منوہر پاریکر نے لیا گوا کے وزیر اعلی کے عہدے کا حلف، چوتھی بار بنے وزیر اعلی

پنجی۔ بی جے پی لیڈر منوہر پاریکر نے منگل کو گوا کے وزیر اعلی کے طور پر حلف اٹھا لیا۔

Mar 14, 2017 07:30 PM IST | Updated on: Mar 14, 2017 07:30 PM IST
منوہر پاریکر نے لیا گوا کے وزیر اعلی کے عہدے کا حلف، چوتھی بار بنے وزیر اعلی

پنجی۔ بی جے پی لیڈر منوہر پاریکر نے منگل کو گوا کے وزیر اعلی کے طور پر حلف اٹھا لیا۔ اسی کے ساتھ پاریکر چوتھی بار گوا کے وزیر اعلی بن گئے۔ گورنر مردلا سنہا نے راج بھون میں منعقد ایک تقریب میں انہیں عہدے اور رازداری کا حلف دلایا۔ پاریکر نے بی جے پی صدر امت شاہ، مرکزی وزراء وینکیا نائیڈو، نتن گڈکری، جے پی نڈا سمیت پارٹی کے چوٹی کے رہنماؤں اور دیگر اہم شخصیات کی موجودگی میں حلف لیا۔

پاریکر کے ساتھ ہی نو وزراء کو بھی حلف دلایا گیا۔ ان میں مہاراشٹروادی گومانتک پارٹی کے سدن دھوليكر اور منوہر اجگاونكر اور گوا فارورڈ کے وجے سردیسائی، ونود پلنكر و جيیش سالگاونكر اور بی جے پی کے فرانسس ڈسوزا، پانڈرنگ مڈكیكر اور آزاد امیدوار گووند گاوڈے اور روہن كھاٹے شامل ہیں۔ پاریکر کو 16 مارچ کو صبح 11 بجے اسمبلی میں اکثریت ثابت کرنا ہوگا۔ اسمبلی انتخابات میں 40 میں سے 13 سیٹ جیتنے کے باوجود چھوٹی پارٹیوں کی حمایت سے بی جے پی گوا میں حکومت بنا رہی ہے۔ بی جے پی کو مہاراشٹروادی گومانتک پارٹی اور گوا فارورڈ پارٹی کے ساتھ ہی آزاد اسمبلی ارکان کی بھی حمایت ملی ہے۔

Loading...

حالانکہ، کانگریس کو 17 سیٹیں ملی تھیں، لیکن حکومت بنانے کے لئے گورنر کی طرف سے بلائے جانے کا انتظار کرنا اس کے لئے مہنگا پڑ گیا اور بی جے پی نے حمایت جٹاكر گورنر کے سامنے حکومت سازی کا دعوی ٹھونک دیا۔ اس سے پہلے سپریم کورٹ سے کانگریس کو بڑا جھٹکا لگا۔ سپریم کورٹ نے کانگریس کی پاریکر کی حلف برداری پر روک لگانے کی اپیل مسترد کر دی۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ اگر آپ نے دیگر ممبران اسمبلی کی حمایت کے حلف نامے کے ساتھ گورنر کو اپنی عددی طاقت دکھائی ہوتی تب آپ کا معاملہ بنتا۔

Loading...