உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کتے نے ہیلمیٹ پہن کر کی بائیک کی سواری، دیکھ کر سبھی لوگ بنانے لگے ویڈیو: وائرل

     دلچسپ بات یہ ہے کہ اس شخص نے کتے کی حفاظت میں کوئی کوتاہی نہیں برتی ہے۔

    دلچسپ بات یہ ہے کہ اس شخص نے کتے کی حفاظت میں کوئی کوتاہی نہیں برتی ہے۔

    دلچسپ بات یہ ہے کہ اس شخص نے کتے کی حفاظت میں کوئی کوتاہی نہیں برتی ہے۔ اس کے لیے کتے نے بھی ہیلمٹ پہن رکھا ہے۔ جب وہ شخص موٹر سائیکل کے پاس سے گزرتا ہے تو کچھ لوگوں کی نظریں موٹر سائیکل کی پچھلی سیٹ پر بیٹھے کتے پر پڑ جاتی ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      دہلی: سوشل میڈیا پر ایک بہت ہی پیاری ویڈیو بہت وائرل ہو رہی ہے جسے دیکھ کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے۔ لوگ اس ویڈیو کو بہت پسند اور شیئر کر رہے ہیں۔ اس ویڈیو میں واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک شخص خریداری کے لیے اپنی موٹر سائیکل پر بازار گیا ہوا ہے۔ اس دوران وہ اپنے کتے کے ساتھ بھی گیا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اس شخص نے کتے کی حفاظت میں کوئی کوتاہی نہیں برتی ہے۔ اس کے لیے کتے نے بھی ہیلمٹ پہن رکھا ہے۔ جب وہ شخص موٹر سائیکل کے پاس سے گزرتا ہے تو کچھ لوگوں کی نظریں موٹر سائیکل کی پچھلی سیٹ پر بیٹھے کتے پر پڑ جاتی ہیں۔

      یہ دیکھ کر لوگ ویڈیو بنانا شروع کر دیتے ہیں۔ اس میں دیکھا جا رہا ہے کہ ڈوگی نے ہیلمٹ پہنا ہوا ہے اور دونوں ٹانگوں کا سہارا لے کر سیٹ پر بیٹھا ہوا ہے۔ جبکہ اس شخص کو دونوں اگلی ٹانگوں سے پکڑا ہوا ہے۔ ہیلمیٹ کی وجہ سے ایسا لگتا ہے کہ بائیک پر کتا نہیں بلکہ کوئی شخص ہے۔ سفر کے دوران ڈوگی بھی اِدھر اُدھر دیکھتا رہتا ہے۔ جیسے وہ سفر سے لطف اندوز ہو رہا ہو۔ تاہم بعض لوگوں نے اس شخص کی مذمت کی ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ جانوروں کے ساتھ ایسا سلوک کرنا صحیح نہیں ہے۔



      لیک ہو گئے ہوں پرائیویٹ فوٹوز۔ویڈیوز، تو اس طرح کر سکتے ہیں ڈلیٹ: طریقہ یہاں جانیں

      کمپنی دے رہی ہے Mental Health ٹھیک رکھنے کیلئے 11دن کی چھٹی، تفصیل یہاں جانئے

      اس ویڈیو کو سروس آفیسر نے شیئر کیا ہے۔
      اس ویڈیو کو انڈین سروس آفیسر روپن شرما آئی پی ایس نے سوشل میڈیا ٹوئٹر پر اپنے اکاؤنٹ سے شیئر کیا ہے۔ اس کے کیپشن میں انہوں نے لکھا ہے - پیارا، اس ویڈیو کو اب تک کافی ویوز مل چکے ہیں۔ ساتھ ہی کچھ لوگوں نے لائیک اور تبصرے بھی کیے ہیں۔ ایک یوزر نیرج نے لکھا - ہیلمٹ پہنو، انسان کتا تک پہن کر گھوم رہا ہے۔ ایک اور یوزر مہیش نے لکھا ہے – یہ غلط اور ظلم ہے۔ ساتھ ہی ایک اور صارف نے لکھا، انسانوں کو سیکھنے کی ضرورت ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: