اپنا ضلع منتخب کریں۔

    سائبردنیا : پاس ورڈ حملوں میں عالمی سطح پراضافہ، ہرسکینڈمیں 921 حملے

    ریموٹ مینجمنٹ ڈیوائسز کے خلاف حملوں میں اضافہ ہو رہا ہے، صرف مئی 2022  کے مہینے میں 100 ملین سے زیادہ حملے دیکھنے کو ملے ہیں، جوکہ پچھلے سال کے مقابلے میں پانچ گنا زیادہ ہے۔

    ریموٹ مینجمنٹ ڈیوائسز کے خلاف حملوں میں اضافہ ہو رہا ہے، صرف مئی 2022 کے مہینے میں 100 ملین سے زیادہ حملے دیکھنے کو ملے ہیں، جوکہ پچھلے سال کے مقابلے میں پانچ گنا زیادہ ہے۔

    ریموٹ مینجمنٹ ڈیوائسز کے خلاف حملوں میں اضافہ ہو رہا ہے، صرف مئی 2022 کے مہینے میں 100 ملین سے زیادہ حملے دیکھنے کو ملے ہیں، جوکہ پچھلے سال کے مقابلے میں پانچ گنا زیادہ ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      مائیکرو سافٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق پاس ورڈ حملوں کی تعداد عالمی سطح پر بڑھ رہا ہے، ہر سیکنڈ میں  تقریباً 921 سائبر حملے ہو رہے ہیں جو کہ ایک سال میں 74 فیصد کا اضافہ ہے۔جولائی 2021 سے جون 2022 تک، ٹیک گینٹس کی ڈیجیٹل ڈیفنس ٹیموں نے 34.7 بلین شناختی خطرات اور 37 بلین ای میل خطرات کو بلاک کیا۔'ڈیجیٹل ڈیفنس رپورٹ 2022' کے مطابق، ہیکرز اپنی تکنیکوں کو لاگوں کرنے کے لیے نئے طریقے تلاش کرکے انہیں اپنا رہے ہیں۔ جس سے الجھاؤ ہوتا ہے کہ وہ مہم کے ہیکرز آپریشن کیسے اور کہاں کرئے گے۔

      ریموٹ مینجمنٹ ڈیوائسز کے خلاف حملوں میں اضافہ ہو رہا ہے، صرف مئی 2022  کے مہینے میں 100 ملین سے زیادہ حملے دیکھنے کو ملے ہیں، جوکہ پچھلے سال کے مقابلے میں پانچ گنا زیادہ ہے۔

      رپوٹ میں کہا گیا ہے کہ ہیکرز فشنگ مہم اور مالویئر کے لئے اکثر کاروباری نیٹ ورکس اور آلات کو نشانہ بناتے ہیں، حتیٰ کہ وہ اپنے کمپیوٹنگ طاقت کا استعمال کرکے کرپٹو کرنسی میں بھی کی کان کنی کررہے ہیں ۔ہیکرز انسانی آپریٹڈ رینسم ویئر کا استعمال زیادہ کرتے ہے کیونکہ اس تکنیک سے انہیں ہیکینگ میں بہت حد تک کامیابی ملتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: سائرس مستری حادثہ: پولیس نے کار چلا رہی اناہیتا پنڈول پر درج کیا غیر ارادتا قتل کا کیس

      مائیکروسافٹ کے تقریباً 93 فیصد رینسم ویئر واقعے کے ردعمل نے استحقاق تک رسائی اور پس منظر کی نقل و حرکت پر ناکافی کنٹرول کا انکشاف کیا۔رپورٹ میں بتایا گیا کہ رینسم ویئر کے خلاف سب سے مؤثر دفاع میں ملٹی فیکٹر تصدیق، بار بار سیکیورٹی پیچ، اور نیٹ ورک آرکیٹیکچر میں زیرو ٹرسٹ کے اصول شامل ہیں۔

      مائیکروسافٹ نے کہا کہ وہ ڈیجیٹل خطرات اور مجرمانہ سائبر سرگرمیوں کو سمجھنے اور ان کے خلاف حفاظت کے لیے جدید ترین ڈیٹا اینالیٹکس اور اے آئی الگورتھم کا استعمال کرتے ہوئے روزانہ 43 ٹریلین سگنلز کو ترکیب دیتا ہے۔

      کمپنی نے کہا سائبر جرائم پیشہ افراد نے وسیع تر اہداف پرحملہ کرنے کے لیے ترقیاتی آٹومیشن، کلاؤڈ انفراسٹرکچر، اور ریموٹ ایکسیس ٹیکنالوجیز کا استعمال کرنا شروع کردیاہے۔مائیکروسافٹ نے آج تک سائبر کرائمینلز کے جانب سے استعمال کرنے والے 10,000 سے زیادہ ڈومینز اور ملکی مجرموں کے زیر استعمال 600 ڈومینز کو ہٹا دیا ہیں۔
      Published by:Faheem Mir
      First published: