உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دبئی میں 2.7 ملین درہم کے بیگ کو لوٹنے کی کوشش ناکام، ہندوستانی شخص نےاداکیاغیرمعمولی کردار! ملا یہ اعزاز

    تصویر بشکریہ ٹوئٹر شرطة دبي

    تصویر بشکریہ ٹوئٹر شرطة دبي

    میجر جنرل تہلک نے کہا کہ جیسے ہی دو ایشیائی آدمی مدد کے لئے چلائے، کیشور نے ڈاکو کو چوری شدہ بیگ کے ساتھ اپنی طرف بھاگتے ہوئے دیکھا اور بہادری سے اس سے نمٹا۔ انھوں نے اسے زمین پر لٹکا دیا یہاں تک کہ گشتی پولیس کے دستے پہنچ گئے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Dubai
    • Share this:
      دبئی پولیس (Dubai Police) کے افسران نے ایک ہندوستانی نژاد کیشور کارا چاواڈا کرو گھیلا (Keshur Kara Chavada Karu Ghela) کو غیرمعمولی طور پر نوازا ہے۔ کرو گھیلا نے دبئی میں ایک شخص کے 2.7 ملین درہم پر مشتمل بیگ کو لوٹنے کی مجرمانہ کوشش کو ناکام بنا دیا ہے۔ ان کی اس طرح کی با باک کوشش کے لیے انھیں اعزاز سے نوازا گیا ہے۔

      اسسٹنٹ کمانڈنٹ انچیف برائے کرمنل انویسٹی گیشن افیئرز میجر جنرل خلیل ابراہیم المنصوری کی سربراہی میں ٹیم میں جیبل علی پولیس سٹیشن کے ڈائریکٹر میجر جنرل ڈاکٹر عادل السویدی، دبئی پولیس کونسل آف پولیس سٹیشنز کے ڈائریکٹرز نائف پولیس سٹیشن کے ڈائریکٹر ڈاکٹر میجر جنرل طارق تہلک، بر دبئی پولیس اسٹیشن کے ڈائریکٹر بریگیڈیئر عبداللہ خادم سورور اور متعدد سینئر افسران شامل ہیں۔ میجر جنرل المنصوری نے کیشور کی تعریف کی جس نے چور کو پکڑنے میں مدد کی۔ گشتی پولیس فوراً پہنچ گئی۔ انہوں نے چور کو پکڑنے میں کیشور کی کوششوں اور حوصلے کو سراہا۔

      میجر جنرل المنصوری نے وضاحت کی کہ کیشور کو اپنے ساتھیوں اور پڑوسیوں کے درمیان عزت دینا دبئی پولیس کی کمیونٹی پارٹنرشپ کے تصور کو تقویت دینے اور افراد میں احساس ذمہ داری کو تقویت دینے کے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔ ڈاکٹر میجر جنرل طارق طہلک کے مطابق یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب دو ایشیائی مرد نائف کے علاقے میں دو بیگ لے کر جا رہے تھے جن میں مختلف کرنسیوں کی 4,250,000 درہم کی نقدی تھی۔ اس نے اشارہ کیا کہ مرکزی ملزم اور اس کے ساتھیوں نے ایشیائی باشندوں کو روکا اور 2.7 ملین درہم پر مشتمل دو تھیلوں میں سے ایک چھین لیا۔



      یہ بھی پڑھیں: 


      میجر جنرل تہلک نے کہا کہ جیسے ہی دو ایشیائی آدمی مدد کے لئے چلائے، کیشور نے ڈاکو کو چوری شدہ بیگ کے ساتھ اپنی طرف بھاگتے ہوئے دیکھا اور بہادری سے اس سے نمٹا۔ انھوں نے اسے زمین پر لٹکا دیا یہاں تک کہ گشتی پولیس کے دستے پہنچ گئے اور اسے گرفتار کر لیا گیا۔ کیشور نے دبئی پولیس کی طرف سے اعزاز پانے پر فخر اور مسرت کا اظہار کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: