اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ہم ہرسال انیس نومبرکوورلڈ ٹوائلٹ ڈےکیوں مناتےہیں؟منانےکاطریقہ اورمزیدتفصیلات چیک کریں۔

    یو این سسٹینیبل ڈویلپمنٹ گولز کا مقصد نمبر چھ مناسب صفائی ستھرائی کا مطالبہ کرتا ہے، جس میں ایک ایسا نظام شامل ہے جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ فضلہ کو محفوظ طریقے سے عملدرآمد کیا جائے۔

    یو این سسٹینیبل ڈویلپمنٹ گولز کا مقصد نمبر چھ مناسب صفائی ستھرائی کا مطالبہ کرتا ہے، جس میں ایک ایسا نظام شامل ہے جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ فضلہ کو محفوظ طریقے سے عملدرآمد کیا جائے۔

    اقوام متحدہ ہر سال انیس نومبر کو ورلڈ ٹوائلٹ ڈے مناتے ہے اس کا بنیادی مقصد صفائی کے وسیع تر نظاموں جیسے گندے پانی کی صفائی، سٹارم واٹر مینجمنٹ اور ہاتھ دھونے کے بارے میں عوامی بیداری کو بڑھانا ہے۔ سنگاپور کے ایک مخیر جیک سم نے ورلڈ ٹوائلٹ آرگنائزیشن کی بنیاد رکھی اور اس دن کو ورلڈ ٹوائلٹ ڈے کے طور پر منانے کا اعلان کیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Telangana | Maharashtra | Jammu and Kashmir | Kolkata
    • Share this:
      اقوام متحدہ ہر سال انیس نومبر کو ورلڈ ٹوائلٹ ڈے مناتے ہے اس کا بنیادی مقصد صفائی کے وسیع تر نظاموں جیسے گندے پانی کی صفائی، سٹارم واٹر مینجمنٹ اور ہاتھ دھونے کے بارے میں عوامی بیداری کو بڑھانا ہے۔ یو این سسٹینیبل ڈویلپمنٹ گولز کا مقصد نمبر چھ مناسب صفائی ستھرائی کا مطالبہ کرتا ہے، جس میں ایک ایسا نظام شامل ہے جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ فضلہ کو محفوظ طریقے سے عملدرآمد کیا جائے۔

      اقوام متحدہ کی ویب سائٹ کے مطابق 2022 کی مہم 'میکنگ دی انویزیبل ویزیبل' اس بات کی تحقیقات کرے گی کہ کس طرح صفائی کے ناکافی نظام انسانی فضلہ کو دریاؤں، جھیلوں اور مٹی میں پھیلاتے ہیں جس سے زیر زمین پانی کے وسائل آلودہ ہوتے ہیں۔

      ورلڈ ٹوائلٹ ڈے: تاریخ

      یہ 2001 میں آج کا دن تھا جب سنگاپور کے ایک مخیر جیک سم نے ورلڈ ٹوائلٹ آرگنائزیشن کی بنیاد رکھی اور اس دن کو ورلڈ ٹوائلٹ ڈے کے طور پر منانے کا اعلان کیا۔ صفائی کے بحرانوں کی طرف توجہ مبذول کرنے کی کوششوں پر اقوام متحدہ نے 2010 میں توجہ دی جب انہوں نے پانی اور صفائی کے حق کو انسانی حقوق کے طور پر باضابطہ تسلیم کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:آخر یہ گولڈن بلڈ کیا ہے؟ یہ کیسے کام کرتا ہے؟ کیوں اس کو خطرناک ترین خون کہا جارہا ہے؟



      2013 میں سنگاپور کی حکومت اور ورلڈ ٹوائلٹ آرگنائزیشن نے سنگاپور کی اقوام متحدہ کی قرارداد  صفائی سب کے لیے بنانے میں تعاون کیا۔ اس قرارداد میں عالمی صفائی کے بحران سے نمٹنے کے لیے گروپ کی کوششوں پر زور دیا گیا ہے۔ نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے 67ویں اجلاس میں 122 ممالک کی طرف سے قرارداد کی منظوری کے بعد ورلڈ ٹوائلٹ ڈے کو اقوام متحدہ کے سرکاری دن کے طور پر نامزد کیا گیا۔

      ورلڈ ٹوائلٹ ڈے: کیسے منایا جائے؟

      سب سے پہلی چیز جو ہم سب اس دن کو منانے کے لیے کر سکتے ہیں وہ ہے خود کو صفائی ستھرائی کے بارے میں تعلیم دینا۔ مزید برآں، ہم سوشل میڈیا پر صفائی کی صحیح عادات کی تصاویر پوسٹ کر کے دن کو منا سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے، ہم بلاشبہ عالمی صفائی کے مسائل کے بارے میں بحث شروع کر سکتے ہیں۔ ہم اس مقصد کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے کے لیے ایک تقریب کا انعقاد بھی کر سکتے ہیں، یا ہم ان بھروسہ مند تنظیموں کو عطیات دے سکتے ہیں جو پہلے ہی اس پر کام کر رہی ہیں۔
      Published by:Mudasir Mir
      First published: