگہ بنالی۔

      زرین نے میکسیکو کی ہیریرا الواریز کو 5-0 سے مات دی، جبکہ پروین نے یوکرین کی ماریا بووا کو اتنے ہی فرق سے شکست دی۔ منیشا نے ابتدائی راؤنڈ میں بائی حاصل کی تھی، انھوں نے بھی نیپال کی کالا تھاپا کے خلاف متفقہ فیصلے کے ذریعے تیسرے راؤنڈ میں جگہ بنائی۔ دن کے آخری مقابلے میں ساویٹی (75 کلوگرام) انگلینڈ کے کیری ڈیوس کے خلاف 2 تا 3 سے الگ ہونے کے فیصلے کے ذریعے نیچے چلے گئے۔

      زرین نے اس سال کے شروع میں مشہور اسٹرینڈجا میموریل میں طلائی تمغہ جیتا تھا، انھوں نے اپنی جیت کی دوڑ جاری رکھی۔ سال 2019 کی ایشین چیمپیئن شپ کی کانسی کا تمغہ جیتنے والی کھلاڑی اپنی طویل رسائی کا استعمال کرتے ہوئے پورے مقابلے میں مکمل کنٹرول میں تھی۔ اس نے اپنے ابتدائی مقابلے میں کچھ تیز اور عین مکے سے حملہ کیا۔

      ۔ 25 سالہ تلنگانہ باکسر زرین اگلے مرحلے میں 2021 ایشین چیمپئن شپ میں کانسی کا تمغہ جیتنے والی منگولیا کے لوٹسائیخانی الٹنٹ سیٹسگ سے مقابلہ کرے گا۔ ہریانہ سے تعلق رکھنے والی 22 سالہ پروین نے ہندوستانی باکسروں کے لیے لائٹ ویلٹر ڈویژن میں بہت زیادہ تجربہ کار یوکرینیائی باکسر کے خلاف متفقہ فیصلے سے کامیابی حاصل کی، جو ان سے 12 سال سینئر ہے۔

      اگرچہ 2017 کی نوجوان قومی فاتح کا آغاز جارحانہ انداز میں ہوا، لیکن اسے ابتدائی راؤنڈ میں بووا نے باہر کر دیا، جو پروین کی توانائی سے مماثل تھی، لیکن ہندوستانی نے حیرت انگیز ثابت قدمی کا مظاہرہ کیا کیونکہ اس نے دوسرے راؤنڈ میں آگے بڑھایا۔ اس نے 34 سالہ یوکرائنی پر حملہ کیا، اور آخرکار ٹائی اپنے حق میں کرنے کے لیے گھونسوں کی بوچھاڑ کی۔

      مزید پڑھیں: Madhya Pradesh: بنارس گیان واپی مسجد کی طرزپر اجین میں بھی شروع ہوا مسجد کا تنازعہ، جانئے کیا ہے پورا معاملہ

      اپنی مہم کے متاثر کن آغاز کے بعد پروین کا اتوار کو پری کوارٹر فائنل میں سابق یوتھ اولمپکس چیمپئن امریکہ کی جاجیرا گونزالیز سے مقابلہ ہوگا۔ زرین اور پروین کی طرح منیشا کو گہرائی میں کھودنے کی ضرورت نہیں تھی کیونکہ انھوں نے بھی تھاپا کے خلاف ایک آسان جیت حاصل کی تھی۔

      یہ بھی پڑھئے : اعظم خان کے بیٹے عبداللہ اور بیوی تزئین فاطمہ کے خلاف جاری ہوا غیر ضمانتی وارنٹ

      ٹورنامنٹ میں دنیا بھر کے 73 ممالک کے 310 باکسرز حصہ لے رہے ہیں۔ جمعرات کو 2021 ایشین چیمپئن شپ کی کانسی کا تمغہ جیتنے والی جیسمین (60kg)، انامیکا (50kg) اور شکشا (54kg) راؤنڈ آف 32 میں اپنی مہم شروع کریں گی۔ جیسمین کو 60 کلوگرام کیٹیگری میں دو بار کی یوتھ ایشین چیمپئن تھائی لینڈ کی پورنٹیپ بواپا سے چیلنج کا سامنا کرنا پڑے گا، جبکہ انامیکا کا مقابلہ رومانیہ کی یوجینیا اینگھیل سے ہوگا۔ سال 2019 میں روس میں منعقدہ ٹورنامنٹ کے آخری ایڈیشن میں ہندوستانی باکسروں نے ایک چاندی اور تین کانسی کے تمغے حاصل کیے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: