آر پی ایف اور جی آر پی میں کیا ہوتا ہے فرق، اگر دونوں میں ہے کنفیوزن تو یہاں پڑھیں تفصیلات

آر پی ایف اور جی آر پی میں کیا ہوتا ہے فرق

آر پی ایف اور جی آر پی میں کیا ہوتا ہے فرق

ریلوے کی املاک اور مسافروں کی حفاظت اور بغیر کسی تکلیف کے سفر ایک بہت بڑی ذمہ داری ہوتی ہے۔ یہ ذمہ داری آر پی ایف اور جی آر پی کے کندھوں پر ہوتی ہے

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • New Delhi, India
  • Share this:
    ہندوستانی ریلوے دنیا کا سب سے بڑا ریل نیٹ ورک ہے۔ روزانہ کروڑوں لوگ ریلوے سے سفر کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ لاکھوں ٹن سامان بھی ریلوے کے ذریعے پہنچایا جاتا ہے۔ اس دوران ریلوے کی املاک اور مسافروں کی حفاظت اور بغیر کسی تکلیف کے سفر ایک بہت بڑی ذمہ داری ہوتی ہے۔ یہ ذمہ داری آر پی ایف اور جی آر پی کے کندھوں پر ہوتی ہے۔ اکثر لوگ آر پی ایف (RPF) اور جی آر پی (GRP) دونوں کو ایک ہی سمجھتے ہیں، لیکن ایسا نہیں ہے۔ دونوں کی ذمہ داریاں مختلف ہیں اور دونوں کی تقرری، رپورٹنگ اور دائرہ کار میں بھی بہت فرق ہوتا ہے۔

    آر پی ایف (Railway Protection Force)

    آر پی ایف کو ریلوے پروٹیکشن فورس بھی کہا جاتا ہے۔ یہ آر پی ایف ایکٹ 1957 کے تحت تشکیل دیا گیا ہے۔ یہ ریلوے املاک، مسافروں کے علاقے اور مسافروں اور اس سے منسلک معاملات کی بہتر حفاظت اور دیکھ بھال کے لیے ذمہ دار ہے۔

    آر پی ایف وزارت ریلوے کے تحت کام کرتا ہے اور فورس کا انتظامی سیٹ اپ انتظامیہ کے مطابق ہے۔ "ریلوے پروٹیکشن اسپیشل فورس" (RPSF) کی 12 بٹالین ملک کے کئی علاقوں میں واقع ہیں۔ آر پی ایف کو چوری، بے ایمانی، غبن اور ریلوے پر غیر قانونی قبضے سے متعلق جرائم سے نمٹنے کا اختیار حاصل ہے۔ آر پی ایف ریلوے کی چھت پر سفر کرنے، دلالی، خواتین کے لیے مختص ڈبوں میں غیر مجاز داخلہ، غیر مجاز فروخت، تجاوزات وغیرہ سے متعلق جرائم سے نمٹتا ہے۔

    جی آر پی (Government Railway Police)

    جی آر پی کو ​​گورنمنٹ ریلوے پولیس کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ جی آر پی کا بنیادی کردار ہندوستان میں ریلوے اسٹیشنوں کے اندر امن و امان برقرار رکھنا ہے۔ وہ ٹرینوں اور ریلوے احاطے میں سیکورٹی فراہم کرتے ہیں اور جرائم کی تحقیقات کرتے ہیں۔

    جی آر پی ریلوے حکام اور ریلوے پروٹیکشن فورس کو بھی ضروری مدد فراہم کرتا ہے۔ مسافروں اور مسافروں کی ٹریفک پر کنٹرول، اس طرح بھیڑ کو روکنا، اسٹیشن کے احاطے میں گاڑیوں کی ٹریفک کو کنٹرول کرنا، مجرموں کو گرفتار کرنا اور بیمار افراد کو ہٹانا، بھیک مانگنے والوں کو روکنا شامل ہیں۔

    یہ مسافروں کی طرف سے پیچھے چھوڑی گئی یا ٹرینوں سے چوری ہونے والی جائیداد کے لیے ان کے ٹرمنی پر پہنچنے پر ٹرین کی خالی بوگیوں کو بھی چیک کرتا ہے اور ٹرینوں میں یا اسٹیشن کے قریب مرنے والے افراد کی لاشوں اور طبی ضروریات کا بھی خیال رکھتا ہے۔
    Published by:sibghatullah
    First published: