உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    رلیشن شپ میں آپ بھی ہو رہے ہیں Anxiety کا شکار؟ ان 6علامات سے کریں پہچان، جو بن سکتی ہیں خطرہ

    Relationship Anxiety Symptoms:  اگر آپ کے رشتے اور ساتھی کے حوالے سے آپ کا رویہ بدلنا شروع ہو جائے تو اس سے مسائل و مشکل  پیدا کر سکتا ہے۔ منفی سوچ Negative thoughts آپ کے رشتے کے لیے خطرے کی گھنٹی بن سکتی ہے۔

    Relationship Anxiety Symptoms: اگر آپ کے رشتے اور ساتھی کے حوالے سے آپ کا رویہ بدلنا شروع ہو جائے تو اس سے مسائل و مشکل پیدا کر سکتا ہے۔ منفی سوچ Negative thoughts آپ کے رشتے کے لیے خطرے کی گھنٹی بن سکتی ہے۔

    Relationship Anxiety Symptoms: اگر آپ کے رشتے اور ساتھی کے حوالے سے آپ کا رویہ بدلنا شروع ہو جائے تو اس سے مسائل و مشکل پیدا کر سکتا ہے۔ منفی سوچ Negative thoughts آپ کے رشتے کے لیے خطرے کی گھنٹی بن سکتی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Kolkata | Andhra Pradesh
    • Share this:
      Relationship Anxiety Symptoms: جب آپ کسی رشتے میں ہوتے ہیں تو پریشان ہونا معمول کی بات ہے۔ کچھ لوگ رشتے کو لے کر بہت زیادہ غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں تو کچھ لوگ شک اور خوف کے سائے میں جینے لگتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ اس طرح پریشان رہنا آپ کے لیے نقصان دہ ہے۔ ماہر نفسیات ڈاکٹر للیتا اپنے سوشل میڈیا پر بتاتی ہیں کہ اگر وہ چیزیں جو آپ کے رشتے کو زیادہ متاثر نہیں کرتی ہیں تو آپ کو ان کے بارے میں زیادہ نہیں سوچنا چاہیے۔ یہ غیر ضروری پریشانیاں بعض اوقات اس قدر بڑھ جاتی ہیں کہ یہ آپ کی روزمرہ کی زندگی کو بھی متاثر کر سکتی ہیں اور آپ کے مناسب رشتوں میں فاصلے بڑھا سکتی ہیں۔
      ضرورت سے زیاد نہ سوچیں
      دراصل، جب ہم زیادہ سوچنا شروع کر دیتے ہیں، تو ہم اندازہ لگانے لگتے ہیں کہ ہمارے ساتھی کے ساتھ کیا ہو رہا ہے اور اس کا اثر آپ کے رویے پر شروع ہو جاتا ہے۔ ایسے میں سب سے پہلے یہ جان لینا ضروری ہے کہ ہم ضرورت سے زیادہ پریشان تو نہیں ہیں۔ ایسا کرنے سے تعلقات میں دراڑ آ سکتی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Psychologist | Therapy (@dr.lalitaa)






      رشتے میں بے چینی Anxiety کی علامات
      - آپ ہر وقت سوچتے رہتے ہیں کہ وہ خوش نہیں ہے اور شاید اس کی وجہ  میں ہوں؟
      - وہ غصے میں ہے، وہ میرے کچھ غلط کاموں سے ناراض کیوں ہوا؟
      - وہ عجیب سلوک کر رہا ہے۔ کیا وہ مجھے چھوڑ دے گا؟
      وہ میرے میسیج کا جواب کیوں نہیں دے رہا ہے؟ وہ شاید میرے ساتھ نہیں رہنا چاہتا۔
      - کیا وہ واقعی مجھ سے پیار کرتا ہے؟ میں سچ کو کیسے جانوں؟
      - اس نے مجھے یہ کیوں کہا؟ کیا اسے اب مجھ میں دلچسپی نہیں رہی؟ کیا اب سب کچھ ختم ہو رہا ہے؟

      شادی شدہ خواتین پرکیوں فدا ہوتے ہیں لڑکے، جان لیں اس کے پیچھے کی یہ بڑی وجوہات



       

      دیور کے عشق میں پاگل ہوئی بھابھی، اجاڑ لیا اپنا سہاگ، ٹوٹی چوڑیوں نے کھولا سنسنی خیز راز


      تعلقات کو متاثر کر سکتا ہے یہ سب
      جب آپ تعلقات کے بارے میں زیادہ سوچتے ہیں تو یہ ایک عام چیز ہے۔ آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ اتنا سوچ کر آپ کے رویے یا رویے میں کوئی تبدیلی نہیں آ رہی؟ ڈاکٹر للیتا کے مطابق آپ رشتے کے بارے میں ایسا سوال پوچھ سکتے ہیں لیکن اگر آپ کے رشتے اور ساتھی کے حوالے سے آپ کا رویہ بدلنا شروع ہو جائے تو اس سے مسائل و مشکل  پیدا کر سکتا ہے۔ منفی سوچ Negative thoughts آپ کے رشتے کے لیے خطرے کی گھنٹی بن سکتی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: