உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NetraSuraksha: قوم کی حفاظت کرنے والوں کی آنکھوں کی حفاظت، نیٹ ورک18کی پہل

    اس سال، 'NetraSuraksha' - India Against Diabetes' پہل زمینی بیداری کیمپوں پر مرکوز ہے، جو پہلے ہی شروع ہو چکے ہیں۔ ذیابیطس ریٹینوپیتھی کے بارے میں مزید جانکاری کے لیے اور یہ آپ اور آپ کے پیاروں کو کیسے متاثر کرتی ہے، جاننے کے لیے (مائیکروسائٹ لنک) پر جائیں۔

    اس سال، 'NetraSuraksha' - India Against Diabetes' پہل زمینی بیداری کیمپوں پر مرکوز ہے، جو پہلے ہی شروع ہو چکے ہیں۔ ذیابیطس ریٹینوپیتھی کے بارے میں مزید جانکاری کے لیے اور یہ آپ اور آپ کے پیاروں کو کیسے متاثر کرتی ہے، جاننے کے لیے (مائیکروسائٹ لنک) پر جائیں۔

    'NetraSuraksha' - India Against Diabetes':ایک ساتھ مل کر، ہندوستانی دفاعی افواج 51 لاکھ سے زیادہ بہادر مردوں اور عورتوں پر مشتمل ہیں، جو ہماری جانوں، ہماری جائیدادوں اور ہماری آزادیوں کی حفاظت کو اپنی زندگی کا مقصد بناتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi | Mumbai | Jammu and Kashmir
    • Share this:
      قوم کی تعمیر ایک مشکل کام ہے، اسے محفوظ رکھنا بڑا کام ہے۔ ہندوستان کے پاس دنیا کی سب سے بڑی دفاعی افواج میں سے ایک ہے، جس میں نہ صرف ہندوستانی فوج، بحریہ اور فضائیہ شامل ہیں، بلکہ کئی دیگر ایجنسیاں جیسے ہندوستانی کوسٹ گارڈ اور بارڈر روڈز آرگنائزیشن شامل ہیں۔ یہ بدلے میں، سنٹرل آرمڈ پولیس فورسز کے مختلف ہتھیاروں سے تعاون کرتے ہیں۔ ان میں سب سے مشہور بارڈر سیکیورٹی فورس ہے جو پاکستان اور بنگلہ دیش سے مربوط ہماری سرحدوں کی حفاظت کرتی ہے۔ ایک ساتھ مل کر، ہندوستانی دفاعی افواج 51 لاکھ سے زیادہ بہادر مردوں اور عورتوں پر مشتمل ہیں، جو ہماری جانوں، ہماری جائیدادوں اور ہماری آزادیوں کی حفاظت کو اپنی زندگی کا مقصد بناتے ہیں۔


      تاہم دیگر خطرات بھی ہیں، جو زیادہ کپٹی ہیں، اور ہماری صحت اور تندرستی کو متاثر کرتے ہیں، طبی دیکھ بھال کی لاگت میں اضافہ کرتے ہیں، اور معیشت کو نقصان پہنچاتے ہیں، ہمارے اپنے خاندانوں پر ذاتی اخراجات کا ذکر نہ کرنا۔ یہ طرز زندگی کی بیماریوں کی شکل اختیار کر لیتے ہیں جیسے ذیابیطس، جو آج 77 ملین ہندوستانیوں کو متاثر کررہی ہے (2045 تک بڑھ کر 134 ملین تک پہنچنے کی توقع ہے)، جن میں سے نصف سے زیادہ غیر تشخیص شدہ ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ذیابیطس کے شکار تقریباً 39 ملین ہندوستانی ذیابیطس ریٹینوپیتھی (DR) جیسی بیماریوں کے بڑھتے ہوئے خطرے سے بے خبر ہیں، جسے نظر کا خاموش چور بھی کہا جاتا ہے۔

      دنیا بھر میں 1980 اور 2008 کے درمیان کیے گئے 35 مطالعات کے تجزیے کی بنیاد پر، ریٹینل امیجز کا استعمال کرتے ہوئے ذیابیطس کے شکار لوگوں میں DR کا مجموعی پھیلاؤ 35% ہونے کا تخمینہ لگایا گیا، بصارت کے لیے خطرہ DR 12%1 میں موجود ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ذیابیطس کے شکار تین میں سے ایک شخص کو DR ہو جائے گا، اور آٹھ میں سے ایک کو ان کی بینائی کے لیے خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔ یہاں افسوسناک حقیقت یہ ہے کہ طرز زندگی میں تبدیلی کے ذریعے DR مکمل طور پر روکا جا سکتا ہے، اور آنکھوں کے ایک سادہ، بغیر درد کے ٹیسٹ کے ذریعے آسانی سے پتہ لگایا جا سکتا ہے۔

      مسئلہ ایک بیداری، اور ایک ٹیسٹ تک رسائی کا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ Network18 اس سال ایک بار پھر Novartis کے ساتھ مل کر انتہائی کامیاب 'NetraSuraksha' - India Against Diabetes' پہل لایا ہے۔ بیداری کی مہم چلانے کے لیے Network18 کے پلیٹ فارمز کو استعمال کرنے کے علاوہ، اس سال کے 'NetraSuraksha' - India Against Diabetes' پہل میں پورے ملک میں زمینی آگاہی کیمپ بھی شامل ہوں گے۔

      یہ اقدام ہماری آبادی کے ایک خاص حصے پر بھی توجہ مرکوز کرے گا: ان تمام لوگوں کے خاندان جو ہماری آزادیوں، ہماری سرحدوں اور ہمارے طرز زندگی کی حفاظت میں شامل ہیں۔ اس مقصد کے لیے، 14 جون کو دھرم شالہ (BSF) وار میموریل، کچ، گجرات میں پہل شروع کی گئی۔ شیوانی گپتا، سینئر ایسوسی ایٹ ایڈیٹر، CNN-News18 نے مہمان خصوصی محترمہ ڈاکٹر نیما بین اچاریہ، گجرات قانون ساز اسمبلی کے معزز اسپیکر؛ اور مسٹر سنجے سریواستو، DIG،  BSF، کچ سیکٹر جیسے کئی روشن خیالوں کی میزبانی کی۔ ان کے ساتھ محترمہ ویشالی ایر، ملکی ہیڈ - کمیونیکیشنز، انگیجمنٹ اور CSR، Novartis  ان انڈیا بھی شامل تھیں۔ ڈاکٹر منیشا اگروال، سکریٹری، VRSI؛ اور ریتو مترا، ریڈیکل ہیلتھ کے شریک بانی، جو میڈیکل کمیونٹی کی نمائندگی کرتے ہیں۔ تقریب کے اختتام پر، موجود تمام جوانوں کو ذیابیطس ریٹینوپیتھی کے لیے ایک سادہ ٹیسٹ کرایا گیا۔

      آپ یہ یادگار تقریب 23 جولائی بروز ہفتہ شام 5.30 بجے اور 24 جولائی بروز اتوار شام 5.30 بجے صرف CNBC TV18 پر دوبارہ دیکھ سکتے ہیں۔

      اس سال، 'NetraSuraksha' - India Against Diabetes' پہل زمینی بیداری کیمپوں پر مرکوز ہے، جو پہلے ہی شروع ہو چکے ہیں۔ ذیابیطس ریٹینوپیتھی کے بارے میں مزید جانکاری کے لیے اور یہ آپ اور آپ کے پیاروں کو کیسے متاثر کرتی ہے، جاننے کے لیے (مائیکروسائٹ لنک) پر جائیں۔ NetraSuraksha پہل کے بارے میں مزید اپ ڈیٹس کے لیے News18.com کو فالو کریں، اور ذیابیطس ریٹینوپیتھی کے خلاف ہندوستان کی لڑائی میں اپنے آپ کو شامل کرنے کی تیاری کریں۔

      حوالہ:

      1. IDF Atlas، انٹرنیشنل ذیابیطس فیڈریشن، 9 واں ایڈیشن، 201

      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: