உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ankita Murder Case: جیسے میں مر رہی، ویسے ہی موت اسے دی جائے: متاثرہ کا آخری درد بھرا بیان

    Youtube Video

    Ankita Murder Case Jharkhand: موت سے ٹھیک پہلے، انکیتا، جو 12 ویں کلاس میں پڑھتی تھی، کا ایک ویڈیو منظر عام پر آیا، جس میں اس نے واقعہ بیان کیا۔ ویڈیو میں انکیتا نے بتایا کہ ملزم شاہ رخ صبح پانچ بجے مجھے مارنے کے لیے پٹرول کا کین لے کر میرے گھر آیا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jharkhand | Ranchi | Ranchi
    • Share this:
      رانچی: دمکا کی بیٹی انکیتا کی موت پر جھارکھنڈ سمیت پورے ملک میں ہنگامہ برپا ہے۔ انکیتا کی موت سے ملک بھر کے لوگ ناراض ہیں۔ سب ایک آواز میں قاتل کو سزائے موت دینے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ دریں اثنا، موت سے ٹھیک پہلے، انکیتا، جو 12 ویں کلاس میں پڑھتی تھی، کا ایک ویڈیو منظر عام پر آیا، جس میں اس نے واقعہ بیان کیا۔ ویڈیو میں انکیتا نے بتایا کہ ملزم شاہ رخ صبح پانچ بجے مجھے مارنے کے لیے پٹرول کا کین لے کر میرے گھر آیا تھا۔

      ویڈیو میں انکیتا یہ کہتے ہوئے نظر آرہی ہے کہ پیر کی رات ہم نے پاپا کو شاہ رخ کے بارے میں بتایا تھا۔ پاپا نے کہا چلو صبح دیکھتے ہیں۔ لیکن صبح اس نے کھڑکی سے ہم پر پٹرول پھینکا اور لگا کر بھاگ گیا۔ شاہ رخ کے ساتھ ان کا دوست چھوٹو خان ​​بھی تھا۔ ہم نے دونوں کو کھڑکی سے بھاگتے دیکھا تھا۔ انکیتا نے کہا، 'میں صرف دیکھ ہی دیکھ پائی کہ شاہ رخ نیلے رنگ کی ٹی شرٹ پہنے ہاتھ میں پٹرول کا کین لے کر بھاگ رہا تھا۔ یہ وہی شاہ رخ تھا جو مجھے پچھلے 10-15 دنوں سے پریشان کر رہا تھا۔ محلے میں سبھی اسے ایک آوارہ قسم کے لڑکے کے طور پر جانتے تھے۔ اس کا کام صرف لڑکیوں کو ہراساں کرنا اور انہیں اپنے جھانسے میں لیکر ادھر ۔ ادھر گھمانا تھا۔

      اداکارہ Yoo Joo Eun نے کرلی خودکشی، کنبے-دوستوں کیلئے چھوڑا روح جھنجھوڑ دینے والا نوٹ

      KRK arrested: کمال راشد خان کو ممبئی پولیس نے کیا گرفتار، متنازعہ Tweet کا ہے معاملہ

      وہ پچھلے دس پندرہ دنوں سے میرا پیچھا کر رہا تھا۔ جب بھی میں اسکول یا ٹیوشن کے لیے جاتی تو وہ میرے پیچھے آتا۔ حالانکہ میں نے اس کی حرکتوئ کو کبھی سنجیدگی سے نہیں لیا لیکن اس نے میرا موبائل نمبر کہیں سے نکال لیا تھا۔ اس کے بعد اس نے مجھے اکثر فون کر کے دوست بنانے کے لیے دباؤ ڈالنا شروع کر دیا۔ انکیتا کے مطابق شاہ رخ نے یہ دھمکی بھی دی تھی کہ اگر میں نے اس کی بات نہ مانی تو وہ مجھے اور میرے گھر والوں کو مار دے گا۔ میں اس کی حرکتوں سے خوفزدہ تھی، لیکن سمجھ نہیں سکی تھی کہ میرے ساتھ ایسا ہو گا۔

      22 اگست کی رات دھمکی دی تھی۔۔۔
      22 اگست کی رات اس نے مجھے دھمکی دی کہ اگر میں نے اس کی بات نہ مانی تو وہ مجھے جان سے مار دے گا۔ میں نے یہ بات اپنے والد کو بتائی تو انہوں نے کہا کہ صبح کے بعد معاملہ حل ہو جائے گا۔ اس مسئلے کا کوئی حل نکل پاتا  تب تک  23 اگست کی صبح شاہ رخ نے مجھے پٹرول چھڑک کر جلا دیا۔ دادا انیل سنگھ نے 12ویں جماعت کی طالبہ انکیتا کو مکھ اگنی دی۔ دمکا سے بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ سنیل سورین، ڈپٹی ڈیولپمنٹ کمشنر کرنا ستیارتھی، ڈی ایس پی وجے کمار اور کئی انتظامی افسران اور مختلف ہندو تنظیموں کے کارکنان اور عام لوگوں نے انکیتا کی آخری رسوم میں شرکت کی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: