உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی فوڈ سنٹر میں اسٹرابیری اور بلو بیری سموسوں کی فروخت، صارفین نے کیا یوں ردعمل

    ’’میں حیران ہوں کہ اس کا ذائقہ کیسا ہے؟‘‘

    ’’میں حیران ہوں کہ اس کا ذائقہ کیسا ہے؟‘‘

    Strawberry and Blueberry Samosa: تاہم سوشل میڈیا کے صارفین کا ایک حصہ اس کا ذائقہ چکھنے کے لیے پرجوش دکھائی دیتا ہے۔ اسی ضمن میں بہت سے سموسے کے شائقین نے سوال کیا کہ اس کا ذائقہ کیسا ہے؟۔ انٹرنیٹ پر گردش کرنے والے کلپ میں ایک شخص کو گلابی اور نیلے رنگ کے سموسوں میں موجود اجزاء کی نمائش کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Karnataka | Lucknow Cantonment
    • Share this:
      سموسے ایک مشہور اور تقریباً سبھی شائقین کی پسندیدہ غِا ہے۔ جس کا مزہ ہندوستان میں اکثر گھرانوں میں لیا جاتا ہے۔ تاہم دہلی کے ایک فوڈ سنٹر نے اس میں اسٹرابیری اور بلو بیری جیسے پھلوں کے ذائقے شامل کرکے اس کے روایتی اجزاء کے ساتھ نیا تجربہ کیا ہے۔ گلابی اور نیلے رنگ کے سموسوں کی ایک ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل ہو گئی ہے جس سے سموسے سے محبت کرنے والوں کو بے چینی ہو گئی ہے۔

      تاہم سوشل میڈیا کے صارفین کا ایک حصہ اس کا ذائقہ چکھنے کے لیے پرجوش دکھائی دیتا ہے۔ اسی ضمن میں بہت سے سموسے کے شائقین نے سوال کیا کہ اس کا ذائقہ کیسا ہے؟۔ انٹرنیٹ پر گردش کرنے والے کلپ میں ایک شخص کو گلابی اور نیلے رنگ کے سموسوں میں موجود اجزاء کی نمائش کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

      گلابی رنگ کو اسٹرابیری سموسے کہا جاتا ہے، جن کے اندر جام اور اسٹرابیری بھرے ہوتے ہیں۔ اسی طرح نیلے رنگوں پر مشتمل تھا جو بلیو بیری جام دکھائی دیتا تھا۔ دہلی فوڈ آؤٹ لیٹ جو عجیب و غریب سموسے پیش کرتا ہے اسے 'سموسے ہب' کہا جاتا ہے۔ وائرل ویڈیو سے پتہ چلتا ہے کہ اسٹرابیری سموسے اور بلیو بیری سموسے میٹھے کی خصوصیات ہیں۔

      تو شاید آپ نے مختلف قسم کے سموسوں کو آزمایا ہوگا لیکن یہ سموسہ باکس سے باہر تھا۔ لوگ کہیں گے تم کیا کھا رہے ہو؟ کیا دیکھا رہے ہو (آپ کیا کھا رہے ہیں؟ آپ کیا بانٹ رہے ہیں؟) لیکن سچ پوچھیں تو اسٹرابیری سموسے اور بلیو بیری سموسے ایک میٹھی کا کام کرتے ہیں!



      سموسے کھانا ایک جذبہ ہے اور اسی لیے اس تجرباتی نسخے نے انٹرنیٹ کے ایک حصے کو بیزار کر دیا ہے۔ سموسے بنانے کی ترکیب شہر سے شہر اور خاندان کے لحاظ سے مختلف ہو سکتی ہے، لیکن ناشتے میں پھلوں کو شامل کرنے کا خیال صارفین کے نزدیک اچھا نہیں ہے۔ ایک صارف نے لکھا کہ براہ کرم سموسے کے ساتھ ایسا نہ کریں، یہ ایک جذباتی غذا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      دوسرے نے مزید کہا کہ خوش آمدید، ذیابیطس! ایک اور نے تبصرہ کیا کہ بھائی، اسے تو پھنسی ہونی چاہیئے پھنسی (بھائی اسے پھانسی دی جانی چاہیے)۔ اسی دوران ایک صارف نے پوچھا کہ کیا؟ کیوں؟
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: