உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایمیزون کےذریعہ برطرف ہندوستانی شخص نےیوں کی نئی ملازمت کی تلاش! آپ جان کرہونگےحیران

    سوربھ ویدیا نے ’بھاری دل‘ کے ساتھ یہ اعلان کیا ہے۔

    سوربھ ویدیا نے ’بھاری دل‘ کے ساتھ یہ اعلان کیا ہے۔

    ان کی پوسٹ کے فوری بعد ہی بہت سے لنکڈ اِن صارفین نے ملازمت کے مواقع اور آسامیوں کے بارے میں سوچا۔ اس سے پہلے ایک ہندوستانی شخص کو غیر متوقع طور پر نوکری سے نکال دیا گیا تھا، جو میٹا میں سینئر ٹیکنیکل پروگرام مینیجر کے طور پر کام کر رہا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • USA
    • Share this:
      ایمیزون (Amazon) نے معاشی بدحالی کے درمیان ملازمین کو فارغ کرنے میں ٹویٹر (Twitter) اور میٹا (Meta) کی پیروی کی۔ 14 نومبر کو نیویارک ٹائمز کی ایک رپورٹ میں بتایا گیا کہ ایمیزون نے اگلے چند دنوں میں تقریباً 10,000 لوگوں کو نوکریوں سے فارغ کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔ رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ یہ تخفیف کچھ محکموں پر مرکوز ہوں گی۔ جس میں ڈیوائسز آرگنائزیشن، وائس اسسٹنٹ الیکسا، نیز اس کے ریٹیل ڈویژن اور انسانی وسائل شامل ہیں۔ اسی دوران برطرف کیے گئے ملازمین میں ایک ہندوستانی شخص سوربھ ویدیا (Saurabh Vaidya) بھی شامل تھا۔

      سوربھ ویدیا نے ’بھاری دل‘ کے ساتھ یہ اعلان کرنے کے لیے لنکڈ اِن (LinkedIn) کا سہارا لیا اور کہا وہ ایمیزون میں ملازمت سے اچانک برطرف کیے جانے کا شکار ہوا ہے۔ انھوں نے کہا کہ ایمیزون الیکسا (Amazon Alexa) میں ڈیٹا سائنس کی پوری ٹیم کا میں ایک حصہ تھا، اب مجھے فارغ کر دیا گیا ہے۔ الیکسا پرائیویسی میں کام کرنا میرے لیے ایک خوابیدہ مقصد تھا۔ سوربھ ویدیا نے ایک اپلائیڈ سائنٹسٹ کے طور پر وہاں کام کرنے کا موقع ملنے پر اظہار تشکر بھی کیا۔

      انہوں نے اپنی لنکڈ اِن پوسٹ میں کہا کہ بدقسمتی سے میری امیگریشن کی حیثیت کے ساتھ میرے پاس ایک نیا کیرکٹر تلاش کرنے اور حاصل کرنے کے لیے محدود وقت ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ وہ اپلائیڈ سائنٹسٹ، ڈیٹا سائنٹسٹ، مشین لرننگ انجینئر، سافٹ ویئر کے طور پر نوکریوں کی تلاش میں ہیں۔ میں ہم سب کو اس مشکل وقت میں اپنا خیال رکھنے کی ترغیب دیتا ہوں۔

      ان کی پوسٹ کے فوری بعد ہی بہت سے لنکڈ اِن صارفین نے ملازمت کے مواقع اور آسامیوں کے بارے میں سوچا۔ اس سے پہلے ایک ہندوستانی شخص کو غیر متوقع طور پر نوکری سے نکال دیا گیا تھا، جو میٹا میں سینئر ٹیکنیکل پروگرام مینیجر کے طور پر کام کر رہا تھا۔ انھوں نے بھی لنکڈ اِن پر اپنی مدد کی درخواست کی تھی۔

      سوربھ ویدیا کی پوسٹ
      سوربھ ویدیا کی پوسٹ


      راجو کدم (Raju Kadam) میٹا میں نو مہینوں سے کام کر رہے تھے۔ انہوں نے ایک لنکڈ ان پوسٹ میں کہا کہ انہیں ملازمت سے فارغ ہونے کی امید نہیں تھی کیونکہ کمپنی میں شامل ہونے کے بعد سے ان کی تمام سہ ماہیوں میں مضبوط کارکردگی رہی ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ میں ایچ وی ۔ بی ویزا پر ہوں اور میری امریکہ چھوڑنے کی گھڑی آج شروع ہو گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      انھوں نے کہا کہ میں تمام میٹا میٹس، کنکشنز، لنکڈ ان کمیونٹی سے رابطہ کر رہا ہوں تاکہ مجھے نوکری تلاش کرنے میں مدد ملے ورنہ مجھے اپنے بچوں کے ساتھ امریکہ چھوڑنا پڑے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: