உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کچھ برا ہونے کے ڈر سے آرہا پسینہ، کہیں Anxiety Attack تو نہیں؟ ان 5 پوائنٹس سے جانئے خود کو سنبھالنے کا طریقہ

     آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ کن علامات سے اینگزائٹی اٹیک Anxiety Attack کو پہچانا جا سکتا ہے۔ ڈپریشن depression پر قابو پا کر اس کے خطرے کو کیسے کم کیا جا سکتا ہے؟

    آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ کن علامات سے اینگزائٹی اٹیک Anxiety Attack کو پہچانا جا سکتا ہے۔ ڈپریشن depression پر قابو پا کر اس کے خطرے کو کیسے کم کیا جا سکتا ہے؟

    آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ کن علامات سے اینگزائٹی اٹیک Anxiety Attack کو پہچانا جا سکتا ہے۔ ڈپریشن depression پر قابو پا کر اس کے خطرے کو کیسے کم کیا جا سکتا ہے؟

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      تناؤ اور Anxiety کچھ ایسے الفاظ ہیں جن کے بارے میں آپ اکثر سنتے ہی ہوں گے۔ آج کی بھاگ دوڑ کی زندگی میں تناؤ کا ہونا عام بات ہے۔ زیادہ تر لوگ اسے نظر انداز کرتے ہیں۔ آہستہ آہستہ تناؤ بڑھتا ہے اور پریشانی میں بدل جاتا ہے۔ اگر پریشانی پر قابو نہ پایا جائے تو انسان ڈپریشن کا شکار ہو سکتا ہے۔ ان تمام معاملات میں دماغی صحت بری طرح متاثر ہوتی ہے۔ بہت سے لوگ پریشانی کے بارے میں نہیں جانتے ہیں۔ آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ کن علامات سے اینگزائٹی اٹیک Anxiety Attack کو پہچانا جا سکتا ہے۔ ڈپریشن depression پر قابو پا کر اس کے خطرے کو کیسے کم کیا جا سکتا ہے؟
      Anxiety Attack اور اس کی علامات
      میڈیکل نیوز ٹوڈے کی رپورٹ کے مطابق Anxiety تناؤ کا (Reaction) ہو سکتی ہے۔ خوف اور پریشانی کے احساسات کے ساتھ ساتھ Anxiety کا اثر بھی ہمارے جسم پر نظر آتا ہے۔ Anxiety Attack کی کوئی صحیح تعریف نہیں ہے۔ اینزائٹی اٹیک بہت زیادہ تناؤ کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ بے چینی کا دورہ پڑنے پر چکر آنا، پیٹ میں تکلیف، بے چینی، تیز سانس لینا، سینے میں درد، ڈائریا، پسینہ آنا، گرمی لگنا، متلی، سردرد، کمر درد، دل کی تیز دھڑکن جیسے مسائل پیدا ہوجاتے ہیں۔ اس حالت میں لوگوں کو پرسکون رہنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: Relationship میں آپ بھی ہو رہے ہیں Anxiety کا شکار؟ ان 6علامات سے کریں پہچان

       

      دیپکا پاڈوکون نے Depression کے دنوں کو کیا یاد، بولیں۔ کئی بار آئے خودکشی کے خیال


      کم عمر والوں کیلئے بیحد خطرناک ہے انسٹاگرام اور یہ بات فینس بک کو بھی ہے پتہ، جانیں کیوں



      anxiety attack and panic attack میں کیا فرق ہے؟
      امتحانات، کام کی جگہ کے مسائل، صحت کے مسائل، رلیشن شپ کے مسائل، مسلسل تناؤ کی وجہ سے anxiety attack شروع ہو سکتا ہے۔ عام طور پر یہ آہستہ آہستہ بڑھتا ہے۔ خاص طور پر جب کوئی شخص بے چینی محسوس کرتا ہے۔ دوسری طرف، panic attack کی علامت anxiety attack سے ملتی جلتی ہی ہے، لیکن یہ اچانک ہو سکتا ہے۔ پینک اٹیک بے قابو ہوسکتا ہے اور یہ حالت سونے کے دوران بھی ہوسکتی ہے۔ panic attack کے دوران منفی احساس آتا ہے۔ پینک اٹیک 5 سے 20 منٹ کے بعد بہتر ہو جاتے ہیں۔ جبکہ اینگزائٹی کے اٹیک کو ٹھیک ہونے میں زیادہ وقت لگ سکتا ہے۔

       
      anxiety میں ہونے والے تناؤ اور گھبراہٹ کو دور کرنے کیلئے ان باتوں پر کریں عمل سب سے پہلے، تناؤ اور اینگزائٹی stress and anxiety کی علامات کو سمجھنا ضروری ہے۔ سر درد، سونے میں پریشانی، زیادہ کھانا Headache, trouble sleeping, overeating are some of its symptom اس کی کچھ علامات ہیں، جن کا شروع سے ہی خیال رکھنا چاہیے۔
      اگر آپ کسی بھی وجہ سے تناؤ یا پریشانی کا شکار ہیں تو اس کے بارے میں سنجیدگی سے سوچیں۔ اس کے بارے میں نہ سوچنے کی کوشش کریں اور اگر زیادہ پریشانی ہو تو ماہر نفسیات expert Psychologist سے مشورہ لیں۔
      Taking a healthy diet: صحت مند غذا لینے سے دماغی صحت بہتر ہوتی ہے اور پریشانی کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ آپ گھر کا پکا ہوا کھانا کھاتے ہیں۔ جنک فوڈ کے استعمال سے پرہیز کریں۔ خوراک میں پھل اور سبزیاں ضرور شامل کریں۔
      stress and anxiety پر قابو پانے کے لیے میڈیٹیشن، یوگا، ورزش اور دیگر جسمانی سرگرمیاں کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ کچھ علاج بھی اس سے نجات دلا سکتے ہیں۔
      دوستوں اور فیملی کے ساتھ وقت گزاریں۔ آپ دوسرے ایسے لوگوں کو تلاش کرسکتے ہیں جو جذباتی اور emotional and practical مدد فراہم کرسکتے ہیں۔ اگر کوئی مالی مسئلہ ہے تو ایکسپرٹ سے ملیں اور صحیح حکمت عملی بنائیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: